Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz tresh #89257 üzenetére

    111 nap és/vagy 800km van hátra a következő cserehatárig. Plusz 1,5-2 hónap és 2000km. A kötelező szerviz után ennyi volt az olajban, amikor ment a kukába a turbó felújítás után. A héten ellenőrzöm a 2014-es javítási papírokat, hogy szűrőket (remélem legalább az olaj szűrőt igen) is cseréltek vagy akkor csak az olajat cserélték le rajt. Ennek függvényében kérem "SOS"-re az időpontot...

    Legyen bármilyen jó áron egy dízel, rövid távra, városba halálos vétek azt venni. Szerintem. Hacsak nem eldobható autóról van szó. Mert, ha megy, amíg megy és utána csak belöki a bontóba, akkor tényleg mindegy. De ilyen szempontból az olajcsere periódusa is :DDD .

    A Citroen C2 1.4 HDI most megy a háztól. Már ki sincs használva. Az utóbbi hónapokban többet ment városban, mint országúton. Jó esetben heti egyszer kapott 70-100km-t országúton, nyugis tempóval.. A "végleges" leparkolás előtt meghajtottam, mert panasz volt az erejére. Köpködött, prüszkölt és füstölt mint a gőzmozdony. De jó tartományba tartva a fordulatot, "kapkodja" a lábát, ha kell.

    [ Szerkesztve ]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák