Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lo_jo

    senior tag

    válasz GEIL #160213 üzenetére

    Ez szinte 100%, hogy szerver oldali probléma. Annak idején, amikor a PUBGben megjelent Miramar, nagyon hasonló problémák jöttek elő.

    Ott az volt a baj, hogy minden egyes meccshez egy frissen felhúzott virtuális gép adta szervert, viszont amíg az instance nem “melegszik be” (betölti a memóriába a háttértárról a dolgokat, megtölti a cache-t, stb), addig megy a rubberbanding. Ilyenkor a kliens oldal elküldi az adatokat, de a szerver nem dolgozza fel, hanem visszaküld egy korábbi adathalmazt, azaz a kliensed azt kapja, hogy nem ott vagy, ahol látod, hanem egy korábbi ponton. Ha ez elég sokszor történik meg, akkor a kliens sem fogja tudni folyamatosan kezelni, hogy egy másodpercen belül több animáció között váltogasson, ezért szaggatni fog.

Új hozzászólás Aktív témák