- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
Ha nincs nyitva tartó pénztár az állomáson természetesen. Sok helyen nincs állandó pénztár. Ezeken a helyeken zárva tartási idő alatt a jegyvizsgáló ad jegyet a vonaton.
Amúgy:[link]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Igazából, ha már csak személyeskedni tudsz, akkor légy szíves inkább ignorálj engem, mivel nemigen szóltam hozzád!
Az, hogy te nem értesz valamit, nem jelent azt, hogy más sem. Sőt.
Szándékosan, vagy más okból mindig megpróbálsz belekötni abba amit írok. Lehet, hogy ettől okosnak hiszed magad, de a link egyáltalán nem akart kapcsolódni a neked szóló válaszhoz, ami nem véletlenül volt offba téve, a link pedig nem.
A link a cikkhez szólt hozzá.
Amúgy arról nem tehet a MÁV-Start, hogy úgy utazol, hogy nem olvasod el a vonatkozó szabályzatukat.
Az gondolom fel se merül senkiben, hogy ha van felszállás előtt jegyvásárlási lehetőség, akkor simán csak felszáll a vonatra és ott pótdíj nélkül vehet jegyet. Amúgy ugye azt írtad:Téves. Én is ezt hittem, meg is büntettek.
Mi módon büntettek meg? Elfenekelt a kalauz bácsi? Pótdíjat fizettél és kész. Az üzletszabályzatban még a büntetés szó sem szerepel....
Amúgy gondolom ott is az volt az attitűdöd mint itt a PH!-n csak a jegyvizsgáló szőrös szívűbb, mint itt a moderátorok....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Az nem "másik élet" olyan mint az itteni tagoknál a 4000 napos újonc.... Alvóreg....
Van az a szúnyognál is, hogy évekig elél "tojás" állapotban. Van az a regisztrációnál is, hogy 2003-ban regisztrál valaki és 2018-ban írja az első hozzászólását...[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Egyrészt utazom is olyan vonatokon, ahol a kalauz is ad jegyet a pénztár zárva tartása miatt, másrészt szoktam is jegyet venni online, harmadrészt meg sajnos a munkám miatt eléggé ismerem a vasút működését. Utasként szenvedem is. Ha rossz az automata tartósan, arról a jegyvizsgáló kap tájékoztatást, ha csak épp akkor romlik el és van sok utas, aki nem tudott jegyet venni, akkor szokott nekik hinni. A Start álláspontja szerint viszont a Direktre kell jelenteni, hogy rossz az automata és az is elég igazolásnak. Amúgy érdemes elolvasgatni ráérő időben az Üzletszabályzatukat és a lehetőségeket.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Az új automaták elvileg pont azt tudnák jelezni, ha rosszak. Egyébként a jegyvizsgálók készülékei is fejlődtek már a kezdetek óta. Online le tudja kérni egy igazolvány, vagy jegy érvényességét. Ha az automaták rendszerben lesznek, azok állapotát is elvileg valós időben. Azt viszont gondolom sejted, hogy hányan próbálnak jegy nélkül, vagy lebukás esetén kifogásokkal trükközve utazni. [link]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Renault, Dacia topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...