Új hozzászólás Aktív témák

  • tovgab

    aktív tag

    válasz vicze #6 üzenetére

    Ha hibrid, akkor én a Toyota hajtásláncára gondolok, de azzal pont nem kapod meg a 2 világból a legszarabbat, sőt.
    Nincs bennük kettős tömegű, kuplung, hagyományos értelemben vett váltó, ékszíj, generátor és önindító. Fékezésnél is az esetek nagy százalékában rekuperál, szóval a betéteket ~100.000 km után, a tárcsákat meg kb. soha nem kell cserélned. Szóval a szervizelése kimerül annyiban, hogy elviszed néha olajcserére.
    Városban eszik 4 litert, autópályán meg 5,5-öt, 130-as tempónál.
    Itt van egy érdekes cikk első kézből, ahol taxisok mondják el a véleményüket...

    [ Szerkesztve ]

    O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro

Új hozzászólás Aktív témák