Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Arena87

    aktív tag

    "Ha például valaki egy hibás letöltés miatt kívánna reklamálni, érvelnek, akkor nem a kereskedőhöz kellene fordulnia, hanem a szolgáltatóhoz", -Ha jól tudom, ha valami termék rossz vagy hibás akkor kereskedőhöz kell vissza vinni, nem? Vagy legalábbis esetekben az Ő felelőssége elvitetni a hibás terméket a szervizbe. Nem?,"emellett meglenne az a lehetőség, hogy a kereskedők szoftverek esetében ne adjanak támogatást (frissítés, hibajavítás), mivel az eladott termék minőségéért csak a vásárlás idején felelősek, később nem." Itt is, nem a kereskedő keresztül történnek ezek? Mondjuk steam esetén is. Ők frissítik a játékokat automatikusan. Mondjuk nem sok játékot vettem onnan úgy hogy lehet rosszul tudom. :B :R

    東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires

Új hozzászólás Aktív témák