Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
„A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy az átmenet folyamata zökkenőmentes legyen.”
Ja. Mint az adategyeztetés, ugye?
Júliusban járt le a két év hűségem a TV+telefon+internet szolgáltatásra. Csak négyszer kellett személyesen bemennem az ügyfélszolira, hogy új szerződést kössünk, ha a tévét le akarom mondani. Negyedik alkalommal az ügyfélszolgálatos kisasszony azt mondta, már ne menjek be többet, inkább telefonál, ha az új szerződés életbe lépett. Már kezdte ő is úgy érezni, hogy ez nem valami ügyfélbarát szolgáltatás így, pedig én kifejezetten türelmes voltam.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések