- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
hmm ritka az ilyen gyors intézkedés
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Fr3eWar
őstag
Köszi a beszámolót, jó hallani ilyen történeteket. Ha minden így menne..
-
kcsa
veterán
packard bell ugye acer márka... sose értettem az acert fikázókat, amikor azonos hibátlan sebességgel működik az a szervíz is
-
danih
addikt
Azért látjátok, hogy még Magyarországról (ex-Köztársaság) is el kell vinni, hogy korrektül meg lehessen javítani
Acer egyébként... -
pechman8
aktív tag
Köszi a leírást! Szerintem az ilyen cikkek nagyon - nagyon fontosak.
Saját korlátaimból nem léphetek ki, mások adottságaiba nem léphetek be.
-
Zirowe
nagyúr
Azért ez a "felmerülő adatveszés és szállítási sérülés alól kimenti magát" nem éppen a korrektség jele, és nem is teljesen jogszerű.
A meghosszabbodott garanciád a következőképpen alakul: annyi nappal, amíg nem volt a birtokodban a szerelés miatt, hosszabbodik meg az alap garanciád, erre nem kell külön papír, csak annyi, hogy a garanciajegyre a javítás ténye fel legyen vezetve a megfelelő dátumokkal, vagy meglegyen a munkalap.
A garancia csak abban az esetbe indul újra, ha új notit kaptál volna, vagy ha lényeges alkatrészt (kijelző, alaplap) cseréltek volna, de akkor is csak az alkatrész viszonyában.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
A Zéé
addikt
Igazából nem azért kell elvinni, mert egy nagy közép-kelet európai központi szervizben szinte biztos, hogy van minden alkatrész az ebben a régióban forgalmazott laptopokhoz, és nem kell rendelgetni a cuccot, csak a belső raktárból kihozni. Lehet, hogy ez sokkal jobb megoldás, mint üzemeltetni egy országos szervizt, ahol vagy áll a pénz az alkatrészben, és soha az életbe nem fogják beépíteni sehova se, vagy ha nincs alkatrész, akkor várni kell, hogy az akármilyen központból elérjen az országba, majd utána az adott szervizbe.
Öcsém Asus-a is 5 munkanap alatt megfordult Brnoból, ahol cseréltek neki monitort, minden kábelt, ami a monitorhoz megy, és merevlemezt is, mert halódott az is. Ugyanakkor lakótársam MSI-je Székesfehérvárról nem tudott egyszer se megfordulni 3 hétnél rövidebb idő alatt, mert mindig 1 hetet legalább várni kellett az alkatrészre... (most megy negyedjére vissza ugyanazzal az alaplaphibával).
Szóval nem kell ennyire antimagyarnak lenni, nem azért van kinn a szerviz, mert kinn jobbak a betanított "szakemberek" (sőt nagyon sok magyar dolgozik kinn az Acer és az Asus szervizben is), hanem mert szimplán gyorsabb az alkatrészellátás, és az anyacégnek is olcsóbb 1 regionális szervízközpontot fenntartani a sok országos helyett.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Misi1979
őstag
Szép és jó ez így, csak ha gond van a javítással, újabb kört fut a laptop..vagy másik sztori: ismerősöm acer-én a fedőlapon egy 10cm hosszú és elég mély karc keletkezett a szervizben. Előtte nem volt rajta.. szerviz: készítettünk fényképet a gép állapotáról, amikor megérkezett, már rajta volt (!). Ismerősöm: szeretném látni a képet. Szerviz kb 10 nap múlva: nincs meg, nem találjuk..
Ha mindez mondjuk itthon történik, könnyebb asztalt csapkodni..
A kismókusok kenyérre is kenhetik.
-
A Zéé
addikt
Ez igaz, de itthon se biztos, hogy könnyebben csapkodsz asztalt.
Tényleg a legjobb példa erre a lakótársam gépe, akinél csak az került 3 napba, hogy Pestről Székesfehérvárra leérjen a gép. Legalábbis a "Szervizünk átvette a gépét" email kb 3 nappal a feladás után jött meg neki, akkor 1 hétig hibaanalizáltak, 1 hétig vártak új alaplapra, és megint 3-4 nap volt mire felért a gép. És ugyanolyan szar volt az alaplap mint a régi, újra eljátszották ugyanezt, kb ugyanennyi idővel, és a harmadik lap se volt az igazi, és most megy vissza újra a gép.Hiába csapkodja ő is az asztalt, hiába van Magyarországon a szerviz, és talán még a karcolódást is elviselné, csak lenne már nála a gépe... Mert ugyanúgy ingázik a laptop, csak az országon belül, és így az elmúlt 4 hónapban kb 3 hetet használhatta a gépét.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
sbazsi
veterán
Mondjuk egy Bp-i embernek tényleg nem biztos, hogy jobb, ha még utaztatni kell a gépet - bár sok esetben ha alkatrészre kell várni, akkor így is tovább tart, de mondjuk aki egy kis településen él, és nem kell beutaznia a szervízbe/üzletbe, és ezzel eltöltenie mondjuk egy fél napot, az szerintem igencsak nagyra tudja értékelni ezt a háztól-házig szolgáltatást.
-
HXY
addikt
A HDD-t benne hagytad a gépedben?
-
Zirowe
nagyúr
Ha 3. alaplapi hiba esetén sem sikerült megjavítani a hibát, akkor már jogodban áll egy újat kérni vagy elállni a szerződéstől (pénz és gép is vissza).
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
pschio
őstag
nem rossz szupport.
''Én nem süllyedek a hülyék szintjére, mert ott legyőznének a rutinjukkal''
-
Balinov
félisten
Dicseretes hozzaallas a PB reszerol, jo olvasni ilyet.
Van nekem is hasonlo peldam, szinten happy end-del es elegedett vasarlova.
Tortent, hogy 2008 decembereben vettem egy ir webshopbol (British Telecom leany, UK-bol szallitanak) egy 22" ViewSonic monitort (1ev gyartoi garral), ami kb masfel ev utan bedoglott (a tap meghibasodasat gugliztam ki). Mivel nem voltam biztos a gar hosszaban megneztem a gyarto UK honlapjan, es kiderult vasarlas utani evben kiterjesztettek a gart 1-rol 3evre erre a tipusra (tobb masik mellett) es swap and go a gari. IRL-hez egy db email cim volt, leirtam a problemat, linkeket a hasnlo problemaval foglakozo forumokhoz, stb, fel oran belul egy Customer Services visszairt, ez es ez az RMA number, kerdezte a collection address-t, telszamomat,stb.
Miutan valaszoltam meg aznap irta, hogy ekkor meg ekkor jonni fog egy UPS futar, aki hoz egy 0km-es vadi uj monitort (ugyanabbol a tipusbol) es elviszi a regit. nekem csak annyi a teendom, hogy talppal egyutt, de minden egyeb tartozek nelkul tegyem vissza az uj darab ures dobozaba a rosszat.
A jelzet napon jott is a futar, hozta,vitte a monitort, hasznalom azota is a cseredarabot, de a magyar mentalitas, rakerdeztem a ViewSonic customer service-nel, hogy OK kaptam egy cseret, de hogyan tovabb. Azt valaszoltak, hogy a cseredarab a sajat tulajdonom es ervenyes ra a 3 ev garibol fennmarado ido.
Mas gyarto is tanulhatna a PackardBell-tol meg a Viewsonic-tol.
udv
B.6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Witya
tag
Nekem Acer netbook-om van, tavaly én is ugyanígy jártam, csak a töltő kábele tört meg. Elég volt csak a töltőt visszaküldenem, másnap szintén megérkezett Csehországba és aznap cserélték is. (Bár féltem, hogy ki kell fizetnem egy kisebb összeget, mert ezt ugye nem csinálják garanciába, vagyis mindenki ezt mondta, de kicserélték)
Aki nem csal, az nem is próbálkozik!
-
- = Zk = -
félisten
Nálunk is kb ilyen gyorsasággal vannak javitva a gépek.... kivéve a Telefonicá-sok
azokat rövidebb határidővel vállalta a cég....amelyik nap bejött, aznap vissza is kell inditani, amennyiben ez lehetséges..jah, én a HP "szervizben" dolgozom, onnan tudom. Nekem a szervizsorból leérkező HP/Cq mini norebookok "letesztelése" a feladatom...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Balinov
félisten
Gyuripapa, ne kostolgass Nekem mindegy, mert ha legkozelebb is eljatsza ugyanezt, addig ragom a fuluket, mig kapok egy vacsi ujat. Mivel mar vagy 1 eve nem gyartjak, remelem 2-4"-al meg fog hizni a meret.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
aginor
addikt
Azért a korrektséget ott vitatnám, hogy számla másolatot nincsen joga kérni, meg nekem ez a nem vállalunk felelősséget rész sem tetszik a szállítás vonatkozásában, bár azt máshol sem szoktak, azt a futárcégre testálják..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Nemrossz, nemrossz. Nekem nyáron a helyszíni garos thinkpadom majdnem több mint egy hétre tartották bent egy mezei wifikártyacsere miatt. Ja igen, azkimaradt hogy a székesfehérvári Albacomphoz vitték, ami nem a legjobb hely, de hát ez volt legközelebb Veszprémhez.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
félisten
Hát kolléga úr én örülök neki, hogy ilyen jó a véleményed az egészről. Én nem is tudom mi lenne ha valóban el kéne küldenem garba az acerem. Egyfelől az adataim, másrészt voltam a másik oldalon. Kezébe nem adnám szervizesnek a gépem, max annak aki szívét lelkét teszi bele. Aztán meg annyi meg annyi ok van a gar megvonásra, annyi kis csapda van.
Nem véletlenül kerülök minden garanciás ügyintézést. Szeretem ha nincs pofázás hanem csere van vagy levásárlás. -
SLYM
veterán
hali. nekem a vinyója romlott el a PB notimnak, majd 1 telefon és 3-4 nap alatt megvolt minden ingyen (a futár is). mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a márkát. nézegettem mostanában itt a PH-n ezt a műsort, PHTV a neve. volt benne egy csomó noti, de olyan ár/teljesítmény mutatókkal, hogy nem hittem el, hogy azok mennyire szarok a notimhoz képest (a műsorvezető szerint jó vétel a nagy részük). én 110.000-ért vettem a mostanit ami tökéletesen játszik le mindenféle 1080p-s videókat (HDMI kábellel TV-re kötve) és még szép is. messze a legjobb vétel a kategóriájába, de szerintem ez valszeg igaz a legtöbb PB modellre is ahogy nézegettem, szóval szerintem a legjobb márka mindent összevetve
[ Szerkesztve ]
-
rep3at
őstag
Bárcsak mindenhol ilyen gyors lenne a szervíz/kiszállítás.. A cím és a bevezetés alapján amúgy rosszabbra számítottam.
Forward thinking. كرر
-
Kobe
veterán
a cikk azert nem ad teljes korkepet elvegre egy szimpla akksicsererol van szo ami kb 10 perces melo - gyanitom trial and error modszerrel megneztek a toltoaramkor a ludas beraktak egy uj akksit es oromkodtek h azzal nem produkalja a hibat vissza csomagba
ha viszont pl alaplap csere lett volna gyanitom megnyult volna a szerviz ido rendesen -
hemaka
nagyúr
Ahhoz képest, hogy nekem a Kingston SSD-met már lassan 6. hete cserélik, ez igen gyorsan történt, még ha csak az akkut is cserélték ki.
-
mistixx
tag
Így képzeli az ember a korrekt garanciáztatást.
Sajnos az én tapasztalataim nem ilyen pozitívak, igaz itt nem a gyártó hanem a kereskedők és némi időmúlás okán bekövetkezett avulás is okolható.
Anno PH aprón lőttem egy 4 pálcás 775-ös X48-as Asus deszkát 3 év nagyker garival. Több mint 2 év zökkenőmentes használat után megadta magát az alaplap és beindult a garancia mizéria. Én kb 100 Km-re lakom a Bp-i nagykertől ahova a gari szól, de szerencsére a helyi HW boltosokkal jóban vagyok ezért felvitték a lapot és a gari levelet is. Eltelt egy hét és jött az infó, hogy sajnos mivel a hibás deszkát már nem gyártják és raktáron sincs ezért cserélni nem tudják, de felajánlottak egy Asus P55-öset azonos árfekvésben mit anno az X48-as volt. Picit el voltam kenődve, mert az új tokozással új alkatrészek is kellenek, de legalább volt ürügyem a lelki ismeretemmel szemben, hogy új gépet vehessek.A másik eset szintén egy Asus, de már egy P45-ös deszka, 3 év garival. Egy szép júniusi napon kimúlt a LAN port. Semmi gond a fenti történet mintájára vissza a Bp-i kereskedésbe garanciáztatni. Igen ám, de egy webáruházból rendeltem a lapot ami azóta megszűnt.Remek. Számla elővesz, Kft. beazonosít, kutatást elkezd. A végeredmény egy telefonszám, ill. egy e-mail cím. Mind a két elérhetőség eredménytelen, többszöri próbálkozás után is. Semmi vész utolsó lehetőségként küldtem egy levelet a Magyar Posta segedelmével a Kft. székhelyére, és lőn jött a telefon, hogy nem, nem szűntek meg, csak a webshop-ot tették hidegre. Elmeséltem mi a gond, adtak egy címet hova juttassam el.Fel is vitték az ismerősök, meg is érkezett rendben. Eltelt 1 hét, azután 2, gondoltam egy telefont csak megeresztek, hogy mi a helyzet. A lényeg, hogy kitérő választ kaptam, és hogy türelmemet kérik. Eltelt 1 hónap, újabb telefon, újabb ígérgetés, (itt már elszakadt a cérna nálam és vettem egy helyettes lapot). Eltelt 2 hónap, aztán a 3. is. Eközben időnként értekeztem a kereskedéssel telefonon, de előrelépés nem történt. A 3. hónap elteltével végül úgy döntöttem, hogy mivel úgy is van már másik alaplapom helyette, ezért levásárlom az árát. Igen ám, de amikor vettem az alaplapot akkor 30k volt az ára, a garancia érvényesítésének idején viszont már csak 20k. Kíváncsian vártam a kereskedő ajánlatát, hogy milyen értékben vásárolhatom majd le a halott deszka árát. Igen jól sejtitek a 20k-s ajánlat hangzott el.
A vége az lett, hogy 2db winchestert választottam ki a felajánlott termékek listájáról 23K értékben és menjen mindenki Isten hírével.
Ennyit a garanciális élményeimről.<huf> "A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station." @bash.hu
-
gYaLo
őstag
Ritka a mai világban az ilyen szintű korrektség
iPhone 4S White 6.0.0 ☆ Logitech G500 zjeeeeee!!!!
-
Mtt
tag
Úgy látom sokakat megihletett a történet, olyan szempontból, hogy saját beszámolóikat is leírják a témában, ennek őszintén örülök.
Valóban Acer márka a Packard Bell, tehát gondolom az Acer is hasonlóan dolgozik.
Azzal is egyetértek, hogy ez egy akksi csere volt, semmi több, lehet hogy valami komplikáltabb hibánál ment volna a huzavona...
@HXY Nem vettem ki a HDD-t, mert azt írták, hogy bár nem kötelező, de jó volna eredeti csomagolásban, tartozékostul, mindenestül visszaküldeni.
@Edenyke Igen ez most jó kérdés, hogy ezt az 'adatokért felelősséget nem vállalunk' dolgot lehet-e mondani, vagy nem... Mert a javítás maga pl. külföldön történik, ergo az ottani jogszabályok érvényesek rá. Mindenesetre külön köszönöm a garanciával kapcsolatos felvilágosítást!
@aginor Érdekes amit mondasz, mert ahol eddig jártam gariztatni ott mindig az adott cég lefénymásolta a számlát, pl az iStyle-ban is nem oly' régen. Most mivel az eredetit biztosan nem kérhetik be velem lemásoltatták.
Akinek nem sikerült válaszolnom az zargasson nyugodtan!
"őszi esték melege leszek, / hogy ne lúdbőrözzenek az öregek"
-
tothi_87
tag
Nekem egy Packard Bell EASYNOTE F4081(TK81)-SB-213HG notim van, nagyon meg vagyok vele elégedve csak ajánlani tudom, szerintem a legjobb vétel ha az ár/érték arányt nézzük. Megnyugtató olvasni hogy ilyen jó tapasztalatok vannak a szervizel kapcsolatban. Remélem hogy soha nem lesz rá szükségem de ha mégis akkor nyugottabban állok majd hozzá az egészhez. Köszönöm hogy megírtátok a tapasztalataitokat.
Samsung Galaxy S4 LTE-A i9506 ASUS X555LB-XO053D Azt mondják, elmebajban szenvedek... De én nem szenvedek, élvezem minden percét...!
-
Zirowe
nagyúr
Attól, hogy ők külföldre viszik javíttatni, rád is, rájuk is, és az egész folyamatra a magyar törvények az irányadóak és a kötelezőek.
A másik ország törvényeinek köze nincs a ti jogügyletetekhez.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
blackydan
senior tag
Nekem anno egy Acer notim szállt el még 2007 környékén (merevlemez hibásodott meg) Csehországban volt 3 hétig.
2010-ben meg az Msi netbookommal voltak hasonló gondok akkor 4 hétig ültek rajta mert várták, hogy Belgiumból megérkezzen az alkarész. Azóta csak olyan gépet veszek aminek hazai szervíze van mert ez kész rémálom főleg, ha az ember a munkájához használja. Nem gondoltam volna, hogy a PB-nél ennyire odafigyelnek az ügyfélre és ilyen gyorsan kijavítják a hibát. Amúgy az unott hang általános ebben a szakmában ahogy észrevettem az évek alatt, te még jól jártál amennyiben csak ennyi baj volt velük. Mivel elég sok kütyü fordul meg a kezem alatt, így menthetetlen , hogy belefussak jó pár gariztatási dologba. A BSC kft. a "kedvencem" ezt a céget lehetetlen megkerülni mert szinte mindent ők hoznak be
Van az ügyfélszolgálatukon egy rémséges "vénasszony" akit máig nem értek miért is van ott, már az első találkozásunkkor meg volt a kölcsönös szimpátia amikor szinte kérdőre vont amiért én ide hozom a javítani valómat. Sajnos nekem kellett felvilágosítanom mi is az Ő feladata és mik az én igényem mert nem igazán tudta felfogni a dolgot. Mindenesetre az évek alatt már többször találkoztunk, mostanára eléggé jó viszony alakult ki köztünk: ha esetlegesen épp Ő a szabad ügyintéző már messziről integetek, hogy inkább megvárnám amikor a kolléganője végez az 1-es pultnál -
00
tag
Eredetileg teljesen önálló amerikai márka volt, aztán a NEC majd az Acer felvásárolta. De meg is tartotta őket felsőbb kategóriának. Nekem is ilyen laptomon van, a külső része nem túl minőségi, de már több éve jól megy.
-
00
tag
Eredetileg teljesen önálló amerikai márka volt, aztán a NEC majd az Acer felvásárolta. De meg is tartotta őket felsőbb kategóriának. Nekem is ilyen laptomon van, a külső része nem túl minőségi, de már több éve jól megy.
-
Gabesz1019
senior tag
Nekem is Packard Bell notebook-om van (TM85). A kijelző jobb alsó sarkán van 1 pixelhiba, 1 ponton pirosan világít. Szerintetek ezt cserélik, vagy ilyennel nem foglalkoznak?
-
Z86
őstag
válasz Gabesz1019 #42 üzenetére
Ennyit még megenged a szabvány, így nem cserélnék.
-
nagyúr
Nagyon korrekt a Brno-i szerviz, eddig egy Acer, Packard-Bell, e-Machines garanciális ügyintézéssel sem volt gond. Egyszer elkavartak egy 5720-as Aspire-t valahol, és küldtek helyette 5820-as TravelMate-et a 30-ik napon Szóval le a kalappal!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Chaser
titán
"Továbbá minden felmerülő adatveszés és szállítási sérülés alól kimenti magát" A saját futárszolgálata az intéző, és kimenti magát? Ez már szánalmas, eddig se ajánlottam senkinek PB, acer gépeket, eztán mégúgy se. A PB-re meg már csak 1 év gar van, ami nem bővíthető. Az hogy most szerencséd volt 1 dolog, lehet legközelebb nem lesz. Nekem is volt egy ilyen, pixálhibás, nagy nehezen visszavette a bolt, nagyon nem bánom hogy így alakult.
szerk: Gabesz1019: Nem cserélik, én 3 napon belül voltam azért kaptam vissza a pénzt, meg mert felemeltem a hangom mivel a boltban nem lehetett kipróbálni. Érdekes, nálam is piros pixel hiba volt, egy másik tag árult ilyen gépet, neki is cserélve lett piros pixel hiba miatt. Nem tudom milyen paneleket használnak, de érdekes.
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
Nagyon nem jó vétel, mert 1 év a gar ami nem bővíthető..145-ért kapsz i3 380-as n5010 dell-t 3 év garral, hd 5650-nel, vagy lenovo y560-at i3 350-nel, hd 5730-cal, W7-tel 150-ért 2 év garral...amit én vettem P6200+igp+320GB hdd, 2GB ram volt 100k-ért akciósan' és az még 2 év garos volt. Pár hónapja az tényleg jó vétel volt, de ma már az se lenne az. Mondjuk akkor fogod megtapasztalni -bár ne úgy legyen- ha véletlen gar után meghal az alaplap, aztán azt mondják 80k-val gyere vissza aztán cserélik.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
fkenny
senior tag
Az én Acer 5536G-s notim hűtése gyári konstrukciós hibával rendelkezett és melegedett mint a dög. Hát mivel noti javítással foglalkozom, hát szépen az alján csináltam neki rést, hogy kapjon is levegőt. Nagyon esztétikus, meg halk és jó lett a hűtés. A vicc az, hogy rá 3napra megmurdált az alaplap. Szépen felhívtam őket, egy segítőkész hölggyel beszéltem aki adott egy mailcímet, hogy azon intézzem gondjaim. Ott egy úrral beszéltem, akinek kiöntöttem minden bánatom, és mondtam, hogy még eredetileg gyári garis lenne meg minden, és ő el is intézte nekem a garanciát, majd a végén az alaplapcserét. 1,5hét volt tavaly pont ilyenkor. (ünnep napot/hétvégét is számoltam). Am. a sima gariztatás is gyors.
Szerintem felesleges, hogy az országba legyen, szerviz, mert nem mindig gyorsabb a Magyar szerviz mint a külföldi postával... SŐT!..
Most HP notim van. Itt sincs magyar szerviz, de nem viszik el a géped, hanem vidd be valamelyik leadópontra,és majd onnan viszik tovább. Persze lehet vásárolni +ba háztól házig garit, de máshol alapból jár... Ez idén februárban volt és 2hét 3napig volt oda...+7500Ft-be fájt,hogy elvigyem. Am. korrektek meg segítőkészek voltak."Minden sikeres férfi mögött van egy nő aki jól járt. "
-
Chaser
titán
HP-nak nincs magyar szervize? Valamit te nagyon benéztél, az első 3 helyen hivatalos szervizeket tekintve. Én arról se tudok, hogy fizetni kéne hogy elvigyék...elárulom, még helyszíni gar is van náluk, az már tényleg fizetős és előre meg kell venni, de gond esetén max 2 munkanapon belül a szerviz megy házhoz és megcsinálja a gépet. Nekem egy dell gépem volt ilyen nbd garral, onnantól hogy szóltam itt egy fórumos tagnak 7végén, hétfőn már kérdezték mikor jöhetnek, kedden már jöttek is a cserealkatrészekkel és megcsinálták. Na majd ha lesz ilyen acernél akkor talán meggondolom hogy vegyek acer gépet
szerk: Tényleg örülök neki, hogy pixel hibás lett a pb gépem és megszabadultam tőle
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Chaser
titán
Jah és se szervizbe, se leadóközpontba nem vagy köteles vinni a gépet, ahol vetted ott kötelesek intézni a gart, hiába azt írják a legtöbb helyen hogy 3 nap gar + többi szervizben. 1előre még a hatályos jogszabályokat egy kisker sem bírálhatja felül.
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus