Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Bocsáss meg de ez a tipikus funkcionális analfabétizmus;
-érdemes elolvasni a garanciális feltételeket; ott eleve kizárják a törött LCD-t a garanciális kötelezettségek alól
-érdemes telefonon tájékozódni a márkaszervizben mielőtt feladod
-lehet a Toshiba notikra "no problem" garanciát vásárolni, akkor is javítják/cserélik a géped, ha a kocsival átmész rajta
-ami a drivereket illeti; meg lehet vásárolni előre telepített operációs rendszerrel is a gépet azon rajta van minden ami a boldogsághoz kellhet. (persze ez plusz pénz)
-ha oprendszer nélkül vásároltad meg a gépet, és a gyártó által támogatott rendszert teszel fel, akkor érdemes megint csak a használati utasításban (általában digitális) utána nézni a support-nak. Itt le van írva, hogy a Toshibának van egy TEMPRO nevű szoftvere amit ha feltelepítesz és van élő internet kapcsolat a gépen, akkor az mindent leszed a gépedre amit tartalmazna az operációs rendszerrel vásárolt gép (még a 30 napos Office-t is lerántja és fel is telepíti)Szóval nem szabad elveszettnek lenni ebben a "szakmában" mert ha minden kötél szakad, akkor meg itt a Prohardver! ANKÓ topicja, ahol nincsen olyan probléma amit ne oldanának meg a lelkes fórumozók.
Remélem a jövőben hamarabb tudunk majd segíteni, minthogy kellemetlen tapasztalatod legyen.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...