Új hozzászólás Aktív témák
-
"Régi motoroknál a vezérműtengely, a szelemelőtőkék kiszokták bírni a főtengely teljes élettartamát, beleértve a 2-3 szori köszörüléssel való felújítást."
Nem biztos, hogy optimális megoldás. Nyilván változik az emelés mértéke és az emelés munkapontjai. Ez befolyásolja a hatásfokot. Megborítja a tervezett karbantartási tervet. Megemeli a vezérlás problémájából eredő nagyobb károsodás esélyét.
Az üzemeltető vállalat számára is jobb a tervezett felújítások betartása. Előre lehet tervezni a költségeket illetve a biztosítani a tervezett karbantartás idejére a kiesett termelés pótlását.
Ráadásul a lecserélt alkatrészek nem a szemét mértékét növelik, értékes nyersanyagok.Dolgoztam néhány évet olyan üzemben, ahol a "köszörülünk rajta és jó ez még" ideológia ment.
Magasnyomású olajcsöveket gyártottunk. A szövőgépek eléggé meg voltak kopva. Néhány naponta leálltak, mert tört a kármegelőző műanyag fogaskerék. A kész csövek 30%-a elesett a nyomáspróbán a hitvány szövésminőség miatt. Ezt a kiesést megpróbálták a gyártási sebesség növelésével pótolni. Nem sikerült.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari