Új hozzászólás Aktív témák

  • 3L1T3

    addikt

    válasz ProEvoFan #2793 üzenetére

    Nagyvonalakban munka közben, ha valamit félre hallottam vagy értek akkor ne haragudjatok!

    - Azt mondja, hogy ott lesz a nagy áttörés a Sony részéről, hogy a GPU nagyon magas órajelen van, a CPU viszont elég alacsony. A fejlesztők azt mondták a DF-nek, hogy úgy csinálják a játékokat, hogy sokkal inkább GPU igényesek legyenek, így fixen 2.23 GHz-en tartva a GPU-t

    - Valószínűleg nagyon sok olyan cím lesz, amit "full GPU performance"-ra fejlesztenek

    - a mostani generációban is elvileg ha 60 fps-el futtatsz 1 játékot PS4 Pro-n akkor egy csomó kihasználatlan energia van a CPU-ban és ezért döntöttek így.

    - GPU Maxolás az csak a DevKit-en van így, a retail verzión az AMD Shamrshiftet fogják használni , hogy még jobb teljesítmény legyen. Elvileg ezzel a Smartshift technológiával szinte állandóan maxon pöröghet a GPU és a CPU is anélkül, hogy túl nagy hőt termelnének.

    - Elvileg igazódni fog az órajel ahoz, hogy mit kell betöltsön, és ezt nagyon gyorsan fogja csinálni. Tehát alapvetően maxon pörög, viszont ha mondjuk felnézel az égre, ahol kevés a textúra akkor instant lejjebb veszi a frekvenciát. Aztán ha visszanézel oda ahol sok a textúra megint megemeli az órajelet.

    forrás: [PlayStation 5 New Details From Mark Cerny: Boost Mode, Tempest Engine, Back Compat + More]

    [ Szerkesztve ]

    ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

Új hozzászólás Aktív témák