Új hozzászólás Aktív témák

  • Everman

    addikt

    válasz shev7 #413 üzenetére

    "Attol a problema ugyan ugy problema... a kommunikacios baki meg kommunikacios baki."

    Még mindig nem egészen értem milyen kommunikációs bakiról hablatyoltok.

    Az Apple összesen két alkalommal kommunikálta le ezt a dolgot, mindkettő aránylag korrekt volt, ha problémás eszközt kaptál, vidd vissza és kicserélik, ha nem élsz a csere lehetőségével, akkor visszakapod a teljes árát.

    Ennél jobban nem lehet a dolgot kezelni.

    ---

    Egyéb iránt már volt szó itt egy másik gyártó hardveresen elkúrt mobiljáról (SE P990i), ahol igen boldog lettem volna, ha hasonló kommunikációt folytatott volna a gyártó és nem egy soha el nem jövő szoftver upgrade-el hitegette volna a vásárlókat…
    De annak sem lennék ellenére, ha a naponta újraindulgató és a beállításokat figyelmen kívül hagyó, tetű lassan működő N97 Mini árát ajánlaná vissza a Nokia.

    "Nem is ertem miert kolt az Apple marketingre. A fanboyok megcsinaljak ingyen…"

    Észre sem veszed, hogy fanboy vagy te magad is. Jössz ide fikázni, miközben az összes gyártónak vannak hibás készülékei, vagy sorozatai, csak azoknál legtöbbször szóba sem kerül, hogy egyáltalán foglalkozzanak az üggyel (0,55%-os reklamáció? Ugyan már, a HTC bevallottan 8% alatt nem foglalkozik a dologgal, a Nokia szerintem még magasabbra teszi a lécet, hisz szintén bevallottan félig sem kész szoftverrel dobja piacra a készülékeit.)

    Szóval előbb lehet a saját házad táján kéne körülnézni, mielőtt mást kezdesz cseszegetni.

Új hozzászólás Aktív témák