Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jericho78

    csendes tag

    Az mitől lehet, hogy az általam beállított widgetek, ikonok a készülék kikapcsolása után nem jelennek meg? Többször fordul már elő, hogy kitettem egy ikont vagy widgetet, és újrandítás után nem volt ott. Volt olyan is, hogy arrébhúztam az ikont, és újraindítás után a régi helyén is, meg az új helyén is ott volt...
    Más baja nincs készüléknek, a wifi teljesen jó, a jack fülhallgató nem halk, csak ez bosszant.
    Gondolom ez sem hw hiba, hanem az op.rendszer hibája lehet.
    Találkozott már valaki ilyennel?

  • jericho78

    csendes tag

    Úgy néz ki, az enyém megadta magát...
    2 hétig nem volt vele semmi gondom, de most 3 napja érdekesen működik a bekapcsológomb... Valamikor tökélesesen működik a bekapcsológomb, de sajnos többször nem tudom kikapcsolni a kijelzőt, visszakapcsolni... Van amikor csak fejjel lefelé tudom kikapcsolni a készüléket, valamikor meg csak akkor, amikor töltőn van. Van amikor meg egyáltalán nem tudom ki- bekapcsolni a készüléket. Egy idő után meg ismét működik.
    Teljes gyári visszaállítás megtörtént, de így sem működik rendesen. Ez sajnos hardverhibás.
    Szomorú vagyok, most vihetem vissza, és ahogy látom, jelenleg nem is kapható az e-ben, pedig nagyon bejött ez a készülék.

  • jericho78

    csendes tag

    Megosztom veletek a garanciális javítás tapasztalatait. (#571 bejegyzés - Bekapcsológomb hiba).

    2012.01.07 (hétfő): Felhívtam a garanciális szervízt. Készségesen elmondták, hogy melyik weboldalon kell a hibát felvenni. Egy regisztrálás után rögzítettem a hibajelenséget.
    2012.01.08 (kedd): A visszaigazoló e-mail este érkezett meg, és a rendszerből letölthető vonalkódos cimke is csak akkor volt elérhető, kinyomtatható.
    2012.01.10 (csütörtök): A GLS futár elszállította az eszközt.
    2012.01.11 (péntek): GLS kézbesítette az eszközt.
    2012.01.16 (szerda): Érdeklődtem a szerviznél, mivel azóta sem kaptam semmi értesítést a javítás állapotáról. Elmondták, hogy még nem vételezték be az eszközt mert karácsony miatt elég sok eszköz érkezett be hozzájuk, és csúszás van...
    2012.01.16 (szerda): Hívásom után bevételezték az eszközt, erről email értesítést is kaptam.
    2012.01.23 (szerda): Érdeklődtem a szerviznél, mivel azóta sem kaptam semmi értesítést a javítás állapotáról. Elmondták, hogy náluk van, ma vagy holnap választ kell, hogy kapjak.
    2012.01.24 (csütörtök): Kész státuszra állították a bejelentésem:
    "A beküldött készülék alapos bevizsgálás alá volt téve, a hiba orvoslása érdekében. A teszteket a gyártói utasításoknak megfelelően hajtottuk végre.A sorozatos teszteléseket követően, a készülék a leírt hibát nem produkálta."
    2012.01.25 (péntek): GLS-el elküldték a csomagot.
    2012.01.28 (hétfő): GLS futár kiszállította az eszközt. Ahogy megkaptam az eszközt már akkor nem tudtam bekapcsolni. Feltöltöttem 100 %-ra, még akkor sem tudtam bekapcsolni. Rádugtam USB portra, akkor be bírtam kapcsolni, de azóta nem bírom kikapcsolni... Ismét megy a bejelentés a szervíznek...

    Sajnos 3 hét után ugyanúgy kaptam vissza az eszközt, ahogy elküldtem...

  • jericho78

    csendes tag

    válasz Magnat #1009 üzenetére

    Köszi! Felvettem a hibajelenséget, és feltöltöttem YouTube-ra.
    Remélem ezt majd elfogadják, ha a szervizben továbbra sem jönne elő a hiba...

    http://youtu.be/NyuFFAu5MZY

  • jericho78

    csendes tag

    Megosztom veletek a garanciális javítás tapasztalatait. (#571 és #1008 bejegyzés - Bekapcsológomb hiba).

    2013.01.28 (hétfő): Ismét bejelentettem hibára az eszközt.
    2013.01.30 (szerda): A visszaigazoló e-mail délelőtt érkezett meg, és a rendszerből letölthető vonalkódos cimke is csak akkor volt elérhető, kinyomtatható. Nem igazán értem erre miért kell 1 teljes napot várni...
    2013.01.31 (csütörtök): A GLS futár elszállította az eszközt.
    2013.02.01 (péntek): GLS kézbesítette az eszközt.
    2013.02.04 (hétfő): A szerviz "Kézbesítve" státuszra állította a bejelentést. Erről email értesítést is kaptam.
    2013.02.08 (péntek): Érdeklődtem a szerviznél, mivel azóta sem kaptam semmi értesítést a javítás állapotáról. Elmondták, hogy náluk van, ma vagy hétfőn választ kell, hogy kapjak.
    2013.02.11 (hétfő): E-mail-en kaptam egy Nyilatkozatot.
    "Helyrehozhatatlan nyilatkozat dokumentum. Mivel az eszköz javítása nem lehetséges, ezért kérjük, kövesse az alábbi irányelveket: 1. Az ügyfelek / felhasználók részére: A kártérítés ügyintézésének érdekében kérjük vegye fel a kapcsolatot az értékesít"

    Ezzel a nyilatkozattal felkerestem az üzletet, ahol várásoltam a készüléket, és szó nélkül visszakaptam a termék árát.
    Mind a szerviz, mind az üzlet nagyon korrektül járt el. Bár a szervizelés nagyon lassú...

    Ilyet mégegyszer biztosan nem veszek...
    Bár szerettem ezt az eszközt, de 2 hetet volt nálam, 6 hetet meg szervizben...

    A következő játékos azt hiszem a ConCorde Tab SPEED lesz. Bár még várni kell rá egy hónapot, de ahogy elnéztem, most talán ez lesz a legjobb ár/érték arányú eszköz.

Új hozzászólás Aktív témák