-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
+ emvy köszi kicsit jobban utána másztam és valóban. Egyre jobban érdekel a téma így, teljesen jó legalább kapok webstack után egy másik nézőpontot is és a cégnél is maradhatok ha ez bejön.
Bérekre saccra mint a junior webdev? Nofluffon és glassdooron nem igen látok difit.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
pmonitor
aktív tag
Ma már nyilván nem az a kihívás, hogy jó vezérlési szerkezetet írjál, hanem hogy ismerd a framework lehetőségeit/korlátait,
Ha ezt a nebulók olvasták, akkor nem tudom, hogy kit szidnak, hogy őket meg ezekkel a vezérlési szerkezetekkel szívatják. És még meg is buknak, ha nem csinálják...
Én személy szerint a harmadik linkemmel értek egyet. Tehát hogy ahhoz, hogy modulokból/legókból(nevezzük, ahogy akarjuk) összerakjon valaki valamit, ahhoz tényleg nem kell zseninek lenni. Ez gyakorlatilag SM/betanított munka. Persze abban az esetben, ha nem kell még "bütykölni" valamit a "beszerzett" kódon.
#20030 JoinR: És a fizettség/kp hol marad?
http://www.bferi.hu/download.php ; http://bferi.hu/egyeb.php
-
martonx
veterán
Van aki ezt mond, van aki azt. A natív appok sose fognak eltűnni, ha state-of-the art appot akarsz, ami az adott platform legapróbb újdonságait is kihasználja, akkor azt adott platformokra külön-külön kell fejlesztened.
vs.
Fele annyi energia befektetéssel több platformra is elkészül ugyanaz a rendszer, amihez némi platform specifikus egyedi feature-t, megjelenési lehetőséget tudsz adni.
Ez volt az elmélet.
Szvsz ez a multiplatform fejlesztősdi kicsit humbug, ha tényleg igazi multiplatform akarsz fejleszteni (mondjuk IOS, Android, Windows desktop és Linux desktop, OSX), akkor azért abba komolyan bele kell állni, hogy mást ne mondjak Mac nélkül lehetetlen iOS-re, OSX-re fejleszteni, Mac-es ökoszisztéma felől nézve pedig nem ideális, de nem is optimális Androidra, más platformokra fejleszteni a sajátot kivéve.
Én inkább ott látom a multiplatform fejlesztés előnyeit, hogy bármilyen nyelven neki tudsz állni, miközben natív appoknál sok választási lehetőség nincs a felhasznált nyelveket illetően. Magamból kiindulva, mint .Net fejlesztő, én MAUI-val állok (pontosabban állnék) neki a cross-platform fejlesztésnek, de ez igaziból a C# miatt, nem pedig az annyira nagy cross-platformitás miatt, és a végeredmény tök jó lesz, agyontesztelve androidon, windows-on miközben remélhetőleg, ha oda kerül a dolog, és valaki Mac-en buildel egy appot belőle, akkor elvileg iOS-en (és OSX-en) is futni fog az app.
Én kérek elnézést!
-
nagyúr
Igen. Szerintem keveredik a fejedben a 'webes' es a 'krossz-platform' fejlesztes. Az elso generacios krossz-platform fejlesztoeszkozokkel sokszor egy webappot fejlesztettel, ami utana egy beagyazott webbongeszoben futott. Egyreszt ez lassabb (volt), mint a nativ kod, masreszt nem nezett ki ugy, mint a nativ widgeteket hasznalo app.
Viszont a Flutterrel vagy Unityvel fejlesztett krossz-platform appok nem webes technologiat hasznalnak, es kulon fordul egy iOS meg egy Android kod. Kicsit mintha C++-ban irt programot forditanal le Linuxra meg Windowsra is.
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!