Új hozzászólás Aktív témák

  • DP_Joci

    tag

    Sziasztok,

    Bocsánat, ha nem adtam elég infót ill. nem fogalmaztam egyértelműen, de ez azért van mert vagy még nincs minden infó a birtokomban, vagy a fogalmazás soha nem volt az erősségem.

    Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem az ötleteiteket, segítségeteket, de azt nem szeretném, ha abból alakulna ki vita, hogy én nem adtam elég infót. (engem lehet szidni, de egymással ezért ne vitázzatok)

    Az említett berendezésnek sejtem, hogy egy propszelepes megoldással kéne működnie, de mi van, akkor, ha nektek van jobb, olcsóbb megoldásotok.

    Szóval a berendezésből egy vákuumszivattyú szívja a gázokat. A vákuumszivattyú -1barra(abszolút 0) törekszik, de ehhez a nyomáshoz kell „hozzáadni” nitrogénnel kb.200mbart (jelenlegi infóm szerint).

    Zavaró tényezők lehetnek, hogy esetleg nem minden esetben zárják rendesen az ajtót és több falsot szív a kamra (bár ez legyen az ő bajuk), ha melegítik az anyagot, akkor különböző gázok keletkeznek, különböző termékeknél különböző gázok és mennyiségek keletkeznek stb.

    Tehát a beállított nyomások is lehetnek különbözőek, ill. a zavarokat is kell kompenzálni.
    De lehet, hogy csak egy nyomásértéket kell tartani és akkor egy fixen beállított szabályozó is elég lesz.

    Sajnos a pneu cuccok lelkivilágát nem ismerem annyira, és így egy kicsit tartok a dologtól. A vákuumszivattyú egy vastagabb csővel csatlakozik a kamrához a nitrogén viszont valószínűleg 6-os 8-as csővel fog. Szóval mekkora nyomástartományú propszelepet válasszak stb. ill. hogyan alakul ki a beállított nyomás ezek mind lehet csak a beüzemeléskor fognak kiderülni.

    Köszönöm a segítségeket.

    Kellemes Húsvéti ünnepeket.

    üdv.
    J.

Új hozzászólás Aktív témák