Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Zedz #1 üzenetére

    Pont ellentétesen sikerült értelmezned a hírt, mint ami valójában történik. A nagy kiadók nem azt akarják elérni, hogy az emberek ne fizessenek elő, hanem pontosan azt szeretnék, hogy fizessenek elő.

    A nagy kiadók bánata, hogy nem elég csábító a Spotify premium, mert nem ad elég extrát az ingyenes mellé. Ez mondjuk csak féligazság, mert ha az asztali változatban is bevezetnék a mobilos verzió korlátozásait, akkor már rögtön más lenne a leányzó fekvése. Az asztali változatban jelenleg az egyetlen kényelmetlenség, hogy 20-30 percenként bead egy pár másodperces reklámot (ez még a rádióhoz képest is sokkal tűrhetőbb), ez még nem sokakat ösztönöz az előfizetésre.

    A mobilosnál viszont korlátozott a léptetések száma, csak shuffle lejátszás van, ott is vannak reklámok és persze offline zenélni csak prémiummal lehet. Ha nem hallgatnék mobilon zenét, lehet én sem fizetnék elő a prémiumra.

Új hozzászólás Aktív témák