- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Ubuntu Linux
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Linux kezdőknek
- Milyen program, ami...?
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Pont ellentétesen sikerült értelmezned a hírt, mint ami valójában történik. A nagy kiadók nem azt akarják elérni, hogy az emberek ne fizessenek elő, hanem pontosan azt szeretnék, hogy fizessenek elő.
A nagy kiadók bánata, hogy nem elég csábító a Spotify premium, mert nem ad elég extrát az ingyenes mellé. Ez mondjuk csak féligazság, mert ha az asztali változatban is bevezetnék a mobilos verzió korlátozásait, akkor már rögtön más lenne a leányzó fekvése. Az asztali változatban jelenleg az egyetlen kényelmetlenség, hogy 20-30 percenként bead egy pár másodperces reklámot (ez még a rádióhoz képest is sokkal tűrhetőbb), ez még nem sokakat ösztönöz az előfizetésre.
A mobilosnál viszont korlátozott a léptetések száma, csak shuffle lejátszás van, ott is vannak reklámok és persze offline zenélni csak prémiummal lehet. Ha nem hallgatnék mobilon zenét, lehet én sem fizetnék elő a prémiumra.