- DIGI internet
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Windows 11
- Linux Mint
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trak
addikt
válasz -szabi- #5775 üzenetére
Találtam egy ilyet a Philips oldalán:
Question
Why can’t I access Smart TV portal where I was able to access before?Answer
Proceed as follows:
• Clear all cookies stored on your TV. Go to the TV menu; [Setup] > [Network settings] or [Installation] > [Clear Net TV memory] or [Clear Apps memory] or [Clear Internet memory].
• If the problem exists after clearing the cookies, check whether your router is using a cloud service. If yes, change the default setting of your router back to traditional router set-up and management.
• Another alternative is to reinstall your TV using the [Reinstall TV] option in the TV menu. This option will fully erase the settings on the portal.Nem tudom, hogy ez minden tévénél működik-e, de egy próbát megérhet.
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen