Új hozzászólás Aktív témák
-
lazsi
tag
Van esetleg valaki akit érdekelne egy double pack egyik példánya a mostani akcióban? Így fejenként csak 4.25€ lenne.
-
S0m30n3
aktív tag
válasz Mythsardan #299 üzenetére
Olyat nem lehet, hogy kiadod a mapokat egyenként, aztán amikor úgy érzed, hogy kész a pack, akkor packba teszed őket utólag és már úgy is meg fog jelenni a Workshop-ban?
Eddig dolgoztam az első mapomon, egyáltalán nem volt semmi ötletem, meg csak tesztelgettem, hogy miket lehet bele tenni, de aki akarja, az nézze meg:
LINK.
(azért van annyi gomb meg ilyesmi, mert direkt az összekötő vonalak adják a világítást. végén pl. nekem tetszik, hogy minden narancssárga az egész teremben. ) -
S0m30n3
aktív tag
válasz Mythsardan #304 üzenetére
Valahogy ki lehet deríteni, hogy a workshop hányadik oldalán is található meg jelenleg az én mapom? Azért kíváncsi lennék, de nincs kedvem végignézni több száz oldalt.
És hogy tudok a mapom oldalán válaszolni egy kommentre? Ilyen lehetőség nincs is? Össze-vissza mozgatom az egeret annál a kommentnél, amire szeretnék választ adni, de csak delete opció jelenik meg...
[ Szerkesztve ]
-
S0m30n3
aktív tag
válasz Mythsardan #306 üzenetére
Köszönöm. Reggel még csak 11 rating alapján volt 3 csillagos a mapom és csak 47-en játszottak vele. Most, hat órával később már 471-en játszottak vele és 100 rating alapján 4 csillag.
Azért vannak durva pályák, amikkel már 30.000-ren játszottak...
[ Szerkesztve ]
-
S0m30n3
aktív tag
Na jó, második mapommal már nagyon szívok... mindenkinek jó tanács: olyat nem lehet csinálni, hogy egy gombbal kikapcsolsz valamit, majd egy másikkal be. Mert ugye csak be/ki opció van és ha kettő gombot is hozzárendelsz pl egy beamhez, akkor az a beam addig fog menni, amíg mindkettő gombot meg nem nyomod... Hiába próbálom elérni, hogy egyik gomb lekapcsolja, majd a másik vissza, nem lehet... pedig arra alapoztam a pályámat a két legfőbb részénél.
-
föccer
nagyúr
válasz Mythsardan #312 üzenetére
Még nem tudom, de az emelhető panelekkel és a lézerekkel szerintem megoldható. Este megpróbálom megcsinálni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz Mythsardan #314 üzenetére
Zsír. Jöhet róla a screenshoot. Kíváncsi vagyok, hogy hogy sikerül. Én is nekiugrom majd.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Mythsardan
aktív tag
Így hirtelen ennyire futotta, majd még nézegetem, hogy hogy tudnék finomítani rajta. Ezzel, ahogy én csináltam az a baj, hogy bekapcsolni ugye be lehet a legelején, majd megszakítani vagy úgy lehet, hogy egyszer benyomod a gombot és utána újrakezdésig megszakítva marad, vagy időzítőt raksz rá, úgy viszont csak 3-30 mp-ig lehet megszakítani.
twitch.tv/tct_mythsardan | R7 3700x, GTX 1080
-
föccer
nagyúr
válasz Mythsardan #318 üzenetére
Jaja, tényleg. S-R flip-flop kell ide. Mindjárt neki ugrom és megbuherálom.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Иван
őstag
Bocs a problémáért, de én csinálok a DLC-vel egy mapot, rákkatintok, hogy play and build el is kezdi tölteni, pörög a kis kör, de mikor végigér, még percekig szütymörög, de olyan sokáig, hogy eddig egyszer sem vártam ki, amíg végez. (Ami azért is érdekes, mert a legelső buildelése, mikor kijöt a DLC és kipróbáltam, kb 1 perc alatt végzett). A pályák nem olyan eszeveszetten nagyok vagy összetettek, szóval nem értem.
Kérdés, hogy ez nagyon hosszú build idő csak nálam abnormálisan hosszú, vvgy tényleg sokáig dolgozik? (Akkor meg miért volt a legelső gyors?) Ja, gépem 2 giga RAM, egy e4500 @ 2,66 ghz-en, GPU meg 9600GT de annak ehhez nem lesz köze.
i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2
-
föccer
nagyúr
válasz Mythsardan #320 üzenetére
Egy picit lassan reagál a rendszer, mert 3 mp-nél nem lehet rövidebb a gombok jele, de majd erre is kitalálok valamit.
S-R flip-flop by Foccer néven megpróbálom megosztani, hogy megnézzétek működés közben is.
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz Mythsardan #324 üzenetére
Köszi szépen. Azért nem kell piedesztára emelni, nem akkora "nagy szám" Csináltam egy olyan verzióját is, amit összenyomtam annyira, amennyire lehet, de azt nem osztottam meg, mert azt már bárki meg tudja csinálni.
Használjátok egészséggel.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
addikt
A "kicsit játszunk vele" felindulásból jó pár beleölt óra lett... (Ráadásul van egy olyan érzésem, hogy több időt töltöttem az elemek kiszedegetésével és összevonásával, mint az építésével -- folyamatosan átléptem a build limitet.)
Ezzel együtt kész, hatalmas és talán elég nehéz is (folyamatosan egyre könnyebbek a feladványok).
Nem annyira logikai, inkább trial-and-error jellegű, illetve memória és szerencse kell hozzá (hogy az ember meglássa a megoldást).Ha valakinek van rá érkezése próbálgassa és hagyjon (kíméletes) kritikát.
Amúgy durva, hogy milyen rövid idő alatt mennyi készült. Gondolom persze sok a szemét meg bugyuta, de gyakorlatilag csepp a tengerben, amikor valaki valami újat publish-ol, pedig két napja megy csak az akció. Aki egy hónap múlva érkezik a partiba, esélye nem lesz nevet szereznie magának,mindenki a már "befutott" pályaépítők műveit fogja figyelni.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
S0m30n3
aktív tag
#325 föccer: holnap megnézem a mapod, de így képek alapján grat hozzá, kellett hozzá ész.
#326 .tnm: te mapodat is csak holnap (ami végülis ma) fogom megnézni, de már előre félek a leírásod alapján.
Amúgy teljesen igazad van, bár szerintem már most is csak a befutottakkal foglalkoznak az emberek, én speciel csak négy ember mapjain játszottam eddig, abból két ember már befutott, öt csillagos volt, akinek már akár több collection-je is van. A 12 Angry tests pl. nagyon durva, igaz ahhoz nem csak a beépített pályakészítőt használták.
Az is durva, hogy én is mindig tök sok órát töltök pályakészítéssel, pedig aztán nem nagy számok amiket csinálok, egyelőre nincs túl sok kreativitásom, még az érettségiket pihenem ki.
- - - - -
Elkészült a Four Floors "folytatása", a Three Floors, aki akarja, nézze meg és írjon nyugodtan kritikát.
Four Floors-nál pl. időközben kiderült, hogy pár elem tök fölöslegesen van ott, meg így utólag nagyon zsúfoltnak is néz ki az egész map. A Three Floors-nál remélem nem estem át a ló túloldalára, igaz hogy kisebb helyen is elfértek volna a dolgok, de úgy nekem valahogy túl pici lenne. Szerintetek?
-
S0m30n3
aktív tag
Nos kipróbáltam a mapokat. föccer mapjánál még így is gondolkoznom kellett, elsőre hirtelen nem is tudtam, hogy mi történt, de aztán észrevettem, tényleg nagyon jó, jól kitaláltad.
.tnm, a te mapod meg nagyon durva, amikor megláttam, hogy mi is ez, azt hittem rosszul leszek. Még nem toltam végig, de jó "poén" a vonalakat követni, mi hova megy, mi mit csinál és hogyan és nekem mit hova kell tenni, hogy jó is legyen az egész. Jó kihívás, tényleg, grat hozzá.
RoLyHuN: in medias res kezdést alkalmaztam, majd jönnek az előzmények majd az igazi folytatások. A helyes sorrend túl mainstream.
-
bolcsodal
addikt
Üdv! Az lehet, hogy csak ez a 6 pálya játszható coop módban? Vagy valamit nagyon félreértek?
They drew first blood....
-
S0m30n3
aktív tag
válasz bolcsodal #330 üzenetére
Hát mindig egy central hub-ban kezdtek, ott vannak bejáratok különböző helyekre. Ha végzel az első kampánnyal, ami áll X pályából, akkor megnyílik a következő ajtóhoz vezető út a central hub-ban, ahova mindig vissza kerülsz. Most hirtelen nem tudom, hogy hány ajtó van, de 5-6 körül. Szóval a lényeg, hogy szerintem több van, mint amennyire gondolsz.
-
G3kko
tag
Urak ezt ma fejeztem be: Enlightenment
Vetnétek rá egy pillantást... (nem bánom, ha végig viszitek ) -
S0m30n3
aktív tag
Az előbb vittem végig, szerintem jó, jó a pálya szerkezete, körül lehet nézni, bejárni, mi hova kell, stb. De egy gomb és a kék gel használatával megoldottam fél perc alatt. Viszont a többi pályarészből ítélve szerintem lett volna még dolgom, csak ki tudtam skippelni. Ha igazam van, akkor ellenőrizd a pályát, kellene több kihívás bele. Viszont ha csak dekoráció a többi dolog, akkor nagyon jól néz ki. Ferde falakat is raktál csak hogy valami stílusa legyen a pályának, látszik, hogy nem csak összedobtad. Bár még így is áll, hogy kicsit meg kéne varriálni a dolgokat, így túl könnyű.
-
S0m30n3
aktív tag
Bocsánat a dupláért.
Na, azóta végig vittem még kétszer, egyszer, hogy biztos legyek, hogy végig lehet fél perc alatt, másodjára meg azért, mert kíváncsi voltam mi is az igazi cél a pályán. Így már kellett rajta gondolkozni, kiskapukat kijátszani, pl. lézer melletti 1 mm-es kis résben belőni egy portált, az tetszett. Meg mire megtaláltam, hogy van narancssárga gel is... első két végigvitelre fel sem tűnt. Valahogy csináld meg, hogy ne lehessen rögtön a kijárathoz jutni. Mert most annyi a pálya, hogy leteszem a kék gelt a kijárat felé, nyitok egy portált közel a kék gel-hez, egyet a lenti gomb mellett, benyomom a gombot, ugrok kettőt a gel-en, és vége is. Pl. egy variáció, ha a kijárati ajtóhoz hozzákötöd a gömbös lerakót, mivel ahhoz, hogy odajuss, végig kell csinálnod az összes addigi részt. Ezzel nem is kell sokat módosítani a pályán, csak két gombnyomás.
-
BigBlue69
őstag
Flipper Portal modra!
(-.-(-.-(-.-(-.-)-.-)-.-)-.-) Chinese Mafia's watching you! Viselkedni Magyarországon rang. Máshol a létezés része. Steam: http://tinyurl.com/8h4dfu2
-
G3kko
tag
-
addikt
A kritikákra hallgatva (= senkinek nem volt gusztusa a gombokat próbálgatni a pálya legelején), egyszerűsítettem azt a részt.
Legrosszabb esetben 8 elrendezésen kell keresztül menni (de nem csak a gombok kellenek a lift beindításához.) Még egy kis segítség: a lézerek egy szót fognak kiadni. (Ez eredetileg is így volt.)
Aki feliratkozott a Sweettooth pályára, annak legközelebbi indításnál már az egyszerűsített (light) verzió fog betöltődni. (Workshop-omban azért mazochistáknak még ott az original is.)Ezen kívül lecsiszoltam és bővítettem azt a pályát is, amivel kezdtem a pályatervezővel való ismerkedést. (Munkacíme Dark Deep volt, de a bővítések és a világosítások után már Keep Falling néven publikáltam.) Ez kifejezetten könnyű agyban, inkább csak sietni kell, meg ügyeskedni, de még az se veszélyes.
Nagyon igyekeztem (=sokat teszteltem): elvileg egyiken se lehet elakadni és meghalni is csak egy pár helyen (az persze szándékos).
Talán még építgetek később, de a következő napokban aligha.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
G3kko
tag
Kész az update!
Enlightenment v1.5 -
G3kko
tag
Enlightenment v1.5 megint
Az előző link már nem hivatkozik semmire sem, sikerült véletlenül törölnöm a "wörksopból", bocs -.- -
S0m30n3
aktív tag
Nagyon jó! Amikor az előzőt végigcsináltam, ezek szerint több kiskaput is kijátszottam, mint pl. amikor belőttem egy portált a kék mező mellett. Most meg törhettem a fejem, hogy mit csináljak, mire észrevettem a megoldást. Több ilyen is volt, mintha teljesen másik map lenne. De tök jó. Azért az ötödik halál után kicsit ideges lettem, de végül megtaláltam a megoldást.
-
G3kko
tag
Örülök, hogy tetszett! Igyekeztem a kiskapuk számát csökkenteni, hogy minél jobban érvényesüljön az általam kitalált "logikai" sorrend, ezek szerint sikerült; azért biztos akad még benne, de amit tudtam lekezeltem. (hála a visszajelzéseknek, köztük a tiédnek is!)
Köszönöm, hogy végigjátszottad, és nem adtad fel féltávon! -
S0m30n3
aktív tag
Valaki nem tudja véletlen, hogy az item limitet hogy lehet kijátszani? Elkészültem egy nagy mappal, de túl sok item van rajta, pár kitörlése nem oldaná meg. Viszont neten olvastam, hogy hammer-rel többet lehet bele tenni, vagy ilyesmi, valaki tud erről valamit?
-
S0m30n3
aktív tag
Köszönöm szépen, én ezt nem találtam meg, pedig tök sokáig keresgéltem tegnap.
A Hammer az pedig egy pálya készítő a source engine-es játékokhoz. (ha jól veszem ki, akkor) Azzal csinálják a "szebb" mapokat, mint pl. 12 Angry Tests. Ha érdekel, akkor van sok anyag hozzá a neten, szerintem érdekes, meg most úgyis sok időm van, szóval elkezdtem nézegetni az alap tutorialokat. Magát a programot Steam-en belül a Library-dban a legördülő menüben a Tools-t kiválasztva érheted el, Portal 2 Authoring Tools Beta néven.
-
S0m30n3
aktív tag
.tnm : téged sem felejtettelek ám el, megcsináltam a Keep Falling-ot, de a Sweettooth-hoz még mindig nem volt türelmem. Keep Falling jó, ötletes le is zuhantam párszor... Workshop-os képen elég egyszerűnek néz ki, pedig aztán kellett vele szórakoznom rendesen.
-
izomhod
senior tag
sziasztok!
ezeket a map-eket hogy aktiválom?
steambe belépek és ott rá tudok keresni?most nem vagyok annál a gépnél, ahol fenn van a steam
vannak multiplayer pályák is?
üdv
-
S0m30n3
aktív tag
Belépsz a workshopba és amelyik map tetszik, ott rákattintasz a + jelre, majd ha elindítod a játékot, akkor a Community Maps-nál ott lesz a listádon és kész. Vagy csak simán a játékon belül is van Browse community maps menüpont, ami végülis ugyanaz, mint a fentebb leírt módszer.
Coop pályák még nincsenek.