Új hozzászólás Aktív témák
-
nuke7
veterán
Én lehet, hogy nem ITX-es autót vettem volna, (m)ATX kényelmesebb szerelés szempontjából, nem..?
https://youtube.com/user/nuke7
-
-
nuke7
veterán
azt tegyük hozzá, hogy épeszű ember fékez egy baleset előtt, ezért 50-80km között üktözik legrosszabb esetben is... ha ennél gyorsabban ütközöl az hatalmas hiba, esetleg szándékos ütközést tudok még elképzelni, ha valaki neked megy...
(#74) ivana: de ha nincs klíma, se rohadás akkor az azért egész jó vétel lehet.
(nekem van klíma az autómban, de annyira keveset használom, amennyire csak lehet...)[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
válasz Napfénysüti #79 üzenetére
milyen hondát cseréltél le..? (de legalább japán az is )
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
válasz Napfénysüti #91 üzenetére
uuu, akkor az 180lovas volt!
majdnem vettem egy olyat, csakhát szét volt rohadva szegény...
nekem 7gen coupe van, de az sajnos nem VTi, csak 125 ló.https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
nekem a legközelebbi élményem egy korabeli Daihatsu Applause ami öcsémé.
Az egy luxus autó a suzukihoz képest, de a méretéből adódóan nem tud sokkal több lenni.Asszem erről a swift-ről írták azt, hogy meglepően kemény a gyári futóműve is, de egyszerűen valami mágikus / mesteri az, hogy ilyen kemény futóművel ilyen rossz úttartása legyen egy autónak - mindenhol elpattog és ugye gumi sincs rajta a mérete miatt...
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
azért írom, hogy más kategória, mert ilyenek vannak benne, (asszem 94-es vagy 92-es) hogy:
- elektromos tükrök
- 4 elektromos ablak
- világítás az ajtóban, ha kinyitod
- máshogy sípol ha kulcs marad benne, ajtó van nyitva vagy a lámpa maradt felkapcsolva
- digitális óra
- megvilágított pipere tükör
- beépített könyöktámasz
- fém pedálok
- 1.6 benzin 106 lóerő
- 4 tárcsafék
+ szedán forma, de a csomagtartó ablakkal együtt nyílik, tehát gyakorlatilag 5 ajtós, iszonyatosan könnyen pakolható..[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
1) miért full fapadot vennél..? 6 millió körül kb. minden extra benne van.
2) a sport swift-nél most nem igazán van jobb új autó annyiért. (6 körül)
3) nem is értem, hogy milyen szalonba jársz. Mi amikor próbavezetni akartuk a 140lovas vitarát bementünk, kértünk egy ajánlatot és vezettük.
+ a mazdanál MINDEN modell-t ki lehet próbálni, legalább egy fajta motorral...[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
ioszonyú kíváncsi vagyok, hogy mit tudott a haver által összerakott j astra 4.1 millióért - miért titkolózol? Miért titok vajon az az összeállítás? csak nem full fapad volt..?
btw vezettem hosszabb úton előző generációs bmw 520d-t meg vitara-t.
A vitara jobban tetszett, az 520d ülése jobb volt, párezer km-et egyben azzal vezetnék inkább, de itt vége is az előnyöknek. Valószínűleg a vitara mellé még vehetnék egy játszós autót az 520d árából, ezért meg se fordul a fejemben, hogy azt vegyem.[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
válasz SyMbioTe #133 üzenetére
hát de kiderült, hogy a haver astra-ja se full extra közben
(#136) opr: swift-ből én csak a sportot nézem, ott nem igazán látsz spórolásra utaló nyomokat...
(#137) bambano: egyszerűen nem tudom ép ésszel felfogni - és egyébként nem is írtad le - hogy mivel tud kevesebbet egy ugyanannyira extrázott suzuki mint egy j astra.
Mitől lesz kevesebb? Mitől nem jön szóba?
Zsigeri gyűlölködés? Sznobság? Tanult előítéletesség?
Nem tudok mire gondolni, mert ha a beltérben és az extrákban nincs nagy különbség akkor csak olyan dologra tudok gondolni, amit te nem írtál le és lehet, hogy pont az számít neked?
Hangszigetelés esetleg? Agyon szervózott kormány? Ilyesmik miatt szerinted egy kategóriával jobb az astra..? Lomhább autók..? Nem tudom elképzelni, de ez a lenéző stílus nekem nagyon nem jön be. (mint írtam is, új autóban most a swift sport-nál nem tudsz jobb vételt mutatni)[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
én pl. a nissan quasqai meg a vitara közül mindig a vitarát választanám, haverom is bánja, hogy nem számítatta be...
Szóval én nem látom, hogy mi nem egy kávéház. Igaz, nekem a rendes japán autók jönnek be asszem így 4-5 autó után...[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
miben kapsz többet? ezt nem értem, hogy mivel van indokolva a dupla ár pl. rav4 - vitara esetén. Mi az benne, ami kétszer annyit ér. Drágább fémből van?
Mazda meg nem ad újabban 10év rozsdásodás elleni garit..?
(#142) bambano: oké, ezt nem értem, de akkor jól gondoltam, hogy csak a sznobság és a beidegződött előítéletek beszélnek belőled. Tudom, hogy vannak ilyen emberek, velük nem kommunikálok általában
(ha ignác alatt ignist érted, akkor az egy fos, de arról nem is volt szó, nem is tudod úgy extrázni mint egy astrát, tehát teljesen irreleváns, szó sem volt róla - ugyanez a wagonR)[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
Mint írtam, próbáltam drágább autókat is.
Nekem egyelőre az erősebb cx-3 volt a kedvencem.A toyotát az auris óta nem bírom, normális autójuk csak a TS de az meg megint annyira drága, hogy nem is érdemes foglalkozni vele - meg nincs is
Nissan meg nem is árul már autót csak SUV-ot meg mini-t, nem..?
Lexus-ból az IS2-es vonal bejövős, de az újakat már ott is elrontották és baromira nem érik meg az árukat Az érzések nagyon szubjektív dolgok - ami neked pozitív az nálam simán lehet negatív.
(pl. nemrég seat arona fr-t vittem egy körre - szar volt a gáz reakció, nem jók a váltó kiosztások, döglött a kormány... mondták is, hogy fiatalos nagypapa autó.
pedig egy régebbi leon 4x4 a turbós motorral meg milyen jó volt... )[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
1) ha jól láttam az s-cross tengelytávja pont akkora mint a régebbi vectráé, az új meg 4cm-el hosszabb...
2) se a vitarában, se az s-cross-ban se a sport swift-ben nem merev tengely a hátsó futómű - talán inkább a toyota hilux-ra (és hasonló autókra) jellemző ez.
3) ez szubjektív, de pl. a Honda beltere sokkal szebben öregszik mint egy korabeli ford vagy vw... (mivel nem degradálódik a műanyag)
4) itt megint senki nem beszélt a wagonR-ről, ez a fixa ideád... De amúgy megnézném, hogy egy 7 milliós, 2018-as wagonR milyen utazási komfortot biztosít és mennyivel több extra van benne mint a j astrában
melyik/milyen 20 éves autóban ültél, ami kielégítette az igényeid..?
5) ez szubjektív.
6) ez megint szubjektív - ami az egyik embernek kényelmes, másiknak lehet, hogy nem.
7) ez maximálisan igaz, és ezért vannak jó fékek a vitarában és a swift sportban is
8) minden hatchback-nél vagy kombinál van hátsó ablaktörlő csak a sedan-oknál nincs...
9-10) erre nem tudok reagálni de a kétzónás digit klíma szerintem teljesíti ezt a feltételt is...11) ez meg valami baromság lehet... nekem budapesten a 28 éves daihatsuval is, 28éves kis fényszóróval, pont ugyanannyira adják meg a helyet (nem az elsőbbséget, mert az mindig(!!), különben fizet a biztosító!!!) mint a felannyi idős Civic-el. Aki nem tud közlekedni kis autóval (kis fényszóval?!) az szerintem naggyal se tud
Valószínűleg akinek nem adják meg az elsőbbséget, nem tud vezetni, erre nincs más magyarázat, nincs köze az autóhoz.[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
hát vidéken lehet, hogy így van, de budapesten nem. A civic-em majdnem 4,5méter hosszú és simán bevágnak elém kisebb autóval is, de olyan még nem volt, hogy ne adták volna meg az elsőbbséget és nem érzek semmi változást amikor a kb. fele akkora daihatsu-ba ülök be...
(vagyis de, egyszer nem adták meg a mammutnál, bevágott elém és még neki állt feljebb. Fizetett is a biztosító )Te hol tapasztalod ezt..?
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán
amúgy igazad van, a rendes autó hátsókerekes
egy év alatt a rendes használat az 20-30ezer km alatt van, azalatt nagyon megkímélt... szóval a kolléga két év alatt 3 évet tett bele az autóba, azért ez annyira nem durva, én két év alatt 50 ezret tettem az enyémbe és nem igazán látszik meg rajta belül a 190 vs 240
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
nuke7
veterán