Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    Szerintem ez lenne a minimum, de nagyon kiütközik majd hogy ki van elmaradva technológiailag. Max most már tényleg mindenki áttér ezekre az "ingyen" motorokra.

    Azt meg nem hiszem, hogy LOD és mindenféle spórolás nélkül meglehet úszni. Ez meg elég techdemo szagú videó, tökéletes még a legtávolabbi rész is, semmi spórolás nem látható. Tudom hogy SSD, HBCC meg minden lófasz, de hiába van elég memória, ha más erőforrás fogy el... mindig van leggyengébb láncszem.

    A 8k textúra meg elég random így kiemelve tőlük. Felhasználhatok 1 textúrát több modellre is. Egyébként eddig is használtak ekkorát a játékok nem? "virtuális textúrázás, vagy más néven megatextúrázás adott lehetőséget"... 16k-ig volt már support DX11-ben.

    A témát meg jól kiválasztották. Egy füves, növényzettel lengedező térben már több a buktató. A Battlefront sivatagjából is már ezt hozták ki pár extra shader-el.

  • Shing

    őstag

    válasz Wesder #304 üzenetére

    Ha jó a hardver, nem fog vissza senki semmit. Most a procival voltak gondok konzolon. Tegnap néztem egy jó kis videót ahol FX-8350-el játszható volt minden mai játék.
    Pedig a mostani generáció elején is ment hogy jaj de PC-t fél millából kell építeni és 2 évente cseréled a hardvert. Nem kellett, sőt egy jó alap tovább kitartott mint a konzol. Van sok AAA játék ami Q9650-el is megy. Szóval ilyen téren visszafogtak most a konzolok, mert ezt a szintet tényleg elérte a többség.

    Egyébként észre kell venni mekkora most az összeborulás. Direkt létrehozzák a fanboy táborokat, de különbség a platformok között kb. semmi. Látni az eladásokból is hogy milyen szépen eloszlanak, elérték a céljukat. Senkinek nem érdeke a legkisebb láncszemet ignorálni, legyen az laptop, alap XO gamer, sőt már a mobilt is kezdik belevenni a buliba. A streaming szolgáltatások előtt ennek van a legtöbb értelme és lesz ez még így egy darabig.

Új hozzászólás Aktív témák