Új hozzászólás Aktív témák

  • dajkopali

    addikt

    válasz szab.tam #53 üzenetére

    habár mi is, mint IT-lap, alanyai vagyunk ennek a manipulálásnak, de személy szerint én is többször leírtam már, hogy ez az egyébként roppant sikeres PR-taktika (akár így, akár úgy minősítjük) az Apple-nél Steve Jobs második korszakához köthető
    teljesen tudatosan és tervezetten építkeztek arra a Hollywoodból eredeztethető közhelyre, hogy "mindegy mit, csak rólunk beszéljenek"
    ennek számtalan jele volt a Jobs-érában: megtervezett szivárogtatások, pletykák, kisebb-nagyobb botrányok ("ellopták az iPhone prototípusát" stb.), ezek mind a marketingrészleg tervei szerint alakultak
    a perekkel, szabadalmakkal kapcsolatban már nem lehet egyértelműen ezt megerősíteni - de erős a gyanú
    az viszont biztos, hogy - ha már folynak az eljárások, akármilyen okból -, akkor mind az Apple, mind az ellenfelei ráugrasztották a marketingcsapatokat, hogy akkor most sajtoljanak ki annyi sajtómegjelenést, termékemlegetést ebből, amennyit csak tudnak

    "fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

Új hozzászólás Aktív témák