Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz kisbalázs #49 üzenetére

    Köszönjük, Emese.
    Az nV-nek az alábbi dolgok köszönhetők: 3D-gyorsított felbontás növelése (már a Riva128 is 800*600 felett tudott, ellentétben a V1 640*480-jával; a 3dfx csak a Voodoo 3-mal tudta kinőni a felbontás-limitet), 32 bites színmélység (a konkurenciának csak a V3 után sikerült bevezetnie), hardveres T&L, Shader Modell 3.0 (a konkurencia X300-600-700-800 csak 2.0-t tudott), a legtovább megtartott szögfüggetlen anizo. Hja, és a D3D elterjedésében is nagy szerepük volt (ellenben a saját API-t használó 3dfx-től - ennyit a zárt dolgokról).
    Persze volt olyan, amiben a konkurencia járt előrébb (PS 1.4, DX 10-11), de messze nem olyan egyoldalú a helyzet, mint amit látni szeretnél... :U

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák