Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz FіkuszKukіsz #38 üzenetére

    szép nyitás gratulálok. akkor most jöhetek azzal hogy te nem tudsz olvasni? úgy lenne fair...

    nem azt mondtam hogy nem megoldhatatlan feladat volt, mert alap kellett volna legyen hogy x próbálkozás után apple id tiltást kellett volna legalább rávágni aztán kész. azt mondtam hogy senki se kötelezte őket arra hogy megoldják, se a törvény se a saját eulájuk, sőt. itt csupán erről ment a vita, hogy ha beírják az eulába hogy megszívhatod és te vállalsz minden felelősséget bármi legyen, és ez nem áll szemben semmiféle törvénnyel, márpedig nem áll legjobb tudomásom szerint, akkor az bizony onnantól maximum erkölcsi vita tárgya lehet, hogy trágya és hanyag e a szolgáltató avagy sem. de az említett polgári perhez pl semmiféle jogalapot nem biztosít.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz FіkuszKukіsz #42 üzenetére

    ez dícséretes mentalitás lenne csak nem igazán mérvadó. az ilyen policy-kben csak irányelvek vannak megfogalmazva amibe beleírhatják hogy együttéreznek valamelyik harmadik világban történt vérengzés áldozataival, vagy szívükön viselik a hóbagoly populáció csökkenését.

    ez pont olyan mint amikor a 20 megás neted csorog 1-el vagy totálisan megáll egy hétre és fel se veszik a telefont. hiába van nagybetűvel a plakátjukon hogy az ügyfél az első számukra, attól még az lesz az érvényes amit elfogadtál amikor a szolgáltatásba beléptél. ha abban az van hogy 1 megát garantálnak, vagyhogy 90%-os a szolgáltatás elérhetősége, akkor bepereled őket mert azt mondták te vagy a fontos aztán mégse úgy érzed?

    "Ez USA-ban történt és tudod nagyon jól, hogy ott mindenért perelnek."

    azt én tudom. meg azt is hogy az almának végtelen pénze van és ezzel végtelen az ügyvédeinek a száma, azt meg még megfelelő jogalappal is nehezen vered nem hogy olyannal, hogy megmondtátok hogy mossátok a kezeiteket, bármit feltolok és azzal bármi lesz az az én gondom, és tudom hogy nincs rá törvény hogy azonnal javítani kell bármilyen rést, de a privacy policyben az van hogy nektek fontos hogy az adataimat biztonságban tartjátok, és korlátozzátok a hozzáférést, és úgy érzem nem tettetek meg mindent ennek érdekében.

    tuti nyerő :)

  • #56573440

    törölt tag

    válasz FіkuszKukіsz #43 üzenetére

    én mondtam:) lentebb is linkeltem pár mondatot belőle, ezért mondtam már az elejétől hogy egyértelműen mossa a kezeit. a vita abból fakadt hogy nem teheti, mert nem írhatja át a törvényeket. viszont amerikában az elmúlt években is rengeteg adatlopás történt mint mondtam, nem képek hanem más szenzitív adatok, ezekkel helyenként vissza is éltek, mégse lett belőle csoportos per, se más, mert egyszerűen erre (sincs) felkészülve a törvényhozás, nincs és nagyon nem is lehet törvény ami előírja mit hogyan kötelező legalább tárolni. lehetne olyat hozni hogy 2 lépcsős azonosítás kötelező. abban a pillanatban kapna agyvérzést a userek 80%-a.

    ennyi volt a vita alapja, nem az hogy mennyi idő alatt javítható és miért, meg hogy engedheti meg magának egy ilyen cég hogy egyáltalán bármilyen környezetben ennyire könnyen megnyomható védelemmel lásson el egy olyan fiókot amivel kvázi bármihez hozzá lehet utána férni, mert ezekre ugyanaz a válaszom ami a többieknek, hogy ez nevetséges, botrányos, megengedhetetlen amatőrség.

    viszont az eulában benne van hogy ha így jársz szívsz, a törvényt pedig ami bármilyen biztonsági rés javításának a mikéntjét vagy idejét csak érintőlegesen is tárgyalná ott sincs. innentől tényleg sajnálatos, de továbbra is maximum azon lehet vitatkozni hogy etikus vagy sem ami történt, és amint megtudták a hibát időben léptek e vagy sem. azt meg ugye senki nem tudja mint írtam hogy mikor kezdték a feltárást, a javítást, stb, meg azt se hogy egy ilyen folyamat egy ekkora cégben mennyi idő. multiknál azért egy kóder nem ülhet oda és csinálhat fixeket saját szakállra, megvannak a folyamatok, gondolom ott is valaki felvette mint hiba, azt megnézték szakértők, meetingeltek hogy mit lehetne és hogy kéne, mekkora fenyegetés és milyen prioritást kapjon, aztán ha átnyomták a vezetőségen akkor leülhetett egy pár ember aki megírta, mások megnézték hogy jó e tesztelték, a projektmanager bemutatta, és akkor még hol van az élesítés...
    ahány multiba beleláttam egy ilyen tökéletesen egyszerű meló is hetekbe tudott volna telni pusztán mert mindenkinek fölfele jelentenie kell és elmagyarázni hogy ez mi, miért van szükség és mire, ki fogja csinálni, hogyan, mennyiért, és ez miért lesz jó.

    az egyetlen érdekes dolog ebből kb ez : "(A) AZ APPLE NEM AZ ÉSSZERŰEN ELVÁRHATÓ GONDOSSÁGGAL ÉS SZAKÉRTELEMMEL NYÚJTA A SZOLGÁLTATÁST"

    csak elég nehéz lenne bizonyítani mint mondtam hogy a hiba javításának folyamatát nem kezdték el időben, mert pusztán a tény hogy a fix a feltörés után jött, az nem jelenti azt hogy nem foglalkoztak vele, illetve az ésszerűen elvárható meg tipikusan az, amit bármeddig lehet csűrni:)

    :R

    [ Szerkesztve ]

  • #92253184

    törölt tag

    válasz FіkuszKukіsz #70 üzenetére

    Mindkettőre.
    Ha engem kérdezel, zárt közösségen belül, régóta forognak ezek a képek közkézen.
    Ha hozzáférsz egy ilyenhez, maximum a barátaiddal osztod meg. Szerintem, aki ilyet feltör élvezi, hogy hatalma van és bármikor belenézhet.
    Szerintem ők szidják a legjobban azt, aki közzé tette.
    Élek a gyanú perrel, hogy nem is ő törte fel. Ő csak élvezi a 15 perc hírnevet.
    Mind a mellett, amiről lemaradtam az a bizonyíték, hogy az Apple hazudik. Ami alapján az elmúlt n számú elítélő hozzászólás született.
    Föntebb is elhangzik, hogy van Drobbox gyanús kép, ami rögtön úgy tálalódott, hogy icloudnál törték a jelszót és onnan migrálták. Honnan tudod, hogy nem valamilyen, harmadik oldal hibáját használták ki és onnan migráltak mind két helyre?
    Az Apple hibázott, hogy ilyen hiba bent maradt és nem lett javítva, az tény. De bizonyíték nélkül ne ítéljünk el senkit és semmit, még ha nagy cég akkor sem.

Új hozzászólás Aktív témák