Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayanlith

    tag

    válasz otoaak #25 üzenetére

    Ha a gyártó, szolgáltató nem tartja be azt, amit előzetesen ígért, akkor nem mondanám, hogy a fogyasztó részéről történt előzőleg mulasztás, téves vásárlás. Most amúgy már bejöttek az alacsonyabb árkategóriába is a kétmagos termékek, de ez egy éve azért még nem volt így, arról nem is beszélve, hogy én kipróbáltam már néhány alacsonyabb árkategóriájú, kevésbé neves gyártótól származó kütyüt és annak ellenére, hogy elvileg jobb hardware és frissebb szoftver volt a készülékeken, összességében valamiért rosszabb volt a felhasználói élmény, ami megdöbbentett. Nagyon sajnálatos egyébként, hogy Magyarországon az a felfogás divatos, hogy mindig és mindenért a vásárló/fogyasztó a hülye.

    A romolásról pedig annyit, hogy nem feltétlenül szeretne mindenki belenyúlni ennyire mélyen a készülékébe, én például egy teljes, rendesen működő eszközt kívánok a pénzemért, nem csupán a hardvert veszem meg.

Új hozzászólás Aktív témák