Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ThunderBoy

    tag

    válasz tpmportal #67 üzenetére

    Azon bátorodva vettem meg, hogy egy 2001-es TDDI-s fórumos vett ilyet, és neki kommunikált.
    Elvileg SAE J1850 PWM(41.6Kbaud), és SAE J1850 VPW(10.4Kbaud) protokollokon kellene működjön. Gyakorlatilag nem. :)

    ''és ide jönne valami szenvedős, szerelmes, költői, vagy suicide idézet'' (jelen esetben gépkonfig?) :)

  • kolcsar 2

    csendes tag

    válasz tpmportal #17 üzenetére

    Szevasz!
    Nekem csak annyi lenne a hozzászólásom valamikor régen olyan 7-ével ezelött rendeltem gyári eredeti
    török gyártótol hosszas levelezés után egy moBYDIc 3100 plus interfészt,amiröl azt irták,elö van készitve a hardver része a nem csak OBD II-es hanem elöbbi protokolokra! 62 000ft jól irtam hatvan két ezer forint volt mire ide ért,semmi leirást,semmi szoftvert nem adtak hozzá! Mikor reklamáltunk,akkor az volt a válasz fejlesztés alatt van,de a Digimoto,meg hasonló softver gyártók már forgalmaznak hozzá,vegyem azt meg,végén benne volt több mint 100 000ft-ba,és csak hobby szintü valami volt OBD II-höz.Aztán vettem véletlen itt magyar mOBYDIc alapu interfészt amit igaz fejlesztetek de az is leált pár ével ezelött az csak 20 000-be volt.Közbe kiderült a 3100 plusz-t meg is szünteték a gyártását szépen alakultak a sok használhatatlan cucok a polcon.Most van egy zacskó ilyen csatolóm ami jó pofa és semmire se igazán használható! Utána döntötem normális csatolókat veszek igaz drágábak,de van háterük,és van amit ingyen frisitenek,van amit éves dijért,de azok legalább megbizhatók,és ha gond van akkor van kihez fordulni.Akkor kezdtem beszerezni Vag-Com,utána az Op-com,késöbb a Lanch régebbi pc-s változatát ami a régebbi autókhoz elég jó,még Daewo szervizböl is került hozzám Nexia amit nem tudtak testelni,Végén volt egy nagyobb beruházás a MultiDiagActia,sokszor jobb volt mint a KTS-mert jó példa KTS Ford Tranzitnál ki irta vezérlö egység hiba,elég durva annak azért az ára,az Actia meg Vezérlö egység,és befecskendezö közötti kommunikációs hiány,4-vezetéket kelett csak pótolni.Sajnos ez a diagnosztika,ha kicsit komolyan csinálja az ember egy feneketlen kút amibe lehet a pénzt ölni bele,és nem igazán térül meg!
    Ha valakinek tudok szivesen segitek,Bpesten lakom!

    kolcsar2

  • kolcsar 2

    csendes tag

    válasz tpmportal #109 üzenetére

    Nem elkeseritésnek akarom irni,de egy elég reklámozott szervizhálózatnál,nem sufni mühelybe történt a dolog!

    Össz felszerelésük a mai napig egy KTS-200 -as semmi más:((
    Már meg akarták rendelni,csak valamikori inasom ott melózott neki jutott eszébe,drága játék lenne,és azért melettem megtanulta annó,egy mérés nem mérés,egy teszter nem teszter:))
    De a leg szomorúbb mikor mondtam mi a hiba ott volt 4 autószerelö,2 villamosági szerelö,és hót bambán néztek rám,és az volt a kérdés akkor most mit csináljanak hol kezdjék:(

    Régen elég sok helyre jártam diagnosztikát csinálni,volt maszek aki elkezdte neki is kéne ilyen kütyü (VCDS) Skoda Octavia volt az alany odahivtam mikor ki irta a hibákat,hogy nézze meg.Oda jött az volt a kérdés most akkor mit csináljon vele,mondom ott vanak a hibák, értelmezni kell,hát akkor most amit ki irt azokat cserélje ki?
    Szar generátor volt aminek nem volt jó a töltése,és az csinálta a többi hibát,mikor okos tulaj mindent bekapcsolt, fogyasztókat,klima,világitás,disco, ami még a legjobb volt a maszek saját kocsija volt.

    kolcsar2

Új hozzászólás Aktív témák