Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Male

    nagyúr

    válasz Fire/SOUL/CD #139 üzenetére

    Az a SIM más nevén van, de a sajátodra tudtad "adategyeztetni" simán? Na ez érdekes. Akkor ezzel megoldható az átíratás tulajdonképpen? :F

    A Voda még SMS-t sem küld arról, hogy sikeres, csak a weboldal kiírja... az ingyen telefonálás meg majd köv. hónapban íródik jóvá, tehát ebből sem derül ki.
    Nem értem, ha már ilyen kockázata van, hogy az ember bukhatja a számát, miért nincs erről érdemi visszaigazolás ( meg lehetett adni e-mail címet is, de még arra sem jött egy nyamvadt visszaigazolás sem ), vagy ellenőrzési lehetőség?

    Nekem pl az egyik számommal nem is csináltam semmit, csak jött egy SMS-t, hogy leegyeztették, és rendben van... pedig 20 éves szám, nem stimmelhet pl a személyi igazolvány száma.

  • cinemazealot

    addikt

    válasz Fire/SOUL/CD #139 üzenetére

    Nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy július 1-től elképesztő mennyiségű panasz fog érkezni a szolgáltatók, különösen a Telekom ügyfélszolgálatára... már ha tényleg elkezdik kikapcsolgatni azokat a számokat, amiknek az adategyeztetését nem (vagy csak hiányosan) rögzítették. Én pl. nem is emlékszem, hogy láttam volna ilyen visszaszámlálót a felületen (pedig másfél hónapon belül két számra is elvégeztem. De az is nevetséges, hogy se visszaigazoló e-mail, se visszaigazoló SMS, de még a Telekomos fiókomban sem látom, hogy egyeztetve volna bármelyik számom is, pedig mindkettőt társítottam a profilomhoz.

    Idióta Telekom ráadásul a minap küldött nekem egy kérdőívet, ahol az ügyfél elégedettségre voltak kíváncsiak. Hát, valószínűleg nem teszik ki a büszkeség falra azt, amit akkor összegyűjtöttem nekik az elmúlt másfél hónapban elkövetett f@$zságaikból. :(((

Új hozzászólás Aktív témák