Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz darvinya #11 üzenetére

    Kényelem. Egy gombot nyomni kisebb erőfeszítés, mint valamit tekergetni. Ráadásul többnyire hamarabb is végez az ember vele, ami ugye kulcsfontosságú. Én szeretem a technikai újdonságokat, de elfogadom azt is, hogy ha valaki nem. Csak ne legyen egyből az hogy ez meg ez minek. Lehet, hogy neked nem kell, másnak meg tök jó. :) A túlbonyolítást viszont én is ellenzem, pl a mostani Ford Focus ráncfelvarrás előtti műszerfala egy rémálom...

    tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz darvinya #11 üzenetére

    "Szervokormány pedig legtöbb baleset okozója csak ezt nem hangoztatják."

    Tegyük hozzá hogy jogosan, mert ez ebben a formában nettó ferdítés. Van erre bármilyen akármilyen forrásod? Mert az, hogy a vezető elveszti az uralmát a gépjármű fölött, az kb 20 okból lehet, és ezek közül kétlem hogy egy lenne a szervokormány... Ez olvasatomban olyan mintha a fékszervo meg a blokkolásgátló lenne a ráfutásos balesetek okozója...

    "Hirtelen kikerülő mozdulatnál nagyobb kitérést okoz, mert nem oktatják ilyen manővert(mellékesen ilyen segédeszközön)."

    Az azért megvan ugye hogy:

    - Kb egy raklapnyi különböző módszer van a gyártóknál, passzív és aktív egyaránt... Melyik okoz nagyobb kitérést és minél? Van ahol négy kormányzott kerék van és társai. Mire kéne oktatni kit?

    -Nem oktatják, teljesen jogosan. Amikor közúti vizsgára megy a delikvens sajnos annyit kell bizonyítson itthon hogy bizonyos körülmények között épp hogy életben tud maradni az úton. Lehet filozofálni sok mindenen amit nem tud egy friss jogsis, fingja nincs hogy ha a kocsi megcsúszik télen hogy korrigáljon, és még ezer más dolog. 20k egy alap vezetés technikai tréing, 6 hónap egy év után én kötelezővé tenném mindenkinek vizsga után, de ez én vagyok csak...

    - Mi az hogy ilyen segédeszközön? 1: ha nem oktatják akkor mindegy min nem oktatják 2: komrányszervo már egy ideje kerül a kocsikba by default, nem lerobbant szutyok suliba kell menni ahol ladákkal oktatnak.

    Egyébként meg továbbra is az a baj, hogy nem értem mit vársz el mondjuk egy jogsira készülő embertől, amikor a forgalomban résztvevők jelentős százaléka egy korrektet vész fékezni se tud, több cimbora esett pofára tréningen nagy mellénnyel amikor kiderült hogy lila fingjuk nincs a saját autójuk milyen távolságon áll meg. Arról nem is beszélve, hogy az utolsó 5 méteren álltak rendesen bele a pedálba, ott meg már rég késő volt. Pont ők piruetteztek a rántópadon, és 50-nél tarolták a bójákat amikor ki kellett térni random.

    És ezekért nem a szervo felel, hanem a szarul megválasztott sebesség, követési távolság, gyakorlat totális hiánya, és az emberi baromság -meg egy rakat más-. Aki kormányszervóra keni a balesetét az pont úgy felkenné a kocsit nélküle is szerintem...

    [ Szerkesztve ]

  • Integrale

    veterán

    válasz darvinya #11 üzenetére

    A szervokormany nem "sokszorozza" a kormany fordulatat, csak az "erod".

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

  • pdev1811

    tag

    válasz darvinya #11 üzenetére

    "Állóhelyzetben ráadásul nem ajánlott kerék tekergetése, mert tönkre teszi futóművet"

    Nem a futóművet, hanem a szervót meg a kormányszerkezetet terheled túl, meg persze a gumiknak se tesz jót.

Új hozzászólás Aktív témák