Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stanlee

    őstag

    Nyomokban tartalmaz Peugeot megoldasokat. Talan 2 eve vezettem egy 508-at, abban volt ugy, hogy lehetett allitani a kijelzo tartalmat. A km oraegyseg volt 2 reszre felosztva, es az atlagfogyasztas, napi km ora szamlalo es a tankolasig hatralevo tavolsagot csak valamelyik bajuszkapcsolon levo gomb hosszabb megnyomasaval lehetett elohozni, ami szamomra teljesen erthetetlen volt, de csak sikerult kitalalni.

    Ugyanebben az 508-ban voltak az egyes funkciok nyomogombbal elerhetoek, mint ebben a DS-ben, nem mernem azt mondani, hogy a sorrend is azonos volt...

    Ami viszont szinte mindegyik PSA jarmuben megvolt bug vagy feature, hogy Android auto alatt, ha a klimaban a homersekletet allitottam, akkor mindig ujra kellett csatlakoztatni a telefont, hogy menjen tovabb a rendszer, mert leallt. De gondolom azota ezt mar javithattak rajtuk, mert 2-3 hete ami volt nalam C4 Cactus abban mar jol ment minden.

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

  • Stanlee

    őstag

    Szerintem az idealis rendszer reszben tartalmaz gombokat es erintokepernyot. Ilyen az S-Max, Galaxy, ill. a VAG rendszerei. A klima, ulesfutes, start-stop, meg par cucc legyen gombbal kapcsolhato. A kormanyon legyen fent a menet kozben hasznalt legtobb funkcio (ebben a Ford jo), de ne legyen egy gombtenger belole.

    Az audi mmi rednszere tok jo lenne, ha lenne erintokepernyoje is. Nekem gyorsabb a cimbeadas ha a virtualis billentyuket nyomogatom a kepernyon, mintha tekergetnem, vagy irnom kell a tapipadra, aztan abbol probalja a rendszer kitalalni, hogy mire is gondolok...

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

  • Stanlee

    őstag

    válasz Vesa #43 üzenetére

    Sorry, nem voltam pontos, de en 2017 utan gyartott SYNC 3-mal szerelt S-Max, Galaxy-ra gondoltam. A te rendszered es az uj SYNC3 kozott eleg nagy a kulonbseg. A SYNC-ek menurendszere nekem mindig is erthetetlen volt, a felepitese az egyes menupontoknak is furcsa, sokszor ugyanaz a funkcio teljesen mashonnan erheto el, attol fuggoen, hogy eppen miben van benne a felhasznalo, ill. a gombok felulete is neha kicsi, amire ra kell bokni

    Engem amiota a legtobb rendszer Android auto kompatibilis, annyira nem erdekel, hogy mi a gyarto megoldasa, parositom a telefonnal es hasznalom a jol megszokott feluletet, amire jon frissites, nem ugy mint az autogyartok rendszereire.

    Munka miatt van ugy, hogy egy heten 2-3 kulonbozo autot berlek, ott nincs ido hozzaszokni a kezelofelulethez. Ezert jo az Android Auto meg a klima gombos kivitele. A navigacio egyseges, a homersekletet meg tekergetem :)

    “Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Új hozzászólás Aktív témák