-
IT café
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hartigan
csendes tag
-
Hartigan
csendes tag
Nem tudom mi a neve. De csak olyanokkal talalkoztam amik felfele repitettek mondjuk 1-2 emeletet. Amire en gondolok az egy olyan panel amire ha ramesz akkor atdob a palya masik oldalara, ergo nem csak vertikalisan repulsz hanem horizontalisan is. En ilyennel tegnap nem talalkoztam.
-
Hartigan
csendes tag
A menu-ben nem talaltam karakter leirast/ismertetot. Pl. Hogy mit tudnak a karakter specifikus skillek, illetve mennyi a HP a kulonbozo karaktereknel meg ilyenek.
Remelem a vegleges verzioban lesz majd tanulo palya is ahol npc-ek ellen lehet majd nyomni kulonbozo nehezsegi fokozatokon. Igy konnyebben megtudna mindenki ismerni a palyakat es a fegyver spawn pontok helyét.[ Szerkesztve ]
-
Hartigan
csendes tag
lol A Quake teremtette az Arena Shooter mufajat amibol most a Blizz is szakít. Persze nekik kurvasok penzuk van ezert egy nagyon profi jatek lett az OW, de nekem tul lassu es nem csipem az ennyire karakter specifikus jatekmenetet sem. Vannak hibai a QC-nek, de ezert van CBeta hogy kapjanak feedback-et a fejlesztok es tudjak tovabb csiszolni. Tetszik mint multi jatek, mint Quake veteran pedig baratkozom a valtozasokkal de egy valami ketsegtelen: egyelore nagyon elvezem.
[ Szerkesztve ]
-
Hartigan
csendes tag
válasz Synthwave #220 üzenetére
Engem nem zavarnak az effectek. Sőt, maxra raktam a video settings-et, s bar van mikor leesik pillanatokra az fps, alapvetoen nincs gond.
Remelem sok palya lesz. A Covenant adja eddig nekem legjobban a Quake feelinget, de mar a Burial-t is megkedveltem. A Ruins-al meg baratkozom, de egyre szimpatikusabb az is[ Szerkesztve ]
-
Hartigan
csendes tag
válasz olbaidhun #262 üzenetére
Az egyik haverom is jatszott vele hetvegen. Bar nagy multis, szinte mindent kiprobalt de soha nem volt Quake-es. Ezert nem a sorozat rajongojakent nezett a jatekra hanem ugy mint multi shooter rajongo. Azt mondta neki olyan volt a jatek mintha visszakerult volna az oskorba ahol bunkokkal hadonasz ak. Szoval sokaknak mar tul regivagasu a jatek es elavultnak latjak. Nekem viszont hosszu evek ota a legelvezetesebb multi elmenyem.
-
Hartigan
csendes tag
válasz atidzsiforc #286 üzenetére
Én nem kaptam anno kulcsot, hanem vettem. Remélem attól még bent maradok én is, és nem kell újra vennem...:s
-
Hartigan
csendes tag
válasz atidzsiforc #290 üzenetére
Hát arra gondoltam hogy azoknak küldenek újra meghívót első körben akiknek annó is küldtek. Ami az én esetemben nem én lennék hanem az akitől vettem a kulcsot.
[ Szerkesztve ]
-
Hartigan
csendes tag
válasz atidzsiforc #292 üzenetére
Hat az egy dolog hogy fel van telepitve mar a jatek, csak gondoltam kell majd valami kod hogy be is lephessek a masodik beta korben. De ezek szerint noob kerdes volt, sry
-
Hartigan
csendes tag
Van egy portal a Burial Chamber palyan amit meglehetosen nehez megkozeliteni, mert egy leszakadt hid tulso oldalan van, de a Ranger aktiv skilljevel gondoltam megkozelitheto. Valaki tudja hova vezet a kapu?
-
Hartigan
csendes tag
Utálom a Mobákat. Na nem az álltalánosságban a műfajra jellemző izometrikus nézet miatt, vagy az egysikú és gyorsan unalomba fulladó map(ek) okán. Hanem mert kb 2 gombot nyomogatsz eszetlenül és a játék fele a kite-olással megy el. Lol,Dota2,Hots....egyik sem tudott fél órán túlmenően lekötni.
A QuakeC sztem nem Moba fatty. Bár kétségtelen hogy Quake idegen ez a sok karakter specifikáció de összességében még mindig a "pure skill" ami számít. Szal ha nem is vágod még az aktiv/passive skilleket de jól mozogsz/helyezkedsz és célzol reflexből a pályákon akkor továbbra is sikered lehet. Ennek örülök, mert ez volt számomra a legfontosabb szempont.
De megértem a HC-kat is. A klasszikus mechanika és pályák hiánya zavaró lehet annak, aki sok ezer órát fektetett a játékba és most úgy érzi elkurvult a nagy kedvenc címe. Valamelyest igaza is van. Hasonlóképp éreztem mikor megjelent a Dio 3. Hiányzott a régi mechanika de legfőképp a régi hangulat, sőt: életérzés. Blaszfémiának éltem meg, de aztán ahogy teltek az évek megbékéltem a változásokkal és elfogadtam olyannak a játékot amilyen lett. Szerintem páran így leszünk a QC-vel is. Most még él bennünk a régi részek hangulata és játékmenete, olyan élmény referencia ez amire most még hivatkozunk. De pár év múlva, ha szorgalmasan és jól végzik dolgukat a fejlesztők, akkor lassan békét fogunk kötni a változásokkal és megszeretjük ezt is.De most még nem. Még nem dolgoztak meg eléggé a fejlesztők az elnézésünkért és szeretetünkért. Sok mindenen kell még változtatni/finomhangolni, valamint bővíteni pályákat is, karaktereket is hogy elkezdjünk megenyhülni. Mivel jelenleg nincs olyan része a játéknak amin ne kéne még csiszolni. De próbálok némi optimizmust magamba erőltetni és abban a reményben játszani vele és feedback-eket írni hogy a studio tényleg kiváncsi a játékosok véleményére, és készek változásokat eszközölni.
Új hozzászólás Aktív témák
- -51% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor