- Google Drive
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Hálózati / IP kamera
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Lejtőre került a streaming
- Windows 11
- DIGI kábel TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Chereiose #175984 üzenetére
Ülés ki, huzat le, aztán látszik. Ha nem akarsz otthon nekiesni, kárpitos megoldja, ügyesebbek szerintem a felmerülő rugó vagy egyéb kérdést is megoldják. Nekünk Golfban a magasságállító rugót tartó kampó törött el, nem kellett kárpitot leszedni, egy csavarral meg lett oldva.
Fék: nézz be a felni mögé, valószínű elöl tárcsa, hátul dob. Első körben feltételezzük a legolcsóbbat Ha keveset van használva a kocsi, akkor normális a súrlódó hang, a tárcsa rozsdás lesz és először annak kell lekopni. Ha csinálsz néhány nagyobb fékezést, előbb-utóbb el szokott múlni. Ha hosszabb utakat is megy, érdemes végigtapogatni a felniket - amelyik nagyon melegszik, az befog, és nyereg/henger törődést igényel, ha nem melegszik, nem fog be fölöslegesen.
-
dond
csendes tag
válasz Chereiose #175984 üzenetére
Alapkivitelben volt dobfék hátul, talán a pofák / betétek felületét és minőségét kellene megvizsgálnod. Nekem nincs gondom a fékhatással, igaz enyém tárcsás hátul is és nemrég cseréltem a tárcsákat/betéteket körben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen