-
IT café
''Akik szeretik a minőségi versenyjátékokat, azok jegyezzék meg a Race Driver One-t. A jelenleg még munkacímen futó autós őrület a Dirt-ből már jól ismert Neon-motorra épül, de a fejlesztők a törésmodellre további hónapokat szánnak, hogy a monitorunkon valóban élethűen törjenek a gépek. A Race Driver One-ban a Földet bejárva különféle versenyeken veszünk részt, tovább növelve ismertségünket, duzzasztva pénztárcánkat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diocles
aktív tag
válasz mert_csokis #945 üzenetére
Én szerintem nem optimalizálták.
-
Diocles
aktív tag
Én aszondom, hogy a Grid a legjobb autós játék NFS Porsche óta. Az volt az utolsó NFS, ahol érezted is az autót, ahol kellett skill a vezetéshez, és nem az volt az ember benyomása, hogy villamost vezet.
A grafika aláz, a hangok elképesztőek (nyomjatok egy-két kört belső nézetből is és hallgassátok ahogy a kocsi alja az aszfaltnak ütődik, vagy kanyar után felbőg a motor), a ripityáratörés lehetősége pedig régóta hiánycikk a márkaautókat felvonultató játékokban.
Aki nehéznek találta a demo irányítását, annak szerintem jó hír, hogy van driving assist, alapból be is van kapcsolva, és nagyon könnyű vele irányítani az autókat (nekem túl könnyű is, úgyhogy én kikapcsoltam).
Továbbá: multiplayer. Legjobb dolog szerintem. Csak: sok az alma, akinek egyetlen szórakozása, hogy széttörje a többiek autóját már kör elején. Alja, tirpák dolog ez.
Ezért: javaslom, hogy a ph!-s gridderek saját private (jelszóval lehet védeni) játékokon belül versenyezzenek töréssel meg vezetési segítség nélkül, komolyan és mindenki tartja magát a valós életbeli játékszabályokhoz.
1) nem ökörködünk
2) előzésnél lökdösődni csak pontosan szépen, ahogy a csillag megy az égen, anélkül, hogy veszélyeztetnénk a másik autójának épségét (értsd: brute force leszorítás tilos)magyarán fair play a lényeg.
A meccsek szervezésére szeirntem a legalkalmasabb az irc.
IRCnet Európa #grid channel. (pl. irc.elte.hu)
Aki éppen ráér, az bejön, és meg lehet nézni, van-e éppen játék, kinél és milyen jelszóval pl.Szóval remélem, leszünk minél többen, akik normális társaságban autózunk.
Üdv! -
Diocles
aktív tag
válasz - = Zk = - #1081 üzenetére
Nekem is a drift az egyetlen játékmód ahol izzadok, de asszem kezdek ráérezni a lényegére.
Szeirntem aki NFS-ezett előtte (megkerülhetetlen sry) annak nehezebb, mert rossz beidegződései vannak.
Az én tapasztalataim. Legfőbb szabály, hogy ha megindult a kocsid hátulja (vagyis driftelsz) és padlógázt adsz, ugyanúgy ki fog pörögni, mint bármilyen más helyzetben. Én egyszerűen lendületből kezdek driftelni (nem használok kéziféket) és ha már csúszik a kocsi ilyen 50-60% gázzal megyek végig és úgy irányítható marad az autó és nem fog 180°-ban beállni. Túl nagy sebességeket sem kell elérni, végig viszonylag lassan kell haladni, drift race-ben lehet látni hogy a gépi ellenfelek is lassan mennek.
Sok sikert!
[ Szerkesztve ]
-
Diocles
aktív tag
válasz foreveryoung #1138 üzenetére
Csak ha befutsz a célba. Az előtt menüből simán lehet restartot nyomni, vagy ENTER-rel visszajátszni, ahol F12-vel visszaugorhatsz a játékba.
-
Diocles
aktív tag
-
Diocles
aktív tag
-
Diocles
aktív tag
Most raktam fel az 1.1-es peccset. Az infóban az szerepelt PC-nél, hogy lehet állítani manuálisan hogy milyen kontrollert csatlakoztatott az ember. Ezt megtalálta esetleg valaki? Mert én az irányításnál semmi változást nem láttam, ugyanúgy csak egyenként konfigurálhatom, hogy pl. balra mivel kanyarodjon.
Ami érdekelne, az a latency eltüntetése a kanyarodásról. Aki hasonló cipőben jár mint én esetleg tudja, mi az a Steering Wheel opció Test Drive Unlimitedben, az tudja miről besézlek.
-
Diocles
aktív tag
Két dolog a játék irányításával kapcsolatban.
1.) meg kell tanulni az autót
-tudni kell milyen sebesség illetve milyen mértékű kanyarodás mellett mennyi gázt adhatsz, hogy ne pördülj meg
-milyen mértékben fékezhetsz, hogy ne blokkoljon a kerék
-advanced: hogyan driftelj versenyek közben, ami az éles kanyarok megfigyelésem szerint leggyorsabb módja, ehhez is megfelelően kell adagolni a gáztEzek persze feltételezik egy analóg kontroller meglétét. Ez az autóknál hasonló, ha egy autót megtanultál az összes többire könnyen ráérzel.
2.) meg kell tanulni a pályát
-senki sem tudja előre, hogy egy kanyar milyen éles, és ebből következően mekkora sebességgel lehet bevenni, meg kell tehát jegyezni, hogy mely kanyarok előtt mennyivel kell fékezni a megfelelő sebességhez.Ezt minden pályánál meg kell tanulni. Furcsállom, hogy ilyen reális elvárásokat tartalmazó játéknál nincsen gyakorlás a versenyek előtt, hanem egyből mélyvíz.
A játék eddig általam megfigyelt gyengesége: vannak olyan autók ahol bosszantó késéssel követi csak a kormánymű a kiadott kanyarodási parancsot, így mire elkezdi bevenni a kanyart már az ellenkező irányba kellene mennie. A Porsche 911 pl. ilyen, azt utálom is emiatt.
-
Diocles
aktív tag
A Grid alatti kedvenc zeném alá raktam egy kis Gridet.
grid_fuel.mkv -
Diocles
aktív tag
válasz - = Zk = - #1985 üzenetére
Fraps-szel
A drift gyakorlás kérdése. -
Diocles
aktív tag
válasz Sziszifeca #2025 üzenetére
hmm mennie kéne érdekes, újrakreálom
megtörtént, tehát még egyszer
név: Diocles
jelszó: prohardver[ Szerkesztve ]
-
Diocles
aktív tag
válasz Sziszifeca #2027 üzenetére
Hát online után még rá kell menni a Private game-re.
Amúgy mi az hogy nem megy, a játékot magát látod?
[ Szerkesztve ]
-
Diocles
aktív tag
válasz Sziszifeca #2029 üzenetére
Talán mert teljesen rossz helyen keresed Egyáltalán hol adód meg a "kódot"?
Amúgy hadd tippeljek, első alkalommal próbálsz online játszani?[ Szerkesztve ]
-
Diocles
aktív tag
válasz Sziszifeca #2032 üzenetére
Ez már valós probléma.
Közben már ketten vagyunk, úgyhogy van akinek sikerült csatlakoznia.Próbálkozz, nem tudok jobb tanácsot adni.
[ Szerkesztve ]
-
Diocles
aktív tag
válasz Sziszifeca #2034 üzenetére
ok
-
Diocles
aktív tag
Üdv. Megy egy játék Diocles néven ph jelszóval.
-
Diocles
aktív tag
válasz subaruwrc #2203 üzenetére
Én csak most jöttem rá, hogy ha a menüben ki vannak kapcsolva a segítségek, akkor egy olyan online játékban sem fogod megkapni őket, ahol be vannak kapcsolva és mások élvezik az előnyét. Ez egy elég kellemetlen hátrány, mert észrevételem szerint segítségek nélkül az autó egyszerűen fizikailag nem képes arra, mint segítségekkel.
Úgyhogy a több realizmust kívánóknak azt tudom ajánlani, hogy csak olyan online menetekhez csatlakozzanak, ahol ki vannak kapcsolva a segítségek, vagy ők is kapcsolják be a profiljuknál.
-
Diocles
aktív tag
Üdv!
Engem olyan GRID verseny érdekelne, ahol minden segítség (kivéve az automata váltót) ki van kapcsolva. Én egy olcsó, analóg gamepaddel játszom, de állítom, sokkal nagyobb élmény, amikor az autók teljes fizikája szerint kell végigmenni a pályákon.
Emellé - a játékban rejlő minden lehetőséget kiaknázva - a törésmodell teljes bekapcsolása is jó volna. Ez utóbbi természetesen csak zártkörű játékban, megbízható társasággal működik (ezért hozom fel a dolgot itt). Rendszeresíthetnénk a versenyeket, ahol minden helyezésért megfelelő pontok járnának, illetve az esetleges ütközésekben a hibás félt pontlevonással büntetnénk.
Ha van, aki közöttetek hasonló szabályokkal játszik, vagy vannak olyanok, akiket ez érdekelne, írjatok.
-
Diocles
aktív tag
Akkor pontosítom az eddigieket: kifejezetten analóg kontrolleres emberekre gondoltam. Teljesen nyilvánvaló, hogy assistok nélkül billentyűzettel lehetetlen vezetni az autókat. Tőgáz, tőfékkel egy igazi autót sem lehet irányítani.
A csítről: hát én az itteni fórumozókról - rólatok - simán feltételeztem, hogy eszükbe sem jut csalni. Ez önfegyelem kérdése. A pontozásról: a pontokat természetesen központilag vezetnénk, lenne egy-két ember, akiben megbíztok, és ha valamelyikük jelen van egy sessionön, akkor ő jegyzi a pontokat.
A rugalmasság érdekében nem fix versenyes sorzatokra gondoltam, hanem ha 3-4 ember összejön, akkor ők már gyűjthetik a pontokat. Sosem ugyanaz a 3-4 ember lenne jelen, így hosszabb távon kiegyenlítődnének a különbségek.
Játékszabályok betartása: nyerni kell, gyűjteni a pontokat, a lökdösődésért büntetés járna. Teszem azt egy futamgyőzelemért jár 10 pont, akkor egy bénázásból adódó kilökésért 10 pont levonás. A másik szándékos összetöréséért (Quick Matchben ez tömegével van), -leszorításáért kizárás járna.
A büntetést pedig sosem a vitás felek osztanák ki, hanem egy harmadik ember. Úgy képzeltem, hogy sérelem esetén egy felvett videót feltölt az illető, amit a 3. ember elbírál. A videó rögzítésével kapcsolatban azonban eddig problémáim vannak. Olyan videofelvevőre van szükség, ami kis terheléssel rögzít felezett felbontásban, 10-15 fps sebességgel. A fraps sajnos nem jó. A hypercam a legjobb megoldás eddig. A Taksi tűnne a legjobbnak, ha nem csak fekete képernyőt venne fel. Egyelőre ennyi.
-
Diocles
aktív tag
Na mind1, a veleje az elképzelésnek, hogy jön-e valaki játszani velem assistok nélkül? (töréssel) Ez szerintem nem komplikált.
-
Diocles
aktív tag
Annak az összehasonlításnak, hogy a billentyűzet assisstal, vagy analóg azok nélkül kombinációk közül melyik a gyorsabb nincs értelme gondolkodni. Assistok nélkül a játéknak teljesen más a fizikája. Sokkal kevésbé tapadnak a kerekek, sokkal könnyebben kipördül az autó. Assistok nélkül a játék fizikájánál fogva lehetetlen azokat az időket autózni, mint azokkal. Lassabban lehet kigyorsítani, hosszabbak a féktávok. Ugyanakkor billentyűzettel a segítségeket kikapcsolva szinte menni nem lehet.
-
Diocles
aktív tag
Böngésszetek! Eredmények
Nyilvánvaló hiányossága, hogy csak azon versenyek vannak benne, ahol én is jelen voltam.
-
Diocles
aktív tag
Íme a frissített táblázat:
Eredmények -
Diocles
aktív tag
válasz fireproof #5659 üzenetére
De. Sőt.
Eredmények -
Diocles
aktív tag
Eredmények frissítve.
-
Diocles
aktív tag
Na én nem voltam egy ideje a versenyeken, úgyhogy most elkerekedett szemmel olvasom a hozzászólásokat. Úgy látom nem csak gyarapodik a mezőny, de hígul is. Könyörgöm, mi az, hogy visszafelé kocsikázunk? Ne süllyedjünk már erre a szintre! Ha valaki tényleg szándékosan kilökött valakit és a magatartása elfogadhatatlan, akkor azt ki kell rúgni. Nem visszafelé kocsikázni. Röhej.
[ Szerkesztve ]
-
Diocles
aktív tag
A 0 km-es autó szerintem az 1.3-as patchcsel teljesen okafogyott lett, mivel ennek egyik újítása, hogy multiplayer meccsekben nem alkalmazza az ebayes extrákat.
-
Diocles
aktív tag
válasz Sziszifeca #11317 üzenetére
A 0 km-es autó szerintem az 1.3-as patchcsel teljesen okafogyott lett, mivel ennek egyik újítása, hogy multiplayer meccsekben nem alkalmazza az ebayes extrákat.
-
Diocles
aktív tag
válasz Sziszifeca #11320 üzenetére
Akkor valamelyikőnk nem érti az összefüggést. A 0 km-nek azért van jelentősége, mert minél többet fut egy autó, annál gyorsabb is lehet. De az új patch óta ez multiplayerben nem így van. Ugye?
-
Diocles
aktív tag
Mi a jelszó, emberek?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás, vagy multival kapcsolatos kérdések előtt olvasd el az összefoglalót!