-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #215044 üzenetére
Hát erre Corsa talán jobban tud majd válaszolni.
1: Ez használat függő, aki sokat városozik, jobban nyektetve van a váltó ott érdemes lehet előbb vinni mint 60 ezer. Amúgy szvsz felesleges. A lényeg az, hogy a szűrő is cserélve legyen ne csak az olaj. Ha szűrő nincs cserélve és eltömődik akkor az átfolyás mértéke lecsökken és megéghetnek a kuplungok.
2: Néha óhatatlan de hidegen ne rúgd neki ennyi. A váltó azért forog szépen és nem olyan nagy az az olajtöltet, hamar átmelegszik. Manuális váltónál jobban érzed, hogy lekvárt kavargatsz a bottal vagy már jam-et.
3: Ennyi, kerülni kell. Nem szereti ha 1/4 mérföldről 1/4 mérföldre élsz vele, mert nem erre lett tervezve.
4: Ezt még a flottások is elmondták, hogy ne vontassunk a kocsival (meg a bikázást sem engedték). Egyszer egy szegény lerohadt Cliót vontattam vele de titok.
5: Mindeképpen betartandó én egyáltalán nem javaslom, a gyárnál szigorúbb vagyok. Illetve ha 4motion akkor az sem játszik, hogy az orrát emelve vontatod mert a Haldexet is kinyírod. Legjobb a rendes platós tréler. Ha nincs, akkor meg a hátsó kereket alá kell zsámolyozni.
6: Ezt kérdezd meg ott ahol cserélik az olajat.
7: Kicsit hazabeszél szvsz de nem árthat ha cserélteted. Nem lesz olcsó móka arra készülj.
8: Nesze neked chiptuning. A tapasztalat az, hogy a 6-os DSG elbír tartósan is 400 Nm-t, fölé menni már valóban necces lehet.
9: Ehhez nincs mit hozzátenni. A ha fáj fogad te is elmész fogorvoshoz, nem várod meg amíg kirohad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Zsolt_16
tag
válasz rasotamas #215044 üzenetére
Abban tud valaki segíteni, hogy mi a 9-es? Van egy száraz kuplungos 7-es dsg-m (hála az égnek) de fogalmam sincs h mi számít rendellenesnek. Nem rángat szép válta a fokozattokat. Mostanában tapasztaltam, ha dugóban ülök kicsit remeg a kasztni az nem tudom h emiatt lehet-e.
Elképzelésem sincs h mi számít hibajelnek
Mielőtt megvettem előtte 1 éve mentem vele 400 km-t akkor ott pl kettesben folyamat rángatott azt rögtön észrevettem h az nem okés (után volt nekik egy 850-es szervíz rá)
-
tibbike01
őstag
válasz rasotamas #215044 üzenetére
Kár, hogy a cikkből arra nem kaptunk választ, hogy a
- száraz DSG-ben mikor kell olajat cserélni?
- 1 vagy 2 kör olajtöltet van a száraz dsgben?
- milyen olajjal kell végezni a cserét? Csakagyári?
- 2020 utáni olajos váltókhoz már 120ezer km olajcserét ad meg a gyártó. Változott valami?A bemelegedésről annyit, hogy én mélygarázsban parkolok, nyilván járatom az autót egy ideig, de a váltó még tuti nem elég meleg, amikor a rámpához érek. Ez van
Mágus emlegetett régen egy tagot, aki szinte folyton vontat a 6os dsg-vel és közel 400ezer kmnél jár, hibátlanul.
bitpork: ne már, komolyan 140ezer ft lenne egy plusz kulcs beszerzése az autóhoz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen