Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    Szerintem egy cég (vagy személy, barátok, mindegy) akkor korrekt, ha nem csak akkor "kedves" másokkal, amíg megveszik a cuccot, meg minden rendben megy, hanem akkor is, ha valami balul sül el, hiba van.
    Cégeknél ez leginkább a (termék)támogatottságban, szervizelésben, ügyfélszolgálatban mutatkozik meg talán.
    Ezzel arra gondolok, hogy gyárthatnak bármilyen (akár ténylegesen) király cuccot, ami szép, jó, új, ha utána valami gáz van vele, és nem viselkednek megfelelőn - az ilyen cég számomra nem ér semmit, és mástól fogok vásárolni.
    Ezt nem 1:1ben az Apple-re akartam ráhúzni, de egyelőre nagyon így tűnik a helyzet...

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák