- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Móci
addikt
Üdv!
Nemrég hozzám került egy 93-as Golf 3-as, amivel akadt is egy problémám: beázik a csomagtér ajtó, s elég szép mennyiségű víz áll a csomagtartó alján egy kiadósabb eső után.Típushiba lehet ez, vagy egyedi probléma? Ha van pár tipp, azt megköszönném, ha nincs konkrét, akkor marad az atomjaira való szétbontás.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
válasz atos19881101 #83736 üzenetére
Pont esik az eső, így meg tudtam jobban nézni, hogy hol kerül be víz az autóba. A vezető oldali hátsó lámpához benyúltam a csomagtartóból, nedves volt. Máshol nem láttam szivárgást, lehet akkor megvan a bűnös.
Mondjuk az ajtó üvegének aljában is szépen megáll a víz, érdemes lenne csak az alsó részt kitömíteni valami pasztával az üveg és az ajtó találkozásánál?Cheesy: neked is köszönöm a tippet.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
válasz Cheesy #83768 üzenetére
No, szétszedtem ma a lámpát, szépen beázott. 'Szerencsére' csak az alsó elektromos csatlakozó volt egy picit vizes, a többi nem kapott. Felülről ázott be, szóval ott kell tömítenem. A csomagtartó ajtóról is leszedtem a műanyag belső borítást, így legalább kiderült, hogy a zár felett és szerintem az üveg aljánál ázik be. Az utóbbit azért gondolom, mert szarrá van rohadva a kasztni azon a sávon.
Érdemes lenne-e neutrális szilóval kívülről körbenyomni az üveget, hogy ne folyjon be a víz (a másik megoldás a komplett ajtócsere lesz majd egyszer)? A hátsó lámpához külön nincs tömítés, legalább a két legnagyobb alkatrész-kereskedőnél csak komplett lámpát lehet venni. Hurrá."...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
válasz Cheesy #83887 üzenetére
Hát igen, sok kedvem nekem sincs gányolni, de most muszáj lesz. Hétfőn veszek egy fekete szilót, aztán kenek egy jót. Remélem megoldódnak a gondok, bár szerintem a rendszámtáblát is leszedem, hátha oda sem fog ártani egy pici...
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
Üdv!
Én sem most voltam itt, de lenne egy kérdésem Golf 3 témában (1,6 benzin, ABU). Télen, és még most is hidegen eléggé rángat az autó. Beindítom, a fordulat felmegy 1000-1100 környékére, egy darabig szépen jár, majd elkezd kattogni, s néha beremeg a kasztni is, ahogy jár a motor. Majd ez megszűnik kb. 2 perc után, s kisimul a motor járása, lehet közlekedni az autóval. Ha akkor indulok el, amikor rángat, fulladozik, alig megy a gép.
Ősszel kapott új gyertyákat, megszakító házat, rotort."...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
válasz Mágus2 #93263 üzenetére
Az elején nem, amikor még jó idő volt (szeptember-október), de a hideg beálltával egyre jobban előjött ez a probléma.
Ma megnéztem az olajszintet is reggel, picit fogyott, úgy néztem. Töltöttem rá, pár nap múlva ismét megnézem, hogy a mostani szinthez képest hogy áll."...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
Üdv!
Érdeklődnék, hogy Golf III-nál a 14"-os gyári felni ET száma 45, vagy 30? Nekem a 45 rémlik, de inkább kérdezek, mielőtt hülyeséget mondanék. A mostani 15-ös felniket cserélném kisebbre, kicsit nagynak tartom őket, plusz néha az előző tulajnál néha hátul beleértek valamibe, ha meg volt pakolva az autó.
Régebben írtam, hogy eléggé fogyott az olaj, s nehezen ment az autó (1,6 benzin). Kapott egy olajcserét, szűrőket is természetesen, szelepszár szimmeringeket, plusz a vezérműtengelynél lévő szimmering is cserélve lett.
Eddig határozottan jobb, szépen jár, a hidrotőkék is csendesek lettek, s normálisan forog a motor. Az olajfogyás meg majd kiderül..."...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
válasz Ace owner #95798 üzenetére
17? Te jó ég... Amilyen jó utak vannak erre, nem sokat kellene autóznom.
Mondjuk ez sem az igazi így, ha el-el ér valamit, azért is gondolkodom a cserén. A mostani aluk ET száma nem ugrik be, de valszeg nem az igaz."...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
Üdv!
Már az előző tulajnál is felmerült a probléma, hogy ha 4-5 ember ül az autóba (Golf3 1993 ABU, ferdehátú), a rugótányér el-el éri a kerék belső részét, s kicsit megnyalja a gumit. Lehet valami erősebb rugót betenni hátra, hogy ezt kiküszöböljük, vagy a gyári nagyon hulladék már?
Olajcsere, szelepszár szimering tömítések és a vezérműtengelynél lévő szimering cseréje után nem eszi már az olajat, legalábbis kb. 240 km után oké a dolog, örömbódottá.
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
Móci
addikt
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy új Caddy vásárláson törjük a fejünket, ebből is 1,4TSI a kinézett motor, DSG-vel. Olajos van ebben, vagy száraz? Szabad-e venni automatával, vagy maradjon a sima kézi? Feleségem is vezetné később, azért is gondoltam auromata váltósra.
[ Szerkesztve ]
"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen