Új hozzászólás Aktív témák
-
BatchMan
senior tag
válasz Silentfrog #13 üzenetére
Vezettem az USA-ban a nyáron, és azt kell mondjam nem szokatlan a biciklis tevékenysége. Alap, hogy autóval vigyázva vezetnek, és a gyalogosokat mindig elengedik. Itt a biciklis nem gondolt arra, hogy sötétben, sötét ruhában nem látszik.
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz Silentfrog #13 üzenetére
Ahogy nézem ez külterület, a kocsi 90 körül mehetett. A videó elején van közvilágítás, ahol elütötte ott pont nincs. Nem hinném, hogy sokat láthatott a bringásból a sofőr, csak amikor beért a saját lámpája fényébe.
Az meg egyértelműen késő, ilyen sebességnél.
De majd a rendőrség megállapítja a sofőr felelősségét, ha úgy ítélik esélye lett volna elkerülni a balesetet, ha nem a telefonját nyomkodta volna....csak én vagyok helikopter?
-
fRooStzzZ
senior tag
válasz Silentfrog #13 üzenetére
Végig sem olvasom a hozzászólásokat, itt ugyan erre gondoltam én is..
Ha valaki sötétben nem lát előre 10 métert, attól el kell venni a jogsit.
Ha az ember 150-el is megy, nem az utolsó 3 méterben fog látni egy keresztező akármit..
Megtörik a fény, árnyékok vannak, esetleg a bicajról felcsillannak dolgok stb..
Ennyi erővel majdnem minden 2. ember halott lenne..
Hány autó van, aminek van éjjeli kamerája is esetleg, amivel többet is látni az úton, amit esetleg az ember figyelhet is.
Nem hogy egy "gép" szarásig pakolva minden érzékelővel.
Itt nem csak a biztonsági sofőr volt a hibás, még nappal sem engedném el a kormányt, még ha "tudnám frankóan működik a dolog", nem hogy este.. De azért a kocsinak semmi reflexe nem volt? fék, kikerülési szándék?
Ez olyan volt kb, mint egy sofőr nélküli autó, amiben egy söprűnyéllel ki van támasztva a gázpedál, semmi több.