Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Joci10

    őstag

    Ez engem nagyon emlékeztet a jó 10 évvel ezelőtti 'Hatvezér' nevű játékra (a fotexneten volt akkoriban, azóta már eltűnt a süllyesztőben a viszonylag kevés játékos miatt). Nem tudom, a készítők vettek-e onnan valamit, vagy csak véletlenül hasonlít ahhoz; de hajrá, legyen nagy táboruk. :)

  • Joci10

    őstag

    válasz Csiki2 #15 üzenetére

    Köszi a választ; azokat -sajnos- nem ismerem/nem ismertem; pedig a magam majdnem 40 évével nem vagyok egy mai csirke; és akkoriban még rendesen játszottam is. :D
    Egyébként el tudom képzelni, hogy annak a játéknak (Hatvezér) az ötlete is akkor ezek alapján a DOS-os játék lehetett; mert az egész arról szólt, hogy van egy hatszögletű pálya, hatszögletű mezőkkel (mint nálatok); ezeken a mezőkön van 6 vár (vagyis egyszerre lehetett hatan is játszani; de a szimmetria miatt tökéletes volt 2, 3 vagy akár 4 fővel is - 5 esetén valakinek előnye volt), és a játék lényege ott is a körönkénti területszerzés volt. Illetve ott is készült többféle térkép is (nem csak a nagy 'alap' hatszögletű).
    Ami viszont egyértelműen más volt ott: nem volt AI - csak --mai nyelvvel élve-- pvp harcok mentek. Minden területnek volt pontértéke (természetesen szimmetrikusan elosztva, hogy mindenki egyforma eséllyel indulhasson - szintén természetesen a vár érte a legtöbbet); és amennyi területet birtokoltál, annyi 'sereget' tarthattál fent (konkrétabban: annyi volt a bevételed, és ezt a pénzt tudtad seregre költeni). Ezekkel foglalhattál területeket ('normál' módon, és nem úgy, hogy a szomszédos területeket is megszerezted), és verhetted vissza az ellenfel(ek)et. Természetesen az ellenfél seregeit csak bizonyos távolságból láthattad; de a területfoglalást mindig aktuálisan érzékelhette mindenki.

Új hozzászólás Aktív témák