- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- XPEnology
- DIGI internet
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Python programozás
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Divinity
őstag
válasz #95561216 #51 üzenetére
Én inkább ezt emelném ki belőle:
" Google helps nudge users into alignment with their goals, custom-prints personalized devices to collect more data, and even guides the behavior of entire populations to solve global problems like poverty and disease. "
Ha tudnak annyi ember befolyásolni, hogy az elősegítse a szegénység és a betegségek legyőzését akkor én azt mondom hajrá. Bár kérdéses mit takar a befolyásolás de ugye csak azt lehet befolyásolni aki engedi.return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
kano
nagyúr
válasz #95561216 #55 üzenetére
A világ legnagyobb ellensége az emberek elhülyülése (hülyék élnek sajnos szinte mindenhol akiket nagyon könnyű befolyásolni).
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Divinity
őstag
válasz #95561216 #55 üzenetére
Továbbra se tudni, hogy mit értenek ez alatt. Mi van ha úgy próbálják befolyásolni az embereket, hogy előnybe helyezik a tömeg közlekedést vagy az elektromos járműveket? Az is befolyásolás és jót tesz a földnek. Mint mondtam amúgy se lehet érdemlegesen értelmes embereket befolyásolni.
return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }
-
félisten
válasz #95561216 #101 üzenetére
Én speciel elég jól járok a megvett termékek visszareklámozásából, ugyanis rendszeresen csúszik be melléjük valami érdekes újdonság is. Ráadásul az ismerős termékek képe nem irritál, ismeretlen de engem egyáltalán nem érdeklő dolgoké viszont annál inkább.
A képlet egyszerre komplikélt és egyszerű: az élet optimalizálásához adatok kellenek. Ez ugye triviális. Csakhogy az adatokkal ugye vissza lehet élni és nincsenek egyértelmű szabályok, határok. Azt persze közvetlenül vagy közvetetten mindenki megköveteli, hogy a dolgok menjenek flottul, legyenek optimalizált keresések és egyéb mindenféle jó, az adatokat persze lehetőleg szolgáltassa ehhez mindenki más, amihez pedig specifikusan az én adataim kellenek, azt a szolgáltatók találják ki maguktól.
Ez azonban csak a felszín, az egyik következő réteg sokkal izgalmasabb és durvább kérdéseket vet fel.
Az adatok ugyanis a hirdetéseknél sokkal komolyabb célokat is szolgálnak, mik között vannak jók és rosszak is, de összességében számos sok olyan, ami alapvetően határozza meg a jövőnket.
Na, ezen szerintem sokkal izgalmasabb filozofálni, mint azon, hogy milyen hirdetések jönnek. Szerintem...MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gurulunk, WAZE?!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Spórolós topik
- További aktív témák...