Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #72042496

    törölt tag

    A legelső nagyon tetszett, még az iskola számtech termében ment a demó. Idővel megkaptam itthonra a teljest, rájöttem, hogyan kell játszani, és végig is értem rajta. Több emlékezetes rész is megmaradt belőle, de a mindenütt emlegetett Tyrannosaurus épp nem volt köztük. :) A már 3D gyorsított Unfinished Business kiegészítő a megjelenése óta bakancslistás, de ez esélyesen úgy is marad már. A második rész számomra egy akciójáték, nem is emlékszem belőle olyan fejtörőre, amin fennakadtam volna. Csak hogy minden sarkon lőni kellett. Ez kevésbé jött be, de azért legalább kétszer végigjátszottam. A harmadiknak az első pályáját csináltam meg ("némi" lemaradással, azaz néhány éve 4K-ban LOL), ami megint szimpatikus volt, valamiért mégsem folytattam. De most kedvet kaptam, Steamen meg is van, esélyesen fut a gépen! :) A klasszikus részek közül az Angel of Darkness-szel is próbálkoztam, de valami borzasztó volt az irányítása, semmi hangulatot nem éreztem benne és az elején fölhagytam vele, brr.

    A Legend megint nagyon tetszett, üde és korábbi részekhez méltó újításként ért. Az is inkább akcióként maradt meg, mégis berántott ahogy kell. Az Anniversary-t imádtam, odáig voltam és vissza, többször is végigjátszottam és megcsináltam benne mindent. Bestest remake. :) Az Underworld majdnem ugyanennyire elkapott. Nem régen újra elindítottam, de már megkopott azért, pedig az emlékeimben úgy élt, hogy ez aztán extra látványos játék volt.

    A Guardian of Light más (nyilván), de szerintem éppolyan zseniális, mint a legjobb Tomb Raider részek.

    A reboot bennem keserédes szájízt hagyott. Egy átgondolt csomag modern külsővel és aktuális játékmechanikával ami működött, de éppen ezek miatt biztonsági játéknak (hehe) látszott. Elakadni ebben se nagyon lehetett, csak a harcban kellett ügyesnek lenni, de normálon még azt se. Kripta alig maradt benne, az is opcionális, amit sajnáltam. A két legújabbat nem próbáltam, de tervben van, hogy megveszem őket ezúttal már konzolra.

    [ Szerkesztve ]

  • #72042496

    törölt tag

    válasz AnonymusX #10 üzenetére

    A harmadik nehéz és jó hosszú is, azt mondják.
    De állok elébe csak jussak el odáig, nekem bejön a retró játékmenet. :)

    [ Szerkesztve ]

  • #72042496

    törölt tag

    válasz D.Va #24 üzenetére

    Tényleg, nekem is össze volt kötve az ODD és hangkártya, és emlékeim szerint szólt a zene. Azt viszont nem tudom, más platformon milyen volt a játék.

    [ Szerkesztve ]

  • #72042496

    törölt tag

    válasz tibaimp #34 üzenetére

    Sokszor egy kúlön mutatvány, hogy valamelyik játéknál az ember kitalálja, melyik kiadás melyik. Még ha az alapot általánosan lehetne upgrade-elni egy komplettre később, de sokszor ez se adott.

    TR-ből én a Definitive Survivor Trilogy-t néztem XBOX-ra, ebben elvileg a három új rész fullos kiadása van.

    [ Szerkesztve ]

  • #72042496

    törölt tag

    válasz DeathAdder #37 üzenetére

    Jobban kellett figyelni (akár az ellenfélre, TR esetében a pályára), nem adtak segítséget a játékosnak. Simán hagytak elveszni. Jobban ki kellett ismerni a mechanikát is. Pl. a TR-ben úgy tudtál a legmesszebb ugrani, ha a platform széléhez sétáltál, hátraugrottál egyet vagy kettőt (erre nem emlékszem), és úgy futottál neki.

    Más játékok meg a full hülye dizájn miatt voltak nehezek, pl. point&click kalandban találd meg a 163 darab néhány pixelnyi tárgyat, aztán kombináld őket a kitalált módon.

    A kalandok sose feküdtek, amúgy szerintem nem voltak ezek a régi játékok olyan ördöngősek. :) Próbáld ki mondjuk az Another Worldöt, megy a modern gépeken, pár óra csak, és abból szerintem látszik, hogy miért lehet szeretni ezeket a mai napig.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák