Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz canniball #6 üzenetére

    A kártérítés egy része azok felé a gépjármű-tulajdonosok felé irányult, akik átverve érezték magukat, a másik fele a közlekedési hatóság felé, amiért volt szíves nem megbuktatni az összes TDI-t a műszakin a turpisság kiderülte után. De ettől függetlenül még bűncselekmény történt, aminek mikéntjét fel kell tárni.

    (#17) bambano: Azt teszik felelőssé, akit elérnek és bizonyítani tudják a bűnösségét. Winterkornról meg a többi nagyhalról valószínűleg csak álmodni mernek - nem lennék meglepődve, ha a VW pár évvel ezelőtti komplett vezetőségének ki lenne adva, hogy tilos Amerikába utazni. :DDD

    (#28) syn7h37ic: A WVU-n, ahol a csalást felderítő kísérletet végezték a Volkswagen mellett egy BMW dieselt is teszteltek és azzal semmi gond nem volt az NHTSA norma szerint. NOx szempontjából az SCR rendszer a kulcs - ha az van, akkor nagy valószínűséggel a határértékeket is tartani tudja a jármű. Csak az drága, ami meg drága, az hátrány a piacon, ráadásul a betervezésével is bajlódni kell.

    [ Szerkesztve ]

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz bambano #31 üzenetére

    Európában (is) dolgozó főnök volt, nyaralni ment Floridába, mint utólag kiderült. Közben be is jött, amit írtam, mert érkezett még potenciálisan pár nemzetközi elfogató parancs.

    (#33) Kopi31415: Ezen a kontinensen lehet, azon nem csodálkozom, hogy az EU ölelő szárnyai alatt minden autógyártó kisiparos olyan környezetvédelmi normákra fittyet hányó tákolmányt rakhat össze, amilyet akar. Egy EU bizottsági jelentésnek az lett az egyik végkövetkeztetése, hogy a gazdasági válság miatt csúsznak az előírások teljesítésével. :D
    De nem meglepő, hogy az USA-ba nem mernek az európai gyártók sem akármit exportálni: a VW-n kívül ha jól tudom, csak a Mercedesnek volt ott erős dieseles nyomulása, ők meg elég pedánsak e téren. BMW meg Volvo maradt, ők vagy megnézték melyik motorral szerelt autó mehet amerikai piacra vagy szerencséjük volt. Vagyis felmerült most a Fiat, mint lehetséges bűnös, majd meglátjuk mi lesz belőle. Azért érthetetlen ez a történet, mert Észak-Amerikában ha jól tudom már 2007-8 (?) óta van a jelenlegi szabályozás, a VW-nek is lett volna nem-csaló diesel motorja. Idő, pénz, szaktudás: minden egy helyen volt ahhoz, hogy elkerüljék ezt a fiaskót, ők mégsem tették.

Új hozzászólás Aktív témák