- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabulator
tag
válasz undercover #1199 üzenetére
Én is annak ellenére vettem most egy Zenfone 8-t, hogy olvastam a problémákról. Sajnos a meghibásodás bármilyen terméknél előfordulhat, nehéz kivédeni.
Engem inkább az üzemidő és a kamera aggaszt egy picit, egyébként hihetetlen mennyire jól kézre áll a teló. Személy szerint nagyon sajnálom, hogy rétegtermék az ilyen méretű telefon..."Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
undercover
senior tag
Jövőhéten jön érte az Asustól a futár csak akkor is kellemetlen.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
Rommel6600
őstag
Rászántam magam, én is visszaküldöm az enyémet, de én a foltos képernyő miatt. Ezen kívül én nagyon elégedett vagyok vele, imádom.
Nagyon kíváncsi leszek majd, hogy cseh szervíz oldalról hogyan reagálják ezt le? (Úgy tűnik csak nálam jött elő ilyen probléma, sehol nem olvastam ilyenről) A magyar ügyfélszolgálat tiszta gyász, semmitmondó, sablon control+v válaszon kívül már minden meghaladja a képességeiket, telefonon is csak azt lehet tőlük megtudni, hogy vissza kell küldeni a készüléket.
Már rég vissza kellett volna küldenem (kb júliusban jött elő a hiba), de eddig nem akartam nélkülözni a telefont, leginkább a remek kamerája miatt (utazások, nyaralás etc). Már előre félek a következő 3 héttől a péklapáttal... -
patbence
csendes tag
Valaki használja már az android 12 ? Arra lennék kiváncsi hogy érdemes e váltani már most.
-
handsupzsoll
csendes tag
Sziasztok! Nekem is beadta a derekát, céges telefon tudtok róla hogy esetleg másképpen szervizelik? Amúgy Megjelenése napján vettem. Nem volt gond vele eddig, nagyon meg-se hajtottam. Remélem Kedden felkapja a futár.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz handsupzsoll #1206 üzenetére
" ... beadta a derekát ... " - részleteznéd?
Vagy ugyanaz történt veled is, mint undercover-el? -
handsupzsoll
csendes tag
Egyébként az jó lenne nekünk ha vissza hívnák a szériát? Járt már valaki így vagy tud ilyen esetről?
-
axioma
veterán
válasz handsupzsoll #1211 üzenetére
Becsereles nem problemas valtozatra hm-hm, de full megszuntetve akkor mit vennek? Samu es iOS unszimpatiabol, meg a nagyon keleti markak (ceg altal) kizarva. Persze a peklapatok is.
-
Alex_
tag
az a szomorú, hogy ez mindegy is hogy szoftver vagy hardver hiba, a hiba kezelése az, hogy van egy watchdog ami ha hibát észlel, akkor ebbe a rom módba teszi a készüléket, más gyártónál meg az a default, hogy ha valami hiba van, akkor a watchdog rebootolja a készüléket. az már az ASUS választása, hogy ha valami nagy probléma van akkor azt ki akarja vizsgálni, s ezért megy ebbe a módba, ezzel csak annyi a bökkenő, hogy akkor viszont kellene egy gyártói szervíz ami a hibát be tudja határolni, s nem egy területi szervíz partner. szóval legalább azt meg kellene engedni az asus-nak hogy ebből a rom módból lehessen újraindítani, s reportoljon haza, s használat közben döntsem el én mint tulajdonos , hogy akarom-e rma-ztatni.
Kíváncsi lennék mennyi eladott darabszámra jön ennyi bejelentett hiba, de ez tuti nem publikus.[ Szerkesztve ]
-
undercover
senior tag
Az Asus javítja a hibás készülékeket, innentől kezdve nem hiszem, hogy lesz nagy visszahívás. Az csak biztonsági okok miatt lehet mint mikor robbantak a Samsungok.
De nagyon fura egyre több Zenfone 8 adja be a kulcsot... A zenfone módok szerint nem tudják mi okozza a gondot, de nagy a csend.
Az biztos, hogy nem szoftveres hanem hardveres a probléma. Az sem világos, hogy úgy javítják meg, hogy ne legyen ilyen többet vagy bármikor lehet megint? Jó kérdések.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
handsupzsoll
csendes tag
[link]
Ha nyomtok egy like-ot a hozzászólásra talán Magyarországon is kapcsolnak...[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz handsupzsoll #1215 üzenetére
Bocs, nincs valos userem a face-n, nem is latni bejelentkezes nelkul, hogy mi ez. Fontos? Fake user megteszi?
-
Alex_
tag
válasz handsupzsoll #1215 üzenetére
Szia
axioma: az a hozzászólás, hogy khmm khmm. és egy kép a hibás módról, nem kell hozzá bejelentkezni.
nem tudom én mit tennék ha nekem is ezt csinálná a készülék, de nem egy olyan facebook bejegyzéshez írnék, ahol nincs élet, egy olyan cégnél, ahol a facebookot tuti egy marketinges banda kezeli. Magának az asus magyarországnak már érdemes lenne egy szépen megfogalmazott panaszlevelet írni, a nem megfelelő tájékoztatásról, arról, hogy ennek a hibának a kezelése vissza tud hatni a márkára... már ha van bármi szerepköre az asus magyarországnak. De ez persze az én magánvéleményem, s szurkolok hogy kapj érdemi választ a facebookon, csak nem hiszek benne.
-
őstag
válasz undercover #1214 üzenetére
A Zentalk-on sem kommunikálják a hiba oka, mert vagy még nem tudják, vagy az ottani mod-ok ezt az infót nem kapják meg. Konkrétan "Gustav-moderator" ezt írja:
"Ramdump is not a cause, it's a symptom which can be caused by hardware issues of any kind. We can't know the reason behind each case. Again, this is why we are guiding affected users to service for checkup and repair"Tehát nem tudnak semmit és a Ramdump szerintük az maga a tünet és nem pedig a hiba.
Meliora sunt bono inimica
-
Alex_
tag
válasz bluemirage #1219 üzenetére
értem én, ilyen memory dumppot csinál a windows is amikor blue-screen errort dob, de az ebben lévő információ maximum a gyártónak, fejlesztőnek ad információt, hogy a hiba idején a cpu-ban milyen regiszter mit tartalmazott, melyik modulban keletkezett, milyen címen stb. ez egy tipikus szervíznek semmit nem mond. s amíg ezt a dumpot nem elemzik azok akiknek ez mond valamit, az alaplapcsere az vagy tüneti kezelés, vagy ez annyira kis mértékben van jelen, hogy az asus nem akar erre erőforrást áldozni, egyszerűbb, a "pár" dolláros lap csere.
-
Rommel6600
őstag
Közben az enyémet a múlt héten bevételezte a szervíz.
Magyar oldalon megnézve a státuszt semmi infót nem látni (illetve de, azt, hogy: "Köszönjük megkeresését!" - no comment), angolról nézve viszont "javításhoz hosszabb beszállítási idejű komponensre történő várakozás" a státusz, ami már a magyarnál azért jóval informatívabb.
Ezek szerint cserélnék a kijelzőt, csak nincsen nekik?
Kíváncsi leszek, hogy ténylegesen mennyi idő lesz majd ez az egész procedúra? (A bevételezésről értesítő emailben azt írták, hogy 2-20 nap lehet a javítás, de minden felületen a vírusra történő mutogatás megy ha valami netán lenne meg időben) Többieknek mi a tapasztalata ezzel a cseh szervízzel? -
undercover
senior tag
válasz Rommel6600 #1225 üzenetére
Nos az enyém is szervizben van egy hete, de zentalkon ilyen 2-3 héten belül mindenki visszakapta.
A 20 napot szerintem betartják.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
Alex_
tag
jött új frissítés
updated android security 2021-08-05
optimized camera staility and quality
optimized system stability
optimized the thermal experience when downloading apps through 5G
én este felrakom. -
zz top
tag
Sziasztok,
tudja valaki miért húz alá mindent a telefon, amit gépelek?
Pl. a beállításokban keresek bármit, azonnal mindent aláhúz. A spell check-et kikapcsoltam, a billentyűzet magyar, nem látok több beállítást erre vonatkozólag.
Előre is kössz, ha van tipp. -
axioma
veterán
Hat azt kevesbe jeloli... csak akkor aktiv az alahuzas az utolso nem-alfanumerikus ota, ha betuvel kezdted. Barmi mas billt nyomsz kozben akkor megszunik.
Mondjuk azt hittem gboard sajatossag, de skype + hacker's keyboard is csinalja, szoval altalanosabb feature-nek kell lennie (android 11?) -
vacs
veterán
Sziasztok.
Dupla koppos felébresztést és lezárást tud a telefon?(^)(>.<)(^)
-
undercover
senior tag
Sziasztok!
Visszakaptam a telefonomat... Aki követi a kommenteket tudja mi a történetem. Az lett amit jósoltunk kicserélték az alaplapot... De mi rá a garancia, hogy 3 hónap múlva nem romlik el megint?
Szóval nem tudom én szerintem még ha nagy bukóval is de megpróbálom eladni.
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
axioma
veterán
válasz undercover #1235 üzenetére
Szerintem 2 lehetoseg van.
1. a hiba a telefon mas hardverelemetol is fugg: szerintem ezt reg megtalaltak volna, es en ugyan nem olvasom a megfelelo kuldfoldi forumokat, de ott mar biztos kiderult volna, ha ugyanazok a keszulekek ujra gallyra mentek volna - ezert szerintem ennek igen kicsi a valoszinusege; bonusz hogy a magyar jogszabalyok szerint javitasra koteles vagy varni de javitgatasokra nem, akkor full uj telot kellene adniuk ha visszater a hiba
2. a hiba az alaplapbol kovetkezik: ez esetben van egy hibavaloszinuseg alapjan 0 km-es mobilod, nem nagyobb hanem kisebb az esely (csak ugye annyival masabb mint amikor vetted, hogy akkor nem is tudtal arrol, hogy van ilyen esely)
Szerintem most allsz ott, mintha a tied nem lett volna hibas, hanem vettel egy telefont es miutan mar nem tudsz elallni kiderul, hogy van meghibasodasi valoszinuseg (kb. mint en).
En objektive nem latom racionalisnak az eladasat, emocionalisan plane nem, lasd a vevo elott vagy elhallgatod, vagy 1.-beli kockazatot tul magasnak fogja talalni...
Az persze szubjektiv, ha rossz erzesed van attol hgohy barmikor behalhat.
Epp most jottem a t uzletbol mert en meg - regen tortent ilyen velem utoljara -otthonhagytam, persze pont ma kellett volna a kozlekedeshez, de vegul tudtam masod-sim-et kerni ingyen, szerencsem van. -
Rommel6600
őstag
Én is visszakaptam tegnap, összesen 2 hét és két nap után. Egy megváltás a péklapát után
Nekem foltos volt a kijelző (a szervíz elintézte annyival, hogy kopott), de kicserélték a kijelzőt és az akksit új alkatrészre (állítólag egy darabban van a kettő).
Most nagyon jó újból, remélem ez így marad
Egy fólián elgondolkozok azért. -
undercover
senior tag
Most lehet én csinálok valamit rosszul, de nálam se megy az ujjlenyomat olvasó.
Amikor beakarnám regisztrálni a mintát nem engedi...
Vagy szedjem le róla a fóliát mert a hülye a fólia miatt érzékelné, hogy nem jó?
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
Vader
újonc
Sziasztok! Nekem is lehalt a telefonom. Konkrétan csak azt vettem észre hogy kikapcsolt és azóta se kép se hang. Van valami módszer hogy kinyerjem az adatokat (telefonszámok, fényképek) belőle mielőtt elviszik tőlem?
-
Benőke
őstag
Most szeretnék egy ilyen telefont ajándékba venni, de ez most nem nyugtatott meg. Pedig kicsi és minden t tud amit kéne, de a felhasználó kb semmit se ért az egészhez csak használni akarja... Mennyire gyakoriak ezek a nyűgök?
Érdemes így is bele vágni? Értem hogy van garancia, de senki nem akar futározni... Telefon nélkül maradni... -
Csapoati
nagyúr
Nálam eddig semmi gond, május vége óta van meg a telefon. Az üzemidő sokat javult a frissítésekkel, a kamera is, és nem is melegszik már annyira. Én elégedett vagyok vele, végre egy kicsi, de erős készülék, nem elmebeteg áron.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csabulator
tag
válasz Csapoati #1245 üzenetére
HDR képek nem olyan ocsmányak most már? Szeptemberben vettem egyet én is, de túl sok idő nem kellett, hogy visszaküldjem. A kamera mint szoftver tök jó, mert sok dolog állítható benne, de ez az auto HDR, meg az a képminőség amit azzal produkált kritikán aluli volt.
Ahol sötét és világos részek is voltak a képen, ott a sötét részeken olyan mértékű zaj volt, illetve ilyen fehér szmötyik jelentek meg a képsarkokban, hogy az valami botrány.[ Szerkesztve ]
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
Alex_
tag
válasz Csabulator #1246 üzenetére
ez a fehér szmötyi nekem ilyen nagyon nagy iso értéken történő javításnak tünik, s ha ez a hdr beállítással ilyen, akkor hdr nélkül viszont teljesen sötét kb a job oldal, ettől még értem hogy az égbolt és a jobb oldal kontrasztja meg kellene hogy maradjon..
amúgy nekem is május végétől van meg ez a készülék, s nem tudnék mást választani helyette a piacon ha bármi lenne vele - ne legyen. követem az asus fórumán ezt a hiba szálat, de az információ hiánya zavar inkább, mint hogy parázzak hogy velem is megtörténhet (mert amúgy persze igen)
-
Csabulator
tag
Abszolúte jópofa kis készülék, sok dolog rendben van vele, de pl a kamera volt az, amitől nem estem hanyatt egyáltalán, illetve az alaplap hiba miatt húztam a számat. Azért néha követem a történéseket, mert nagyon szimpatikus a készülék, abszolút minőségi.
Az S21 Samsungéktól is egy nagyon jó készülék, bár újonnan drága. Ott a kamera szoftver is nagyon rendben van, tök gyors az egész. Egy problémám volt vele: a kijelző alacsony frekvenciájú PWM-et használ, ami max fél óra után igen erős szem és fejfájást okozott.
Szóval nagyon kevés a választék és árban is nagy a szórás.
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
Rommel6600
őstag
Én nagyon meg vagyok elégedve vele, gyönyörű a kijelzője (a kínai péklapát után még jobban tudom ezt értékelni), és én elégedett vagyok a kamerával. Igaz csak auto módban használom, de remek képeket csinál. Mások szerint is, aki eddig látta magától dícsérte.
-
fattyu
veterán
Na enyém is letérdelt a szokásos tünettel.
semmiből. Este leraktam éjjelire töltőre fel, ébresztő kikapcs.
Éjjel egyik fordulásnál mi ez a fény... hát a halál képernyő...
7pro vissza...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek