Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz .LnB #27 üzenetére

    A spagettihatás miatt. Ha ráközelítesz a játékban, akkor láthatod majd, hogy nem találja el jól a leképező a hajszálak megfelelő sorrendjét. Ezzel a hibával küzd már a kezdetek óta a HairWorks. A hajnál az a gond, hogy nagyon sok geometria van egymásra zsúfolva, és tudni kell, hogy melyik hajszál van a másik fölött. Ezt nyilván a tipikus ODT módon nem lehet megoldani, mert sok az adat, de erre van a sorrendtől független átlátszóság megvalósítása. Ezzel minden hajszál megfelelő sorrendben képezhető le, így megszűnik a spagettihatás is. Az OIT formája mindegy, lehet PPLL vagy mutex zárolás, a lényeg, hogy valamilyen OIT implementáció kell rá. Az rendben van, hogy kezdetben nem volt, mert nem voltak elég gyorsak a hardverek, de a HairWorks bemutatása óta eltelt majdnem 5 év. Roppant mód értékelhetetlen, hogy ez idő alatt nem sikerült megoldani ezt az elemi szintű, egyébként kutatással együtt kb. másfél hónapos munkával kezelhető problémát. Ez így egyszerűen igénytelenségre vall. Ha az NV úgy gondolja, hogy ez számukra nem lenne hasznot hozó munka, akkor pedig adják ki a forráskódot, és bármelyik fejlesztő meg tudja csinálni magának. Egy játék teljes fejlesztési költségéhez képest az OIT a hajra filléres tétel, mindeközben elég nagy minőségi ugrás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák