Új hozzászólás Aktív témák
-
koko52
veterán
Ők azért nem írhatják csak úgy ki. Sok teszt kell előtte, mert Pistike egyből perel ha csúszik a kép.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ugye ők informálódnak a sajtóból. Tőlünk is. Itt ott van probléma, hogy nagyon sokan nem informálódnak.
Nem ilyen egyszerű, ahogy gondoljátok. Az NVIDIA a gyártókkal közösen tesztelte a monitorokat. Az iparágon belül ez nem ért váratlanul senkit. A gondot az jelenti, hogy rengeteg, de tényleg rengeteg pénzt beleültek a FreeSync márkanév népszerűsítésébe a gyártók, és most nem igazán tudják eldönteni, hogy miképp folytassák ezt tovább. Itt a helyzet anyagi vonzata a probléma, ahol a marketingosztály nem feltétlenül látja kifizetődőnek azt, hogy most elkezdjék a G-Sync-et is nyomni. Amíg ezt nem tisztázzák magukkal, illetve nem számolnak utána az anyagi terheknek, addig továbbra is a FreeSync népszerűsítésén dolgoznak. Ez akár hónapokat vehet igénybe. Bejelenthetné az Acer és az ASUS, hogy melyik FreeSync kijelzőjük milyen formában kompatibilis, csak nem teljesen tiszta, hogy mindennek az anyagi vonzata egyértelműen pozitív lesz-e, ha mostantól két márkanevet is népszerűsíteni kell.
Ugye az Intel is ettől félt régebben, amikor kritizálta a VESA-t, hogy nem igazán erőlteti az Adaptive-Sync nevet, jól látható matricákkal, miközben az LG, az egyes termékeknél majdnem a doboz negyedét töltötte ki az AMD FreeSync logóval. Hiába hozzák most a megoldásukat, egyszerűen már senkinek nem érdeke, hogy megint egy rakás pénzt elszórjanak arra, hogy új márkaneveket hozzanak be a piacra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha lenne ennek jelentősége, akkor már lépnének, de sokkal inkább kivárnak, hogy mi lesz.
Azt kell figyelembe venni, hogy a fórumok igazából a valós vásárlóerő 1%-át sem képviselik. Tehát átgondolandó, hogy az az 1% anyagilag annyira hozzá tud-e járulni ehhez, hogy megérje rájuk figyelni, és átalakítani a marketinget, ami komoly pénzbevonással járna. A valós vásárlóerő a tömegpiacból jön, ők pedig erről még csak nem is hallottak. Talán a vásárlók 60%-a a FreeSync-ről sem tudja, hogy mi az. Ergo azt kell itt eldönteni, hogy ezt az üzenetet magyarázzák-e el minél szélesebb körben, vagy bonyolítsák meg ezt az egészet még a G-Sync-kel, ami az üzenet átadását nehezítené. Szóval a legkevésbé sem úgy működik, hogy gyorsan lematricázom a monitort G-Sync-re, mert nincs mögé kidolgozva a marketingstratégia. Emiatt inkább nem is tesznek lépéseket a gyártók, amíg át nem számolják, hogy ezt megéri-e egyáltalán bevállalni.
Ha mondjuk ez a kettő egymás mellett startolt volna, akkor nem lenne kérdés, a stratégiákat eleve úgy alakították volna ki, hogy van az AMD-nek és az NV-nek is egy márkaneve erre, de az NV csak úgy bejött, és egy monitorgyártó nem akarja ám magát jelentős többletköltségekbe verni minimum megkérdőjelezhető eredményekért. Előbb utánaszámolnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.