Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Suker10

    aktív tag

    válasz WhiteWalker #42 üzenetére

    Az még mindig jobb, mint amikor kigyullad és látod, ahogy lángol az egész mozdony (ez is 2010 nyarán volt). 2,5 órás késés lett belőle. Néha nem jó a GPS és mindenféle helyet megad. Bemondja, hogy a jobb oldalon lehet leszállni, ahol egy nagy kerítés található közvetlenül a sín mellett. :D Az is előfordul, hogy be kellett lassítani a vonatot a mozdony miatt és a 8 km-es utat kb. 2 óra alatt tettünk meg. Valószínűleg végig tolták. Ilyenkor jól jön az ingyenes hálózat. Nyár, 35 °C árnyékban, az ablak nem nyitható, a fűtés megállás nélkül megy. Ilyenkor főleg jó. Nem hiszem, hogy van bármiféle prioritása a dolgoknak.

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz sptkyle #50 üzenetére

    A MÁV hitelből épít mindent és azokból a milliárdokból, amit az államtól kap.
    Itt százmilliárdokról van szó. Ha valahol történik valamilyen beruházás, akkor szinte biztos, hogy uniós pénzből és az is borítékolható, hogy évekig tart, közben lesznek eltűnt pénzek. Az utasok minimális kényelme előbbre való, mint a luxus. Idővel persze lehet bővíteni. Nem kell újat venni, csak a karbantartást oldják meg. Ezek kis dolgok. A személyszállítás lenne a alapvető feladata. Sőt, már csak az maradt nekik. Hiába van internet, ha a vonatokon nem utazik senki, nem csak a jegyárak miatt. :D
    Egy 80 éves bácsit pl. biztosan jobban foglalkoztat ez a tisztaság (ülőhely, WC), pontosság, megbízhatóság, megfelelő tájékoztatás helyett. Az sem számít neki, ha nincs fűtés télen, vagy ha a kánikulában nem lehet kikapcsolni, nincs világítás. Internet legyen, az a lényeg.
    Azt tudom, hogy a saját hálózatuk fenntartása (részben a folyamatos korszerűsítés miatt) és az informatikai fejlesztéseik rengeteg pénzbe kerülnek. Ha ebből indulunk ki, akkor ez is milliárdokba kerül majd.

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz Alexios #80 üzenetére

    Félreérted, nem csak bizonyos vonatokra írtam. Ahhoz, hogy minden személyvonaton elérhető legyen a megfelelő sebességű hálózat, minimum ~2000 milliárd forint kellene, ami csak a kiépítése (már 2008-ban tervezte a MÁV). Ez soha nem térül meg. Persze, nem is valósulhat meg, mert ennyi pénzt nem fognak elszórni rá. Csökkenthetik, ha bezárnak néhány vonalat, ha jóval alacsonyabb sebességet akarnak, esetleg műholdas megoldást választanak, de ingyenes biztosan nem lesz. A másik lehetőség, hogy marad a mobilnet, az is csak bizonyos vonalakon. A HSDPA a maximális 7,2 Mbit/s sebességgel, - ami a valóságban inkább a harmada - nem valami sok. Ebből biztosítanak legalább 320 kbit/s sebességet. Ha rácsatlakozik a forgalomirányítóra mind a 32 felhasználó, akkor elég szép értékek jönnek ki. :DD Ez csak a letöltés. A forgalmat is szűrik rendesen.

    [ Szerkesztve ]

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz dabadab #84 üzenetére

    Az jó, legalább szép hangjuk lesz induláskor. :DD

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz dabadab #89 üzenetére

    A FLIRT csak ~1,2 milliárd Ft. Mi a különbség a sas és a szálloda között? :D
    A hálózat nem tud embereket szállítani. A hálózatot nem tudod vezetni. Szerintem ez nem pénz kérdése, ha vonatokat tudnak venni. Azt nem értem, hogy a Bombardier Talent miért kerül 10 milliárdba, egy vadászgép árába. Legyen internet, de előbb oldják meg az alap problémákat, mert azzal nem nagyon foglalkoznak. Nevetséges, hogy pl. egy kerekesszékes nem tud felszállni a vonatra. Ez nem a mai emberek igénye. Ha ilyenről van szó, akkor nem hiszem, hogy a ráfordítást kellene nézni. A takarító azért nem takarít ki rendesen, mert ezt szokta meg, ilyen világban élünk. A probléma a szemetelőknél kezdődik...

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz julius666 #92 üzenetére

    Elvileg egy vezető jegyvizsgáló bármikor hívhat rendőrt, ahogyan bármelyik utas is. A rendőrnek jóval több joga van. Pl. igazoltathat, a jegyvizsgáló nem. A táskát is kipakoltathatja, amennyiben arra kéri. Az lenne a legjobb, ha azokat a kutyás rendőröket alkalmaznák, akik a vonatokat szokták átvizsgálni. :D Kamerás vonaton azért ritkább az ilyen.

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz matykooo #104 üzenetére

    Tapasztalatból mondom, hogy nem jobb a helyzet. Történnek furcsa dolgok. A két legfejlettebbnek tartott vonalon is rengeteg a késés. Inkább legyen újra InterPici. A miskolci InterPici hangulatát egyik vonat sem tudja visszaadni. Az jóval több volt egy egyszerű vonatnál. A felfogás tényleg nem jó. Sokan a vonatok állapota miatt gondolják meg magukat. Ezen nem segítene a hálózat. Még nagyobb lesz a különbség. Átszállásnál biztosan feltűnik az utasnak. Valóban olcsó ez a megoldás a gyenge minőség ellenére is, de a MÁV-nak ez nem ennyibe fog kerülni, az biztos. Itt a forgalomirányítón kívül nincs más hálózati elem.

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz Khelben #141 üzenetére

    Ma már tény, hogy az elektroszmog káros hatással van az emberi szervezetre. Semmi vicces nincs benne.

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz nuke7 #156 üzenetére

    Pont ezért írtam. Az egymásra gyakorolt hatásukat nem ismerjük. Konkrétan pl. az MTA állásfoglalása alapján minden elektromágnes hullám hatással van az élő szervezetekre. Inkább az a kérdés, hogy egy ilyen kocsi mennyire viselkedik Faraday-kalitkaként.
    Valamennyire biztosan, de pl. telefonálni tudsz. A mobilnetet zavarja, ezért is jobb, ha egy forgalomirányítón keresztül használják. Akkor látszik igazán, ha egy lakatlan területen van a vonat és nincs a közelben torony. Ilyenkor a telefon jobban elkezd dolgozni és próbál csatlakozni valamilyen bázisállomáshoz, amit a vonat váza tovább nehezít. Pár éve elromlott a vonat egy teljesen lakatlan területen a puszta közepén (nem alagútban). Próbáltam telefonálni, de nem volt térerő és így SMS-t sem lehetett küldeni. Annyira megterhelte, hogy kb. 30 perc után lemerült a telefon. Ilyen esetben az internet sem elérhető. Előfordult ennél sokkal rosszabb is a határ mentén. Ott a telefont a szomszédos cellák zavarták. Legalább 4 idegen szolgáltatóhoz akart csatlakozni. Az eredménye az lett, hogy 1 hétig nem lehetett elérni, mert folyamatosan szolgáltatót váltott. Az SMS-t egy hét után kaptam meg. :D
    Ezen okok miatt sem tudják garantálni a tökéletes megbízhatóságot.

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

  • Suker10

    aktív tag

    válasz moonman #196 üzenetére

    Valóban létezik. Sheriff a neve, ráadásul embereken tesztelték. Azért nem alkalmazták, mert azon felül, hogy komoly égési sérüléseket okoz, valószínűleg erős rákkeltő hatása is van. A másik gond az, hogy a fémeket túlságosan felmelegítette a mikrohullám és feszültséget indukált bennük. Amikor véletlenül feltalálták magát a sütőt, szintén katonai célokra használták a rádióhullámokat. A hangágyút a németek fejlesztették ki a világháború alatt, de leállították, mert használhatatlannak bizonyult.

    Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.

Új hozzászólás Aktív témák