Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz rasotamas #215044 üzenetére

    Hát erre Corsa talán jobban tud majd válaszolni.

    1: Ez használat függő, aki sokat városozik, jobban nyektetve van a váltó ott érdemes lehet előbb vinni mint 60 ezer. Amúgy szvsz felesleges. A lényeg az, hogy a szűrő is cserélve legyen ne csak az olaj. Ha szűrő nincs cserélve és eltömődik akkor az átfolyás mértéke lecsökken és megéghetnek a kuplungok.

    2: Néha óhatatlan de hidegen ne rúgd neki ennyi. A váltó azért forog szépen és nem olyan nagy az az olajtöltet, hamar átmelegszik. Manuális váltónál jobban érzed, hogy lekvárt kavargatsz a bottal vagy már jam-et.

    3: Ennyi, kerülni kell. Nem szereti ha 1/4 mérföldről 1/4 mérföldre élsz vele, mert nem erre lett tervezve.

    4: Ezt még a flottások is elmondták, hogy ne vontassunk a kocsival (meg a bikázást sem engedték). Egyszer egy szegény lerohadt Cliót vontattam vele de titok.

    5: Mindeképpen betartandó én egyáltalán nem javaslom, a gyárnál szigorúbb vagyok. Illetve ha 4motion akkor az sem játszik, hogy az orrát emelve vontatod mert a Haldexet is kinyírod. Legjobb a rendes platós tréler. Ha nincs, akkor meg a hátsó kereket alá kell zsámolyozni.

    6: Ezt kérdezd meg ott ahol cserélik az olajat.

    7: Kicsit hazabeszél szvsz de nem árthat ha cserélteted. Nem lesz olcsó móka arra készülj.

    8: Nesze neked chiptuning. :DDD A tapasztalat az, hogy a 6-os DSG elbír tartósan is 400 Nm-t, fölé menni már valóban necces lehet.

    9: Ehhez nincs mit hozzátenni. A ha fáj fogad te is elmész fogorvoshoz, nem várod meg amíg kirohad.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

  • Zsolt_16

    tag

    válasz rasotamas #215044 üzenetére

    Abban tud valaki segíteni, hogy mi a 9-es? Van egy száraz kuplungos 7-es dsg-m (hála az égnek) de fogalmam sincs h mi számít rendellenesnek. Nem rángat szép válta a fokozattokat. Mostanában tapasztaltam, ha dugóban ülök kicsit remeg a kasztni az nem tudom h emiatt lehet-e.
    Elképzelésem sincs h mi számít hibajelnek :(
    Mielőtt megvettem előtte 1 éve mentem vele 400 km-t akkor ott pl kettesben folyamat rángatott azt rögtön észrevettem h az nem okés (után volt nekik egy 850-es szervíz rá)

  • tibbike01

    őstag

    válasz rasotamas #215044 üzenetére

    Kár, hogy a cikkből arra nem kaptunk választ, hogy a
    - száraz DSG-ben mikor kell olajat cserélni?
    - 1 vagy 2 kör olajtöltet van a száraz dsgben?
    - milyen olajjal kell végezni a cserét? Csakagyári?
    - 2020 utáni olajos váltókhoz már 120ezer km olajcserét ad meg a gyártó. Változott valami?

    A bemelegedésről annyit, hogy én mélygarázsban parkolok, nyilván járatom az autót egy ideig, de a váltó még tuti nem elég meleg, amikor a rámpához érek. Ez van :(((

    Mágus emlegetett régen egy tagot, aki szinte folyton vontat a 6os dsg-vel és közel 400ezer kmnél jár, hibátlanul.

    bitpork: ne már, komolyan 140ezer ft lenne egy plusz kulcs beszerzése az autóhoz? :Y

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák