Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
A hangulatértelmezés, mint technika, érdekes dolog. A kérdés inkább az, hogy ez mire jó?
Iparban már jópár éve alkalmazzák telefonos ügyfélszolgálatoknál, betelefonáló hangjának remegéséből és egyéb paramétereiből kiszámolja az automata, hogy mennyire ideges az ügyfél, és jelzi az ügyfélszolgának, hogy mennyi esélye van ilyen-olyan kedvezmény belengetésével lebeszélni arról, hogy lemondja a szolgáltatást, vagy már végleg veszett fejsze nyele, és kár ellenkezni.
Legalábbis 3-4-5 éve volt ilyen hír, hogy a Telenor ilyesmit helyezett üzembe a 1220-on.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
Új ingyenes hirdetések