Új hozzászólás Aktív témák
-
Arena87
aktív tag
"Ha például valaki egy hibás letöltés miatt kívánna reklamálni, érvelnek, akkor nem a kereskedőhöz kellene fordulnia, hanem a szolgáltatóhoz", -Ha jól tudom, ha valami termék rossz vagy hibás akkor kereskedőhöz kell vissza vinni, nem? Vagy legalábbis esetekben az Ő felelőssége elvitetni a hibás terméket a szervizbe. Nem?,"emellett meglenne az a lehetőség, hogy a kereskedők szoftverek esetében ne adjanak támogatást (frissítés, hibajavítás), mivel az eladott termék minőségéért csak a vásárlás idején felelősek, később nem." Itt is, nem a kereskedő keresztül történnek ezek? Mondjuk steam esetén is. Ők frissítik a játékokat automatikusan. Mondjuk nem sok játékot vettem onnan úgy hogy lehet rosszul tudom.
東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- ASUS routerek
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...