- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
John_Deere
tag
válasz oriic #145849 üzenetére
Ez Nálam viszont instant-buy lesz. Emlékszem, PS1-en a Crash-el együtt mennyit játszottam ezekkel...aaaaaa...a nosztalgia jó, leszámítva, hogy újfent rájöttem, öregszem.
#145869: Uuuuuuuu, tényleg, hát azt is venném kilóra. Hihetetlen, mennyire egyszerű a ember vagyok. GT Sport, Crash, Spyro, Final Fantasy...mind régi gyökerekkel rendelkező játék...más meg alig fog meg.
[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz ProEvoFan #145904 üzenetére
Valóban nem, legalábbis emlékeim szerint lightosabb volt. Sőt, az újabb részek talán egyre inkább könnyültek. Szvsz a Crash is már csak akkor volt nehéz, amikor kimaxolni akartam, főleg a time attackok a 3. részben. De nem volt gáz.
De az 1. résszel konkrétan akkorákat sz**tam, hogy sosem sikerült anno kimaxolni, egyszer kijátszottam elég is volt.#145902:
Ahhoz, hogy 2 v. 3 autós játékot összehasonlítsunk, nem árt tudnunk, azok stílusát, különben magunkat csapjuk be.
És itt nem arra gondolok hogy szimulátor vagy félszimulátor.
A GT egy elegánsabb játék, ami nem látványos (szemben a DriveClubbal, ahol még az elszálló flamingóknak is AI-t írtak), hanem elhivatott. Ha törés, töménytelen gumifüst vagy bármi extra kell, nem gond, irány valami más játék.
Szvsz többször írtam már több helyen, a GT Sport az autób*zik mekkája, ahol akár valós helyzetekre is használható tapasztalatot szerezhetsz autófotózásban, minden, a játékban szereplő márka történetét megismerheted, azt pedig csak halkan súgom, hogy autókat játékban ilyen részletesen még nem látni sehol, valószínűleg nem is nagyon fogunk egyhamar konzolon, mert nem titkoltan a Ps4 grafikus képességeit oda tették, mind a pálya, mind az effektek másodlagosak voltak.
A versenyeket is a sportszerű, valós versenyzésre helyezték...az már más, hogy a casual-játékosközönség nagy része ehhez nincs felnőve. Az nem a játék hibája, na meg az máshol is probléma.[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz lanszelot #145925 üzenetére
Először is, nyugodj le, talán úgy elég nagy esély van rá, hogy megnyugszol.
Másodszor is, olvasd el amit írtam, értelmezd, és nem vágj rám olyat, amint nem írtam, mert olyat vágok Rád...Én nem tudom, miket írsz itt, hogy 40km/h-val valamit keresztbefordítasz, meg mi, arra meg már véletlenül se merek gondolni, hogy kontrollerrel játszol egy autós játékot, de fizikáról fröcsögsz. Egyrészt, feltételezem túraautóbajnokságban részt vevő gyakorlott sofőr vagy (Én nem) ha a fizikáról magyarázol, van valami halvány fingod azzal kapcsolatban, de gondolom most itt nem akarunk belemerülni a hajtott tengely és a hajtó motorok elhelyezkedéséből fakadó fizikai/geometriai összhatásokba, a TCS-be pláne nem,mert akkor sokáig fogunk itt ülni. By the way, 330 LE-s autóval közlekedek napi szinten és sokáig szlalomversenyző is voltam, tudom, mi a nagybani valós fizika egy játékban, és segítek: nincs és konzolon Te olyat a büdös életben nem fogsz látni, a rengeteg fizikai változó beiktatása miatt a mai konzolok kapacitásának legalább bő fele, ha nem több arra menne el verseny közben. Nincs, értsétek meg, aki tagadja, az...nem normális. Ha a fizika álmaid netovábbja, húzás iRacingezni, ahol még az útra felhordott apró por is real-time befolyásolja az autók tapadását, azon szinten, hogy épp hányan gurultak el ott már, megblabla...mondjuk az már nem is játék, inkább szim-szolgáltatás.
Sajnálom, ha fáj az igazság, de a helyzet az, hogy csak ismételni tudom Magam: Autók ilyen részletesen még nem lettek demonstrálva játékban, mint a GT Sportban, és engem nem zavar, ha 700 helyett van benne szűk 200 (havi +10legalább jövöget amúgy hót-ingyen). Ez akkor is tény, ha fejedre állsz és csujjogsz közben a Win-exkluzív autós játékoddal, ami Xbox One S-en vagy min konkrétan epizódokkal korábbi szintű a grafó, a 6+ hány teraflipszflopszos One X-en is a környezet szép...annyi számítási kapacitásból kihoztak valamit, az szép teljesítmény #sarcasm. Igen, a környezet nem szép. És twitch-streamben szoktam mutogatni, bizonygatni, hogy gyerekek, mutasd azt a valós 1080p 60fps gameplayt, ahol akár cockpitnézet, akár chase-nézetben autót így látsz magad előtt. Szívesen fogadom.Volt már szebb, környezetű játék, látványos meg pláne inkább, szóval csak ismétlen magam, ha látványos játék érdekel, ott az NFS vagy DriveClub, ha szimulátor közel-valós fizikával, High-end PC és iRacing. Ha 700 autó kell, aminek egyrészt felét kb. sosem próbálod ki, másrészt lehet lootbox-olni (mert az kell ám egy autós játékba ), lehet menni Forzázni. Csak konkrétan Énengem speciel nem zavar, pláne mert a cockpitből nem látok annyit ki, plusz vezetés közben nem a búbosbankát figyelem a fügefákon, ezt írtam is, hogy nyíltan másodlagos tényező volt a környezet ill. effektek a játékban. a hardver erőforrásainak összpontosítása miatt. Kérlek, segíts, ennek melyik részét nem értetted.Ui.: Nem, nem győzködök senkit, mindenki felnőtt már és tud választani, mi szimpatikus Neki.
Amúgy a GT Sport kb. 4,3 millió eladott példánynál tart, míg pl. amit még ismerünk, az a FM7, az tart most kb.1,6 milliónál.
De f**zságokat ne beszéljünk már, mert elkap a stroke.[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz 3L1T3 #145962 üzenetére
Dehogyis, természetesen nem, inkább mint infót, szúrtam be alulra.
Öööööö, nem értelek: ha van az aláírásomban link a profilomról, vagy játszottam vele 200 órát, nem szólhatok egy vélemény ellen?
Én nem védem a játékot, sőt, konkrétan az előző részekből csak az első kettővel játszottam, meg ezzel a Sporttal, ellenben PC-n játszottam Project Cars-t, Asetto-t és igen, Forzát nem játszottam, de láttam működés közben, barátom One S-én.
Megkockáztatnék egy olyat, hogy az őszi 3 megjelent játékból tökéletes egyik sem lett. Ez evidens.
Nekem attól meg nem lesz jobb, se rosszabb, ha nem tetszik valakinek, bárki bármit csináljon, de hülyeségeket ne állítsunk, és ez akkor is igaz, ha olyan játékról beszélünk, amivel a büdös életben nem játszottam (csak ahhoz nem szólok hozzá, mert nyilván nincs rálátásom). -
John_Deere
tag
válasz 3L1T3 #145970 üzenetére
Hát ezzel nem is akarok vitatkozni, mert valóban nem, pláne, hogy a 2 játék 2 különböző platformon szerepel.
Es szerintem mindkettő játék jó, azt elfelejtettem hozzátenni, hogy a mostani tavaszi PlayIt-n itt, Debrecenben volt alkalmam kipróbálni kormány-pedál setup-al a Forzát is, One X-en és nem volt rosszabb az sem. De másabb. Egy erősebb platformon futó exkluzív race-game. És ennyi. Ez egy tény.
De a kolléga eszmefuttatása a 2 játék összehasonlításával elinditott egy lavinát.[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz heihachi #145976 üzenetére
Szvsz van, akinek nem számít, hogy egy autó mennyire van kidolgozva egy játékban, fontosabb a környezeti immerzió, ami ugyancsak nem probléma az égegyadta világon, de Nekem (és ismétlem Nekem, tehát ez nem általános tény) sokat jelent, ha egy olyan cockpit nézetet látok, amivel simán tudok HUD nélkül is akár játszani. Amiben a megtett km-számláló a valóban általad vezetett km-t ballagtatja felfelé. Amikor az E30-ban ülve dettó megcsapott az érzés, mikor E30-ban ültem (pár évig építettünk olyat többen).
-
John_Deere
tag
válasz lanszelot #146014 üzenetére
Magadnak beszélsz ellen: kontrollerrel játszol (ha jól olvasom), de panaszkodsz a kontrollra.
Különben pedig ez a jó a mai világban: azzal játszol, amivel jól érzed Magad, és ettől szép az egész!A gumis téma nem igaz! Versenygumi valóban stabilabb pláne minél puhább, de nem GOD-mode még szuperlágyan sem, pláne Gr.3 kategóriában (valóságban Gt3) és afelett (Gr.2-Gr1.). Azoknál az autóknál kipörgésgátló nélkül, játszani kell a gázzal, hogy ne pörögjön el, sok szituációban. Sőt, rajtnál sem tőgázon indulunk ugyebár...
Ha nem tudsz vezetni, attól még nem az autó a hibás, egy összkerékhajtású Gr.4 TCS nélkül, kemény gumival is stabil, egy FR autó farkönnyű. Ott, nem az számít, hogy 40-el mész, hanem a hirtelen letaposott gáz által leadott iszonyat-nyomaték, még kettesben is eltol. Ott, egy 400LE felett, pláne egy 500+ Gr.3 autónál és afelett nem elég a szuperlágy gumi sem. Lehet ésszel, jól menni, kemény gumival, a daily race-ek kvalifikációs top10 idejei/videói beszédesek.
Csak hát, ők már nem noob-ok és nem kontrollerrel tolják.
Ebből kiindulva, azt gondolom, a casual-játékosréteg mást vár egy ilyen játéktól, mit amit a GT Sport ad. Azok hőbörögnek. Természetesen megtehetik, joguk van hozzá, nekem meg jogom van játszani.
Egyébként, ha neten fellelhető PDF formátumban, melegen ajánlom bárkinek a Collectorshoz osztogatott GT Apex könyvecskét megsasolásra. Ott konkrétan elég csúnyán belemerülnek, mi minden számít a pályán, mikor azt a hülye autót tologatod. Akár kontrollerrel, akár kormánnyal. Úgy hogy még ettől függetlenül sem nevezném szimulátornak a játékot, mert nem az, de a kontroll az pl. eléggé a helyén van.
Élmény...hát nah, kinek mi az élmény, ez szubjektív.
Sőt, tudtad, hogy a Polyphony Digital a Nissannal hosszú évek óta tehetségkutató versenyeket tart GT-n keresztül eseményeken?*
Tudtad, hogy a Fia - Nemzetközi Automobil Szövetség (Fédération Internationale de l'Automobile) áll a játék mögött, mint hivatalos homologizáló egyesület? Például az összes, ma létező autó a Fia jóváhagyásával került játékba, mint ellenőrzött autók (huh, mit fogok Én kapni ezért).
Sőt, a FIA segítségével a GT-nek van jelen állás szerint a legtöbb esélye az esport felé kiugrani a mezőnyből. ** De nem ma és nem holnap.De mindaddig én nem tudok komolyan venni egy fizikás vagy kontrollos gondolatmenetet sem, míg valaki egy hátsó ravaszgombtól várja el a gáz profi adagolását, egy bütyöktől a kormány finomkezelését.
GTS + YouTube, jaaaaajjjj inkább ne! Otherworldnek van róla tesztje, relatíve korrekt is (mindegyik játékról), de látszik, hogy az átlagos fps-minecraft YouTubeos nem autós játékokkal játszik, ha igen, inkább arcade-del.Szerk.: PS4 Pro és GT Sport is támogatja a 4k HDR-, ha a tv-s is tudja. Van már róla tapasztalat, elvileg gyönyörű csak hát drágább ma még egy 4k HDR monitor vagy tv...
Amúgy, ha lesz időd, kis apró hint: nézz ki a hét végi MondoConra, vagy nézd meg, mi lesz ott.* és **
[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz Nayrobi #146034 üzenetére
Miket írsz, mindjárt megkapod, hogy biztos, mert levannak fizetve.
Erről jut eszembe, mellékesen, mikor tavasszal kint voltam a PlayIt-n a Forza részlegen, rendesen bemutatkozott, milyen a casual-játékos réteg.
Rendesen fogtam a fejem. FM7, srác beül, cockpitülésbe, kormányt ragad, nyomja a pedált, mint arab a kecskét, úgy 1 perc után súgom neki, ott a 2 pillangóváltó, azokkal váltasz, You know...srác zavarba jött és inkább kiszállt távozott... Xbox-os csaj meg nézett rám, mit súgtam a srácnak, amitől elment a kedve a játéktól.[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz lanszelot #146037 üzenetére
Én speciel nem toltam 4K-n, mert nincs 4K-tvm és annyira nem is akarok arra költeni, viszont, azt, hogy egy 100k környéki konzol egy játékkal 4K-ban gyönyörű látványos tud lenni, még ha nem is annyira mint egy szűk milliós PC 4K-ban, simán elhiszem. Csak ugyebár a kettő között van vagy pár Ft diffi.
"Azaz ha tovig nyomod a féket 40-60 nal , az autó csuszik."
Na jó: ha az orra csúszik és tolja az elejét alulkormányzott.
Ha a segge csúszik és hátbakúr egy fa, az túlkormányzott.
Mindkettő elkerülése nem egy nagy was ist das, de kezdésként tanácsos előbb lassítani, utána kanyarodni, mert a lassító erő az autó súlyát előlre nyomja, az első kerekekre, tehát a tapadás-lassítás mellett a kanyarodás terhe is rájuk pontosul. Egy bizonyos határ felett engedni fog a gumi, alulkormányzott lesz.
Okosan, Chicano, okosan! -
John_Deere
tag
válasz lanszelot #146040 üzenetére
Szvsz Te itt már tényeket akarsz közölni, ami aligha vélemény. Amivel nem lenne gond, ha stabilizálni tudod azokat. Mert még mindig 2 majd millió Ft diffis platformot húzol össze feleslegesen.
Szerintem maradj a véleményeknél, ha engem kérdezel.
Hogy mi üzleti fogás, mi nem...a Viagra, az üzleti fogás.Igazából ők nem magyarok, hanem valami noname csicska pilóták vagy mi...még csak nem is YouTube-rek...mekkora gáz már.
[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
-
John_Deere
tag
Sziasztok!
Hülye kérdés, lehet volt már, visszaolvastam, néztem FAQ-t, nem nagyon találtam infót vagy keveset.
1. Fejhallgató, mint olyan, csak a kontrollerbe dugható, mint jack-es (feltételezve, hogy tv-n nincs bemenet hozzá)?
Tehát teszem azt USB-s fejhallgató nem jöhet szóba PS4 Pro-nál? (azt tudom, hogy bluetooth nem)2. Feltéve, hogy jack-es kontrollerbe dugható fejes kellene (mert a jelenlegi kontaktos lett), milyen fejhallgatót ajánlanátok szinte csak játékhoz való használathoz olyan 40.000 Ft-ig Nekem?
Segítséget és válaszokat előre is köszönöm szépen!
-
John_Deere
tag
Hát gyerekek, rég nevettem visítva ennyit kommenteken mint negatív mint pozitív értelemben is.
-
John_Deere
tag
válasz bandi0000 #150801 üzenetére
Én egyébként abszolút értem, mire akar utalni a srác.
A gond az, hogy ez nettó f*szság, amit ír.Az autós (racing) játékokat ugye 2 részre osztjuk, az arcade-ot nem mutatnám be. A másik oldalon a szimulátor mellett inkább a fél-szimulátor irányába tartó nagyobb játékok (GTS, Forza M7) azért nem mondható teli szimulátornak, mert nincs benne amortizáció (logikus vagy random műszaki hiba, törés,stb.) illetve nincs minden apró dolog szimulálva (autók által útra felhordott por tapadásbefolyásoló hatása, meg szélsebesség, szélirány, DNF-tényező vagy bármi más).
Vannak készítők, akik rájöttek, hogyha adott játékok úgy 1 in 1 kiadják, az nem lesz látványos, a mai eszméletlen magas ingerküszöbbel rendelkező casual-Pistike meg nemhogy igényli, ölne érte!A GT Sport nem látványos. Voltam KakucsRingen a Mustangommal, drifteltem már, tudom milyen érzés nagyvonalakban a fizika, a terhelésváltás, mégha csak egy rövid, 2 km-es pályán vergődtem is akár. Tudom, milyen elveszteni az uralmat az autó felett...törtem is már meg.
KAZ a GT-vel ezt akarta elérni. Ahogy korábban mások mondták, G-erőt, rángatózást, stb. vagy egy mocsok drágán épített hidrós cockpit tud vagy semmi kb. Viszont SZVSZ a fizika az nagyon jól el van találva. Mondjuk, persze kormánnyal, pedállal, kesztyűben tolom. A valós életben sem látványosabb az autóban ülni egy ringen, higgyétek el...viszont élmény, az biztos, pláne a versenyzés. Ez a játékra is igaz. Mivel ezt az élményt k*vanehéz egy játéknak viszaadni, Én azt mondom, minden elismerésem, múlt hét szombaton FIA GT Manufacturer meccsen Brands Hatch-en nagyon izgalmas, szoros, centis küzdelmeim is voltak...izgultam rendesen. Az EU GT Bajnokságról meg nem is beszélve, nem tudom, ki látta... Nah, Én emiatt szeretem a játékot.
Real Driving Simulator a neve, de természetesen nem tökéletes fenti tényezők miatt és ma aligha létezik is (konzolra pláne) jobb alternativa. Pláne ennyi pénzért.
-
John_Deere
tag
Sziasztok!
Visszakeresgéltem itt a fórumban, de nem találtam még rá konkrét választ, azóta ha jól látom, eltelt némi idő, úgyhogy felhozom a kérdést.Ps4 Pro - hordozótáska?
Gondolom, ami sima ps4-en jó, az pro-hoz nem...
Ki mit tud ajánlani, segíteni ami biztos jó lenne a Pro-hoz?
Valakinek van esetleg működő alternatívája erre? -
John_Deere
tag
válasz Adam_Shepard #155191 üzenetére
Miért ne lenne az?
Gondolom, a csökkenő érdeklődést szeretnék ellensúlyozni (sajnos) . -
John_Deere
tag
Hölgyek, Urak, elméleti kérdés: A Trophy-kat és legfőképpen az elvégzendő feladatokat a Sony vagy a fejlesztők találják ki?
Mármint, tehát azokra gondolunk, amit a játékon kívül érsz el (Plat,gold,stb.).Egy vita végére szeretnénk pontot tenni.
Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz Mrdevil #177002 üzenetére
De, most gondoljatok bele:
Gyerek egész évben szánkázza anyunak, kell Neki egy Pléjsztésön 4 Pró karácsonyra!
Anyunak fingja nincs, mi van, egyszer nézi/látja emagon/Facebookon -> Gémsztésön 4 Pró, keci olcsón. Végülis, simán benyalja Ő, hogy a gyerek erre gondolt...Anyu megveszi, gyerek karácsonykor kibontja majd sírógörcsöt kap, Anyu szintén, az emag illetve a gyártó meg röhög a markába.
-
John_Deere
tag
válasz penge111 #177008 üzenetére
Én még PlayIT-en vettem akciósan, valami pár ezer Ft-ért, a sztori része engem simán elszórakoztatott arra a kb. 7-8 órára a single player, sőt, nekem még tetszett is, hogy a robotunk AI-ja mire vetemedik a sztori vége felé, de egyébként ha felületesen nézzük egy hosszabb, részletesebb tutorial majdnem az egész, néhány extra érdekes feature-rel. Nekem adta, pláne, hogy szeretem a mecha-témájú játékokat, ez meg egy jó kis pörgős fps amúgyis.
-
John_Deere
tag
válasz SH4D0W2011 #177436 üzenetére
Ajj, de látszik, hogy egy fillért nem költöttek licenszre...
Annyira várok már egy Truck Simulator-t PS-re, ami legalább megközelíti az ETS-t PC-n....
[ Szerkesztve ]
-
-
John_Deere
tag
válasz SH4D0W2011 #177441 üzenetére
Áhh, ne is mondd, PC-n rengeteget toltam ETS2-vel, amikor Én csatlakoztam, akkor már licenszes volt minden, sőt, ott ugye nagy szó, hogy moddolható, itt PS-en ugyebár aligha. Így viszont, Nekem a szimulátor az immerzió, a beleélés, realizmus.
Gondolom nem a 2 szép szemükért engedik a gyártók a licenszet oda...de egy ilyenbe belevágni anélkül...na hátha, bízom benne. -
John_Deere
tag
válasz 30z.Samu #178528 üzenetére
Én is megszívtam velük nemrég, debreceni shopjukban akartam átvenni még az akciós kontroller és Hidden Agenda rendelésem. Semmi e-mail, stb., 1 héttel később bementem a debreceni shop-ba, hogy most akkor itt van vagy mi, erre benyögik, hogy már nem lehet neten shop-jukba kérni rendelést, hogy képzeltem ilyet...én meg néztem, hogy what, hát onnan rendeltem ide, ez akkor most...??
Persze, ott és akkor meg már rég nem volt akciós...
-
John_Deere
tag
Uraim, retard kérdés lvl.8: Újonnan vásárolt Dualshock 4 kontrollerhez nem is jár kábel?
Sőt, továbbmegyek. Rendeltem Hidden Agenda-t. Benne is volt nevében, hogy Magyar szinkronnal. A kapott dobozon meg ez áll:
Származási hely: EU
Forgalmazó: Magnew Kft.A játék idegen nyelveken (elsősorban angol) játszható. A szoftver a játékgép használati utasítása szerint alkalmazható.
Ezek szerint besz*ptam?
[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz bulikavagyok #178553 üzenetére
Akkor ezen részével nincs gond, csak Gran Turismo Edition Controllert rendeltem és Bontott Fortnite-os dobozban jött, csak úgy belehajítva.
-
John_Deere
tag
válasz Carlos Padre #178557 üzenetére
Hádde kettőt, egyszerre Biztos úr?
Viccet félre téve, azért kérdeztem, mert nem emlékeztem, hogy alapból az az 1 töltőkábel az most a Ps-hez járt vagy a kontrollerhez. Gondoltam, mivel bontott a doboz, ki tudja, mi jár hozzá, mi nem...
(#178558): Hát, a tök tudja. Hazaviszem, működik jól, nem látszik rajta kopás, nem reklamálhatok úgy túlzottan... Pedig még akciós sem volt 16k-ért annyira...
(#178559): Köszönöm, tekintettel arra, hogy a dobozon fentit leszámítva egy épkézláb magyar vagy angol szó nem volt, igencsak meglepődtem...
[ Szerkesztve ]
-
John_Deere
tag
válasz parandroid #178562 üzenetére
Egyébként nem mindegyik, ez tapasztalat, van olyan telefon töltőkábelem, aminek a microusb fej nagyobb része van a műanyag házában, az nem tölti a kontrollert, csak az, amelyik mélyen belefér a kontroller foglalatába (remélhetőleg érthető volt).
-
John_Deere
tag
válasz Carlos Padre #178567 üzenetére
Eredeti, normál, gyári kontrollerrel számoltam.
Mindenesetre meglepett, hogy ilyen kiszerelésben jött, ahogy...(#178568):Hoppá...
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Építő/felújító topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- További aktív témák...