Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    1. A hibás a video alapján egyértelműen az áldozat volt, mert egy teljesen kivilágítatlan részen tolta át a biciklijét az úton úgy, hogy ott nem volt semmilyen zebra és bekapcsolt fényszóróval jött az autó.

    2. A "biztonsági sofőr" azért van, hogy reagáljon ha kell, szóval olyanokat nem kellene felvenni, akik másodállásban csak aludni akarnak az autóban egy jót. Egy ilyen esetben ha egy rendes sofőr lett volna az autóban, még a másodperc törtrésze alatt is reagálhatott volna valamit, amitől mondjuk csak baleset történt volna, de nem halálos. Pl. elrántja a kormány, beletapos a fékbe. Az autonom autos tesztidőszakban hivatásos sofőröket kellene használni a cégeknek. Ez egyértelműen a sofőr és az UBER hibája.

    3. Ha csak nappal tud vezetni az autójuk, akkor mehetnek vissza a tervezőasztalhoz. Az autonak nem kellene hogy akadály legyen a sötétség, mert alap dolog hogy olyan szenzorokat is be kell építeni, amik "átlátnak rajta". Hibás konstrukció, vagy meghibásodott.

    4. Nekem úgy tűnt, mintha a fényszóró nem lett volna jól beállítva és főleg nem a sebességhez, hiszen alig volt idő reagálni. Ez még a normál autóknál is kiemelten fontos, ráadásul a sofőrnek erre is reagálnia kellett volna, vagyis lassítania, ha látja, hogy "nem lát" rendesen. A távolsági fényszóró használata is kérdéses. Én tuti, hogy ilyen sötét zónára rányomok legalább egy másodpercre, még akkor is ha városon belül vagyok.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák