Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz joey04 #38 üzenetére

    Az meg a másik, hogy ha valóban jó a szolgáltatás, akkor az a plusz 2 kattintás a store-on kívül bele fog férni az embereknek.

    Ez egy óriási tévedés. Egyrészt azért, mert jelentős az a felhasználói kör, akinek az egyetlen saját Internet-eszköze a mobil, másrészt azért, mert sokaknak hótmindegy, hogy Spotify vagy almazene, és ennyi differenciával pont el lehet billenteni őket a második felé.

    A Spotify panaszát részben jogosnak tartom, csak ügyesen összemosnak két különböző dolgot, és emiatt kicsit szaglik az ügy. Hogy az ökomszisztéma gazdája tranzakciós díjat számol fel a rajta átfolyó pénzekért, az a legtermészetesebb dolog bármilyen kereskedelmi modellben. Hogy a tranzakciós díj mértéke gyakorlatilag uniform 30% (nem csak az almánál, máshol is), az viszont szerintem botrányos. Nyilván ez így nagyon kényelmes, és az árbevételnek is igen jót tesz, de a vevők és az ökoszisztéma felhasználói felé finoman fogalmazva is unfair.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz joey04 #38 üzenetére

    Mit lesz ha az ilyen kisebb és közepes tartalomszolgáltatók lehúzzák a rolót, mert nem bírják tartani a lépést azokkal akik az ilyen platformokat, és tartalomáruházakat birtokolják? Marad pár nagy, aztán azt veszed észre hogy nem létezik többet piaci verseny, mert kartellezni jobban megéri. Felemelik az árakat...aztán mindenki térhet vissza a kalózkodáshoz.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák