Új hozzászólás Aktív témák

  • cqr

    aktív tag

    válasz namaste #33 üzenetére

    Vagy az órajelet vették vissza vagy a memória sávszélesség korlátoz.

    Ha biztosan a 'gpu' a ludas akkor valószínűleg ezek valamelyike, de lehet, hogy a cpu-n is sok elmegy már.

    Tudod pontosan mit és hogyan mérnek ezek a szintetikus résztesztek?

    A mostani glbench verziókban csak 'ránézésre valószínűleg ez' szinten tudom, de némelyiknél ez is kb. elég információ. Az hogy a fill-rate, vagy a triangle throughput ilyen közel van az elvi skálázódáshoz, az azt sejteti, hogy az órajel nem sokat változott. Egy egy ilyen egyszerű tesztnél jóval kevésbé valószínű hogy valami 'egyéb bottleneck' befolyásolná az eredményt. A triangle througphut-nál egyébként nincs komoly textúrázás, az elsődlegesen egy nagy vertex tömböt dob ki néhány nagyon alap shaderrel (vagy adott esetben anélkül).

    Ezeknél is van 60 fps korlát, így a memória nem akadályoz, de 140 vagy 250 fps-nél már korlátozhat.

    Bár memória vagy cpu korlát lehetne 60 fps alatt is, de ebben az esetben persze nem valószínű. Nem olyan brutálisan erős egyébként egyik teszt sem textúrázást tekintve, az meg kicsit meglepő, hogy nem az egypt-ben nagyobb a különbség, az inkább terheli az árnyalókat.

    Kellene egy teszt emelt órajelű cpu-val, utána sok mindent ki lehetne zárni. (vagy küldeni egy mailt Kishontinak, de most ilyenekkel nem fogom zaklatni : D)

Új hozzászólás Aktív témák