Legfrissebb anyagok
IT café témák
- DIGI internet
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
Szerintem egy cég (vagy személy, barátok, mindegy) akkor korrekt, ha nem csak akkor "kedves" másokkal, amíg megveszik a cuccot, meg minden rendben megy, hanem akkor is, ha valami balul sül el, hiba van.
Cégeknél ez leginkább a (termék)támogatottságban, szervizelésben, ügyfélszolgálatban mutatkozik meg talán.
Ezzel arra gondolok, hogy gyárthatnak bármilyen (akár ténylegesen) király cuccot, ami szép, jó, új, ha utána valami gáz van vele, és nem viselkednek megfelelőn - az ilyen cég számomra nem ér semmit, és mástól fogok vásárolni.
Ezt nem 1:1ben az Apple-re akartam ráhúzni, de egyelőre nagyon így tűnik a helyzet...Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések