Új hozzászólás Aktív témák
-
Everman
addikt
válasz FireKeeper #223 üzenetére
"a visszahívásos dolgot, nem tudom miért kell rögtön személy elleni támadásnak venni, attól hogy egy terméket még visszahívnak, attól még nem kukába való sz@r, használhatatlan hulladék, hanem egyszerűen HIBÁS, ezen túl kell lépni, el kell fogadni, és ami a legfontosabb ki kell javítani."
Ezzel senki nem vitázik, mert valóban ez a normális rendje a dolognak.
A bökkenő az, ha nem hibás az eszköz, hanem csak a sajtó által keltett hisztériáról van szó, miközben a vásárlóknál nem igen jelentkezik ilyen probléma.
A sok okoskodónak nem tűnt fel, hogy pár tech blogon és videón kívül azok az emberek aki megvették ezt a készüléket nem nagyon verik a dobot? Nem mennek vissza a boltokba? Nem vásároltatják tömegesen vissza a "szakértők" szerint hardverhibás eszközt?
Nem fura, hogy ha élőben próbálod tesztelni, akkor nem igazán történnek úgy a dolgok ahogy ezt lefestik (ja persze, aki ide írogat, még véletlenül se próbálná ki, hisz akkor nem lehetne jóízűt "anyázni" ellene)."a baj, hogy az udvarias user levelére az a válasz, hogy fogd másként,"
Egy kérdés. Ha te vásárolsz egy terméket és gondod van vele, akkor mit teszel?
Visszaviszed a boltba? Elviszed a szervizbe? Esetleg felhívod, vagy írsz az ügyfélszolgálatnak?
Vagy elkezdesz levelezni a gyártó cég CEO-jával?
Ugye érted a lényeget. Jobsról mindenki tudja, hogy ilyen rövid és csattanós válaszokat küld, aki neki ír, az pontosan tudja milyen választ fog kapni, nem az ő dolga a te egyéni problémád megválaszolása arra van alkalmazva elég szép nagy apparátus.Mellesleg igen, fogd másként, embert nem láttam még szakócaként szorongatni a készülékét beszélgetés közben.
"de aztán ne pereskedjenek ha rákosak lesznek a baromi nagy RF jelszintektől."
FCC által bevizsgált eszközről beszélünk aminek kisebb a maximális kimenő RF szintje, mint a ma forgalomban lévő legtöbb smartnak. Szóval hamarabb leszel rákos a Motorola Milestone, vagy HTC Desire használatától.