-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dika22 #102996 üzenetére
Nagyon egyszerű. Első henger dugattyúját felső holtpontra állítod, leveszed a vezlérlés takaró elemét, megnézed, hogy a képen látható módon állnak-e a jelölések. Ha nem, akkor 180 fokot fordítasz még rajta, ellenőrzöd, hogy az első henger dugattyúja felső holtpontban legyen. A két fogaskeréken lévő jel között 12 szegecset kell számolni, akkor van jól beállítva, ezt betartva csak egyféle képpen lehet összerakni. Az új szettben addig forgatod a fogaskereket a láncban, míg 12 szegecs nem lesz a két jel között, és így tolod fel egyszerre a két fogaskereket. Ha előtte pont így fordítod a motort, nem lehet elrontani. Valami jó minőségű láncot vegyél, legjobb a régi 1000mb vagy 100-as, 120-as lánca, vagy eredeti skodás. Mert az utángyártottak 5-8000km után már zörögnek. Egy olajcserét sem mennek el.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
válasz Dika22 #170269 üzenetére
Ez ugyanaz a "hiba" mint nekem is van, kicsit optimista az ECU indítási mapja. Át lehet írni (gyári séma alapján), hogy normálisan induljon (a másodlagos indítótáblában általában a jó értékek vannak). A másik megoldás az önindító felújítása/cseréje, de van amikor ez se oldja meg.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
gzbotii
veterán
válasz Dika22 #170862 üzenetére
Nálam is ez volt, főleg eleinte. 6 szett tárcsa lett cserélve rajta egy év alatt (ebből nálam csak kettő, kettő előző tulajnál, többi a szerviz "saját terhére", mert nem voltak képesek erre rájönni)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rob210
nagyúr
válasz Dika22 #170862 üzenetére
A tárcsa az agyhoz van "préselve" ezért, ha az agy el van vetemedve, nagyon gyorsan hozzá idomul a tárcsa.
Igen az agy cseréje csapágycserével is jár, ha szeretnéd sokáig hibamentesen használni.
Bár ez autó típustól is függ vannak fura megoldások.
De ahol préselt az agy, csapágy, csonkállvány kombó ott illik cserélni a csapágyat.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
-
rob210
nagyúr
válasz Dika22 #182079 üzenetére
Majd jön mágus és mond valami okosat, de nekem egy 4es golfnál ez segített.
Igaz az nem csak hullámzott, hanem füstölt is, tehát közel sem biztos, hogy nálad is ez a hiba. Ránézni minden esetre érdemes, mert nem nagy buli, de akkor ezt is kiszűrted.Renault power
-
Saccco
nagyúr
válasz Dika22 #183350 üzenetére
Ha mindig így volt, akkor az ECU-t kell programozni. Nekem az 1.9 PD TDi Octavia volt ilyen.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
válasz Dika22 #183354 üzenetére
Ez nagyon sokrétű. Meg kell vizslatni h adagoló jól van.e beállítva, hogy amikor forog az indítómotor akkor eléri-e a szükséges fordulatot, az akkumulátort is meg kellene nézni egy vellával. Túl sok minden lehet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
nagyúr
-
őstag
válasz Dika22 #195160 üzenetére
egy normális gumisnál szokott lenni ilyen csavar leszedő, nem kell neked megvenni.
nyilván érzed, hogy nem vagy egyedül a problémával másokkal is fordult már elő hasonló a világtörténelemben, és az ipar fel van rá készülve.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell