Új hozzászólás Aktív témák

  • MCGaiwer

    addikt

    válasz Agostino #38 üzenetére

    a fogyasztó nem meg van tévesztve, hanem szimplán hülye. Ha most én tesco gazdaságos chipset akarok, és bemegyek a spárba, mert hát basszus, ott is fotocellás az ajtó, vannak polcok szép sorban, meg pénztárgépek egymás mellet, és mégse tudok tesco chipset venni, akkor ki a tököm volt a balfasz? a spar mert az is polcokra rakta a cuccot, vagy én, mert annyi eszem van, nem ismerem fel a 10 méteres feliratot az üzlet elején? Esetleg, ha én éppen tesco chipset akarok, és a sparban találok spar chipset, ami éppen ugyan olyan mértékben elégíti ki a chips iránti elvárásaimat, és azt veszem meg, akkor azért talán megint a spar volt a hibás, mert gyártot ugyan olyan jó chipset, mint a tesco, esetleg a spar berendezői, hogy polcokra rakták? Ha az befolyásol egy vásárlást, hogy mégis milyen az üzlet, és a vevőnek annyira mindegy hogy mit vesz, hogy ha véletlenül egy apple üzlet helyet egy samsungba téved be, majd ott vásárol, akkor nem nevezhetjük-e az applet a megtévesztőnek, mert kihasználja a fogyasztója tudatlanságát?

    Amazon.co.uk, £50 értékű Gift Card cserélhető/eladó

Új hozzászólás Aktív témák